Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meiske1577 schreef:Jij bedoeld denk ik de pro max? Die zijn idd niet zo slijtvast![]()
Ik twijfel ook ove r de snug boots van le mieux, hoe vallen die voor de achterbenen? Zie bij al-eventing staan om bij een paard van boven de 1.70m zowel voor als achter L te nemen, maar dan vallen ze achter denk ik wel wat kort?
SuperZodiaX schreef:Ok net even gepast en ze zitten mooi. Voor mijn paard van 168 zit maat M prima aan de voorbenen. Sluitingen zitten wel op de laatste gaatjes maar gaat net. Achterbenen is de L ook prima, sluit mooi aan alleen het derde elastiek van boven zit ineens erg strak, die rekt hopelijk nog wat uit
Capriootje schreef:Heeft je paard ze echt nodig?
De compositie zijn misschien een optie ja, of een paar leren zonder neopreen
eefj33 schreef:Professionals Choice gebruikt, voor zover ik weet, alleen neopreen. Dat super fancy ventech systeem is gewoon geperforeerd neopreenErg jammer want ze hebben wel een enorm goede pasvorm en een hoop leuke kleurtjes. Gebruik ze zelf niet overigens dus in hoeverre de benen echt warm/nat worden kan ik niet zo veel over zeggen.
edice schreef:eefj33 schreef:Professionals Choice gebruikt, voor zover ik weet, alleen neopreen. Dat super fancy ventech systeem is gewoon geperforeerd neopreenErg jammer want ze hebben wel een enorm goede pasvorm en een hoop leuke kleurtjes. Gebruik ze zelf niet overigens dus in hoeverre de benen echt warm/nat worden kan ik niet zo veel over zeggen.
De Professionals Choice schooling boots zijn gemaakt van een mesh materiaal.
De 'western' boots zijn van neopreen. Vermoedelijk zijn de all purpose boots ook van hetzelfde materiaal.
edice schreef:Ik heb niet alle pagina's doorgelezen maar ik ben ook al een tijdje op zoek naar de perfecte beenbescherming.
De snug boots zien er qua materiaal goed uit.
Alleen lijkt de pasvorm niet ideaal. De voorkant staat open en dat is wel jammer.
Even gekeken naar het assortiment van Lemieux.
De pasvorm van de brushing boots spreekt me meer aan.
Iemand ervaring?
Zijn ze van hetzelfde materiaal gemaakt?
[ Afbeelding ]
Verder ben ik de beschermers van Professionals Choice tegengekomen.
-Pro Perform Schooling Boots
-Ventech Brushing All Purpose Boots
Iemand ervaring met deze?
Zijn deze in Nederland/België beschikbaar?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]