Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahaha!

, dekje kruipt er helemaal onder. Morgen maar even proberen om alleen de achterste singelstoot een gaatje strakker te doen en de voorste een gaatje losser. Mijn zadel heeft voorheen nog nooit geschoven, ligt als een huis terwijl ik een redelijk "rond" paard heb, met weinig schoft. Moet eerlijk zeggen dat als ik de fairfax gewoon "strak" aansingel zoals ik voorheen ook altijd met mijn neopreen singel deed, mijn zadel nog steeds als een huis ligt. Dat hij is gaan schuiven ligt dus NIET aan de fairfax, maar aan het feit dat ik hem te los had
Jotoma schreef:Na lang twijfelen heb ik besloten niet te gaan testen. Ik lees verschillende keren terug dat de singel toch naar voren gaat schuiven en dan kan ik nu al voorspellen dat dit bij mij ook gaat gebeuren (singelgroeve ligt ver naar voren, schouder ver naar achter). Na 1001 singels blijkt uiteindelijk bij ons de rechte, neoprene singel te werken. Die kost 30 euro en gaf mij hét wow effect. Geen geschuif van zadel en singel, niet met staart zwiepen bij opzadelen en veel beter beengebruik en ontspanning.
De singelgroeve van mijn pony ligt ook erg ver naar voren en alle singels trekken het zadel mee naar voren. Vandaar dat ik deze eens wil proberen. Hoop dat hij dus niet schuift
Mijn singel werd vandaag bezorgd, maar ik was niet thuis!
Had er zo graag mee willen lessen vanavond... Hopelijk komt 'ie morgen!