Ja, op FB had ik eerst even zoiets van ho hum, slik Maar Engie heeft gelijk ff een fotootje buiten gemaakt en het is dus inderdaad veel lichter dan het lijkt
Ik wil dit hoofdstel erbij, denk ik
listiglistje
Geplaatst: 22-04-13 20:21
Mooi Manic!
ClauGeli68
Geplaatst: 22-04-13 20:23
Je kunt er ook voor kiezen een bijpassend hoofdstel te laten maken, er zijn al wat mensen die dat doen. We gebruiken dezelfde kleur leer als Custom en dezelfde stiksels. Dan heb je een op maat gemaakt, handgenaaid hoofdstel die je helemaal zelf kunt samenstellen. Uniek dus en voor een zeer redelijke prijs!
vencedor
Geplaatst: 22-04-13 20:33
Wat zijn de prijzen van een hoofdstel ongeveer? Ik loop elke keer tegen het probleem dat mn neusriemen niet dichtpassen! Verder heeft ze helemaal geen grote kop maar wel dus een breed hoofd. Tot nu toe een hoofdstel wat fatsoenlijk pas..verder allemaal laatste gaatje, of niet dicht kunnen.
Ik zou als ik jou was ook een bijpassend hoofdstel laten maken Manic, ben je heel iets duurder uit als de passier (die ik trouwens ook niet mooi vind, zeker niet door de grove sluitingen, blinde zijn mooier ) en kun je alle wensen aangeven die je wil, en in dezelfde kleur!
Shar! Ik heb gister 2 zadels opgehad, de super populaire flight en de Wolfgang Constance. Omdat Rief zo een lastige rug heeft blij ik bij elk zadel houden dat het tegen zijn schouder aan gaat liggen. De Wolfgang bleef wel het beste liggen en hier liep hij het fijnst onder. Nu mag ik 2 weken met een leenzadel rijden en als ik dan nog tevreden ben laat ik dit model op maat maken. Dan word het een bruine met cognac facing en gouden sticksels en een lak achterkant. Spannend!
Ik geef echt niet veel geld uit aan hoofdstellen. Rond de 100 EUR heb je BR's van super fijn leer of de goedkoopste passiers. Ik vind zadel en dekens heel belangrijk, maar rest geef ik echt niet meer geld aan uit dan nodig hihi.
Ik ben geloof ik ook een beetje te zuunig, maar vind dat echt verdomd veel geld. En meneer wil ze nog wel eens stuk trekken in een onbewaakt moment.
Ik zit nu naar deze te kijken:
Ik ben er duidelijk nog niet over uit, haha. Heb mijn zadel ook nog niet binnen, dus durf niet echt te bestellen voordat ik hem in het echt gezien heb.
nadita
Geplaatst: 26-04-13 14:19
Das een prachtig hoofdstel Manic. De neusriem erg mooi en apart gevormd.
Ik zou ook even je zadel afwachten! Ik heb de 6de week een afspraak hopelijk kan dan mijn eigen aangemeten worden. Dat zou fijn zijn! Heb alleen de wolfgang nog niet geprobeerd dus die moet ik nog even testen. Maar zoals het er nu uitziet wordt het een icon ivm met smalle zitting. Fijnnn voor zn smal mensje als ik, geen bekkenbreuk meer hahaha.
Ik heb alleen wel een probleem met mijn zadel...Ik heb hem nu bijna 2 weken maar ik rijd mijn billen erop open dit heb ik wel vaker gehad met harde springzadels maar niet met zo'n fijn en zacht dressuurzadel... Ik snap er ook niks van, hij zit perfect maar na veel doorzitten toch helemaal kapotte billen. Ik zal even contact opnemen met mijn fitter, misschien wat meer vulling in het zitgedeelte ofzo? Ik heb nog nooit zo netjes rechtop gezeten en zo'n mooie beenligging gehad. Ik heb al zo'n speciaal anita door rijd broekje, maar dat helpt niet