Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phrono schreef:Ah super, staat hem mooi! Eens een Deuber.... heel veel rijplezier!
De Peertil verkoopt Deuber, en vult ze ook op? Ik heb het aanpassen steeds zelf gedaan maar mijn zadel moet toch wel weer eens bijgevuld worden en een check is nooit verkeerd.
Phrono schreef:Ik was mijn eerste deuber zo kwijt via marktplaats, maar was een oudje met een daarbij passende prijs. Ik denk dat het zo maar eens zou kunnen dat je best even geduld moet hebben voordat je er een liefhebber voor hebt. Maar misschien ben je het ook zo kwijt.
Waidida schreef:De s2 is de zit maat, komt overeen met ongeveer een 17 inch. de boom is traploos verstelbaar en geeft veel ruimte voor de schoft, mijn merrie heeft bijvoorbeeld ook een hoge schoft en echt nooit problemen mee. Ik weet ook iemand op instagram die deubers gebruikt voor haar trekpaard en zelfs shire.
germie schreef:Waidida schreef:De s2 is de zit maat, komt overeen met ongeveer een 17 inch. de boom is traploos verstelbaar en geeft veel ruimte voor de schoft, mijn merrie heeft bijvoorbeeld ook een hoge schoft en echt nooit problemen mee. Ik weet ook iemand op instagram die deubers gebruikt voor haar trekpaard en zelfs shire.
K2 en S2 staat er bij. Dus kamer 2 en zitmaat 2. Zitmaat 2 is 17.5 inch heb ik al gevonden, dat past wel.
germie schreef:germie schreef:K2 en S2 staat er bij. Dus kamer 2 en zitmaat 2. Zitmaat 2 is 17.5 inch heb ik al gevonden, dat past wel.
Geeft niet, gaat om de boommaat dus, hoe die valt. Is bij deze niet verstelbaar.