Hallo,
Beste dames en heren,
Foto nu heeft geen enkele zin meer, paard is ten opzichte van aanschaf van wow veranderd natuurlijk
Een foto zegt wel iets, maar dan zijn die speciale warmtedruk onderzoeken op de klinieken ook overbodig als men het hier even op bokt oplost.
Mijn paard heeft ongeveer dezelfde bouw als het paard van shangeh, m.u.v. nr 6.
Maar zo zie je maar het is niet met elkaar te vergelijken, wij zijn immers ook niet allemaal barbie

toch
Ik heb gewoon een finaciele rekensom erop los gelaten, rij nu op een demo zadel met 4 jaar garantie op de boom, kan nu dus 7,5 keer een zadeltje kopen voor 1 wow, laat ik de restwaarde en de 7 aanpassingen van gemiddeld het wow zadel a 150,00 euro er even buiten, als je hier niet uitkomt reken ik het wel voor je uit
Als wow het ultieme is wat moeten die andere grote zadelmerken dan nog verkopen.. rotzooi????
Nee dames en heren voor de ene is het een uitkomst voor een ander niet, ik wil alleen mensen die zich juist door andere mensen blind staren en of gek laten maken voor een wow zadel even attenderen dat wow ook zijn nadelen heeft!!! en ook zeker goede kanten absoluut.
Ik dacht dat het hierin dit topic om ervaringen gaat, maar als we hier allemaal voor fitter gaan oordelen is het einde zoek.
En lees dat jullie ook een pompje willen waarom willen jullie van de fitter af??