Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daphne__ schreef:Ik heb net leerverf besteld, wss overmorgen in huis en dan beginnen met het mentuig van mijn shetlander![]()
En dan eind deze maand kijken naar een mooi hoofdstel om te verfen, net als een zadel. Die voor mijn D pony.
Ik heb trouwens leerverf van HG besteldIs op de site waar ik besteld heb in de aanbieding, en flink ook. Normaal 700ML voor 40 euro, nu voor 10 euro! Daar heb ik er dus direct 2 van besteld
![]()
Verder heb je 250ML voor 15,20. Daar heb ik er ook 1 van besteld.
Maar van HG heb je geen roze enzo
xSlvna schreef:Als iemand me een cognac-potje sponsort gooi ik het over mijn Ainsley zadel (in heel veel dunne laagjes). Ben aan het wachten op een iets nettere loon, zit nu altijd op de €50 per maand en die gaat naar de hoefsmid en wat te eten. Geduld. Ik ga het wel proberen
Jippyhorse schreef:Heb vandaag het potje binnen gekregen en gelijk gaan verven. De kleur bruin is wel veel lichter dan op de site, echt lichtbruin maar ik vind het wel mooi, die kleur is het zitvlak van mijn zadel ook. Heb eerst een stuk gedaan met het kwastje aan de dop, maar dan kreeg ik van die dikke lagen maar met het kwastje wat ik er bij kreeg ging het veel beter. Nu hopen dat het een beetje mooi blijft!
@ Suzie99, ik zou voor bruin en turquoise gaan, denk dat de kleur bruin heel mooi staat op een haf maar ik zou dan wel turquoise onderleggen, is wat aparter en valt dan meer op denk ik