Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:59

Peerke_ schreef:
loveruby schreef:
Setjes. Dus dekjes waar ook passende peesbeschermers bij horen. Meer crossbeschermers. en vast nog meer hihi :P

Steeds meer merken maken binnen hun collectie alles in dezelfde kleuren.
Of bedoel je dat het echt als set wordt verkocht ?

magicalangel schreef:
Persoonlijk vind ik de halsters zoals http://redhautehorse.com erg leuk! Helaas zijn ze deze (bijna) niet te vinden in NL.

Heb je een voorkeur voor een bepaalde print ?
Er zitten erg veel leuke tussen, maar het is teveel om allemaal in 1x te laten maken :P

Deze zijn erg leuk http://redhautehorse.com/designs/perfect-polkas.html
zweetdekentjes en dekjes met stippen wil ik ook wel !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:07

Peerke_ schreef:
Ik doe verder niks met BR, dus dat is weer jammer :P

Dat is zeker jammer. De BR4Ever lijn is tot nu toe de best passende kwalitatief goede lijn voor ponys die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:16

Ik moet nog een half jaar wachten met een zadel kopen omdat mijn pony nog niet helemaal is uitgegroeid. Als ik er nu een zadel opleg dan glijd het zadel altijd naar voren. Ik rij nu tijdelijk met een longeersingel met dekje. Misschien heb je een soort onderlegger voor onder de longeersingel met beugels en een soort zitting net als een echt zadel? Of een betaalbaar rijkussen met beugels? Niet te lang, hij heeft een korte rug :)
Laatst bijgewerkt door Hanna98 op 17-10-12 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:16

Hannapony schreef:
Ik moet nog een half jaar wachten met een zadel kopen omdat mijn pony nog niet helemaal is uitgegroeid. Als ik er nu een zadel opleg dan glijd het zadel altijd naar voren. Ik rij nu tijdelijk met een longeersingel met dekje. Misschien heb je een soort onderlegger voor onder de longeersingel met beugels en een soort zitting net als een echt zadel? Of een betaalbaar rijkussen met beugels?

Dat is bijzonder slecht voor de rug van je paard :) de druk wordt dan niet verdeeld en komt op 1 punt op de rug terecht :n

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:17

Evelli schreef:
Die stijgbeugeldingetjes heb je bij EJ in vele felle kleurtjes :)

Ja maar die passen toch enkel op de kunststofbeugels ? ik zoek er voor op gewone rvs beugels

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:19

Dan een onderlegger die de druk wel verdeeld? Als je het vergelijkt met gewoon zonder zadel rijden... doorzitten op een brave pony die een half jaar onder het zadel is blijkt toch ook niet goed te zijn voor de rug? Of heb ik het nou weer fout? Of een tijdelijk boomloos zadel dat niet naar voren schuift, waarbij de singelstoten ver naar voren liggen en niet het zadel helemaal naar voren over de schoft word getrokken door de singelplek die naar voren ligt?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:22

Evelli schreef:
Hannapony schreef:
Ik moet nog een half jaar wachten met een zadel kopen omdat mijn pony nog niet helemaal is uitgegroeid. Als ik er nu een zadel opleg dan glijd het zadel altijd naar voren. Ik rij nu tijdelijk met een longeersingel met dekje. Misschien heb je een soort onderlegger voor onder de longeersingel met beugels en een soort zitting net als een echt zadel? Of een betaalbaar rijkussen met beugels?

Dat is bijzonder slecht voor de rug van je paard :) de druk wordt dan niet verdeeld en komt op 1 punt op de rug terecht :n

idd als je zonder zadel wil rijden gebruik dan een barebackpad, zonder beugels

Hanna98

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:30

bij een echt zadel heb je omdat te voorkomen kussens. Als er rijkussens zijn die ook kussens hebben maar dan van goedkoper materiaal ofzo? Verstelbare kussens met klitteband? Zo heb je misschien een paardvriendelijk goedkoop en tijdelijk zadel? Ik heb er niet echt veel verstand van hoor al die materialen en kussens, hihi

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:43

nog 1 ding mis ik echt op de webshop: betaalgemak met bankcontact.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:44

christel0908 schreef:

Neem aan dat bankcontact iets Belgisch is? En dat je Bancontact bedoeld?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:52

Peerke_ schreef:
Ik doe verder niks met BR, dus dat is weer jammer :P

Ik krijg aan het einde van dit jaar wel een leuk nieuwe merk met mooie collecties.
Hiervoor ga ik jouw idee in mijn achterhoofd houden.

