En die heeft mijn zadel aangemeten
(nog steeds erg blij mee trouwens)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BopjeBo schreef:@Kasper, rij mijn friese ruin met dezelfde singel/zadel als jou, maar ik heb niet gemerkt dat verandering van deze spieren is geweest vlak na de aanschaf van het zadel+singel. Wel is m'n paard in z'n geheel enorm veranderd en waren de spieren die jij omschrijft altijd al wel duidelijk zichtbaar. Mijn paard is nu bijna 11 en paste deze winter, toen de wow al ongeveer een half jaar in bezit, z'n oude winterdekens niet meer vanwege z'n ontwikkeling de laatste maanden. Maar hij gaat morgen een nieuwe boom in de wow krijgen, hij is uit 3 gegroeid en moet nu een 4, om enig idee te geven hoe breed hij nu is en wat een verschil er kan ontstaan door ontwikkeling van de juiste spieren. Die spieren welke je omschrijft gebruikt je paard om je te dragen op z'n rug, het kan dus best dat deze nu meer ontwikkeld zijn. Als ze verder gewoon hard, egaal en beide kanten gelijk aanvoelen en niet warm, gevoellig of als vochtophoping lijkt me er niet veel mee aan de hand maar gewoon ontwikkeling. Maar kan natuurlijk ooit kwaad om je instructeur of dierenarts dit te laten bekijken. Succes ermee.
Lima84 schreef:Weet iemand het verschil tussen een DDWG en een DWG kussen??
Heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan er niets over vinden...