Jokari: Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb mijn Barefoot felsattel gister binnen gekregen. Vanavond uitproberen. Hij ziet er in ieder geval zeer comfortabel uit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Is er niet nog iemand in de randstad die dat op zou willen pakken? Dat zou echt super zijn, alles is nu eigenlijk net te ver voor het mooie... Merk het nu zelf, heb verschillende testzadels. Het zou voor mij (en denk voor anderen ook) echt ideaal zijn als je een passervice zou hebben ofzo, zodat je de verschillende modellen kunt zien. Op de foto vind ik ze bijvoorbeeld met langer zweetblad allemaal op elkaar lijken, terwijl ze echt heel erg anders zitten. En om nu iemand uit Friesland (of nu wel iets dichterbij maar nog steeds ver weg via MZM) te laten komen...
pmarena schreef:Op zich zou je met een Ghost wellicht vrij makkelijk verschillende "zittingen" ofwel toplagen mee kunnen sturen zodat mensen in 1 pakket een goede indruk kunnen krijgen van de verschillen tussen de modellen?
pmarena schreef:Of je (Don) kan vragen of de beste man een speciaal testzadel-model wil maken waarbij je de verschillende soorten wrongen er d.m.v. klittenband op kan zetten, zodat mensen kunnen testen welk model het beste bij hun houding / bouw past, want het zal toch voornamelijk over (de positie van) die wrong gaan neem ik aan
pmarena schreef:Ben ook wel benieuwd wat je er van vindt Mayflower, fijn dat hij er is
Ik vind het zelf elke keer weer een flutding om te zien....zeker zo geplet in het plastic zoals ze bij mij binnenkomen en in de opslag gaan... vergeleken met de supermooie, luxe echte lamsvellen Christ die ik zelf hebMaarja als je die niet hebt dan zie je dat verschil niet
Krijg enorm goede en zeer enthousiaste reacties van klanten op het Barefoot "Fellsattel" en dat is altijd leuk natuurlijk, hij heeft echt enorm verliefde fans
En is een stuk goedkoper dan de Christ natuurlijk, en er hoefde geen schaap voor dood, dat waarderen veel mensen toch ook echt heel erg
pmarena schreef:Nou sorry hoor Don, ik probeer maar mee te denken
Je hoeft ze ook niet te verkopen met klittenband
Ja, ik begrijp je punt, maar juist door dat doe-het-zelven zit het misschien toch nog net even anders dan wat ze uiteindelijk krijgen en dan is iemand teleurgesteld.Citaat:Maar kan me voorstellen dat het voor een testzadel wel handig is om een zitting te maken met een paar duidelijke omtrekken van wrongen er op, en die wrongen er los bij, zodat mensen de juiste wrong netjes binnen het juiste lijntje kunnen plaatsen en kunnen voelen of die positie voor hen geschikt is.
Het is niet heel erg duur...als hij ze van goedkoper leer maakt dan dit luxe nubuck of vetleer...maar dan heb je wel een beter idee hoe die wrong ligt in combinatie met jouw been.Citaat:Zal allicht een stuk goedkoper zijn dan allemaal losse zittingen inkopen en mee leveren en een net zo goede indruk kunnen geven, en nog makkelijker zijn wellicht voor de klant ook qua recht er op plakken dan bij een complete zitting
Citaat:Het was maar een suggestie