Stijgbeugelzooltjes voor normale beugels in kleurtjes heb ik nog niet echt gezien,
Die ik nu heb komen uit Amerika, maar dit zijn ook niet de leukste kleurtjes.. Staat wel op mijn lijstje maar ben er nog niet aan toegekomen.

o maar het was een voorbeeld... gewoon leuke setjes. Ik zag al dat setjes van dekje-peesjes/bandages bij elkaar kon kopen.
Maar wat ik zoek is van een bepaald collectie (dus bijvoorbeeld van de leuke collectie die jij binnengaat krijgen. alles bij elkaar en dan aanklikken... ik wil wel het dekje maar niet de peesjes maar wel de transportbeschermers en zweetdeken...zoiets...kan van elke merk :P

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:54

Crista schreef:
Een verwarmingselement voor in de waterbak (speciekuip) om in de winter bevriezing tegen te gaan, maar dan op een accu of op batterijen. Dus niet op stroom van het stopcontact.

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:00

Evelli schreef:
christel0908 schreef:

Neem aan dat bankcontact iets Belgisch is? En dat je Bancontact bedoeld?

:D ja sorry bancontact :o inderdaad Belgisch.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:27

whaa niet lachen, ik verveelde me en zocht een tijdelijke oplossing want ik zit tijdelijk (een half jaar hrr) zonder zadel ---> http://www.mijnalbum.nl/Album=JWSOYWSK ik hoop dat zoiets mogelijk is, ik denk eigenlijk niet haha geel en oranje zit met klitteband vast en er kunnen veschillende maten en dieptjes op bevestigd worden. ohja de beugelophanging zit aan de singel zo krijg je geen druk op de rug, zo ja die heb je dan toch ook zonder beugels van de singel? oke ik heb een grote fantasie dus niet laggen haha ohja de kussens aan de onderkant die niet te zien zijn zitten ook met klitteband vast die kan je ook smaller en breder zetten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:34

Tuurlijk krijg je dan nog steeds druk op de rug!
Je snapt het blijkbaar niet helemaal. En dat is niet erg hoor. Maar wat je wil kan gewoon niet.
Dus of nog even een half jaar wachten met rijden tot je een goed passend zadel hebt, of opzoek naar een tweedehands boomloos voor de tussentijd :)

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:43

ik denk het ook ja haha ik ga gewoon ff voor een boomloos zadel kijken ja hihi _O-

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:04

Wat ik voornamelijk mis zijn denk leuke eskadron dralon dekens in kleinere maten zoals 165 zijn in nl bijna niet tevinden

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:09

ik zou graag een onderleg-iets willen voor onder mijn Passier special neusriem. Iets die ten eerste lekker zacht is voor de neus van het paard, maar ook zweet absorbeert en waardoor de neusriem in verschillende kleuren onderlegt lijkt/wordt.

Super simpel, maar heb zelf geen tijd en geen spullen...

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:46

Ik zoek nog groooote (xxl) springschoenen met bont die niet te lang zijn. En niet te duur (liefst onder 30 euro) en dan ook niet van die rubberen. Hoogte 10-11 cm (meeste zijn 12 cm, dit is te lang) omtrek onderkant 48-49 omtrek bovenkant 30-31

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:47

Een paard

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:48

Ja ik weet wat ik mis!
Een mooi bruin hoofdstel met lage neusriem. Niet aan te komen voor een fatsoenlijke prijs :n Of je zit aan de welkoop kwaliteit of gelijk 500 euro voor een passier. Maar er zit niks tussenin, ik laat er nu 1 uit zweden komen maar dat is natuurlijk niet ideaal.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:53

Evelli schreef:

die passen ook alleen maar op een bepaald soort beugels, ze zijn niet voor de standaard beugel

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:54

ingvdh schreef:
Evelli schreef:

die passen ook alleen maar op een bepaald soort beugels, ze zijn niet voor de standaard beugel

Dat vind ik echt jammer! Want vind ze er gaaf :))

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:48

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:56

Ik mis een peesbeschermer die langer dan de maat pony is maar niet zo lang als de maat full. Er tussen in dus
Nu heb je wel maat Cob van peesbeschermers maar deze valt meestal als een maat pony..
Ik heb een E-pony en die zit er echt precies tussen in.