Arno zijn zadels hebben IMO alleen maar dikke wrongen. Voor mij te dik, of naja niet te dik maar de wrong ligt tov mijn been te ver naar achteren waardoor mijn (dikke) boven been erop ligt en je dus geen houvast meer hebt. Dat heb je met sommige zadels, bij HB is dat al wat minder.
Zonnetje:tegen mij zei hij dat hij de wrong/zweetblad ook verder naar voren kon plaatsen.
Zonnetje81
Geplaatst: 03-11-10 09:26
Hij is zaterdag weer bij mij geweest en het enige wat hij kan doen is naar het zadel staren. Dus hij heeft alles mee terug genomen. Er komt weinig uit is mijn ervaring, ook geen oplossingen, opties, ideeen, niks nada noppes, heel jammer. Enige wat hij nog zei was: dat hij erover na zou denken.
die van mij moet nu wel binnenkort dringend een keer opgevuld worden.. heb hem sins november en toen in februari opnieuw laten opvullen...maar ik merk nu toch wel dat er zeg maar van die bulten en gleuven/rimpels aan het komen zijn (weet dr ff geen andere woorden voor haha)
Ach hij soms een beetje introvert en soms een beetje extrovert. Mijn ervaring is dat hij wel degelijk nadenkt over oplossingen, hoewel (ook hij) niet met elk paard en elk zadel wat kan. lijkt me niet meer dan logisch
Zonnetje81
Geplaatst: 03-11-10 11:34
Ja hij heeft wel 10 zadels eruit getrokken maar misschien had ik nog niet DE oplossing? Ik hoor het misschien nog wel of hij een idee heeft. Ik baal er wel van, want ik laat hem niet expres voor niks komen, ik heb er ook geen baat bij dat ik nu dus nog geen nieuw passend zadel heb. Vind het knullig tov hem en voor mezelf. Ik ben overtuigd van de kwaliteitsproducten die hij levert alleen kon ik er niet mee uit de voeten... *zucht heb ik weer*
abcde
Geplaatst: 09-11-10 22:44
zo arno is vandaag bij mijn paard geweest................das was nog niet makkelijk met een breed paard, korte rug en weinig schoft. Lag er zo wat af met een bokkesprong. Hij raad mij toch eerst aan mijn andere HB zadel aan te passen omdat paard pas 4 jaar is. Mocht dat niet lukken dan maken we een nieuwe afspraak.
wordt vervolgd dus was wel tevrede met wat ik voelde qwa zit.
Hij zou gister ook bij mij langs komen.. Maar vanwege autopech & een flinke uitloop heeft hij mijn afspraak verplaatst.. Moet nog even geduld hebben tot zaterdag voor mijn zadeltje terug is..
Hij is ook bij mij geweest, gelijk met abcde en ook ik ben super tevreden over zijn voorstel. Ik mag vrijblijvend een zadel twee weken gebruiken om te ervaren hoe het is. Wordt zelfs besteld in UK en pas gemaakt op mijn paard en voor mij. KOmt over als topservice.
Suzanne37
Geplaatst: 11-11-10 00:19
Arno komt morgenavond mijn zadel brengen maar ik ben bang dat ik het een week uit moet gaan stellen. Er zal dan toch even mee gereden moeten worden maar de bak is veel te nat en ik heb helaas niet de beschikking over een binnenbak. Balen, dat pokkeweer!
Hier even een berichtje voor Vala en Tooske, ze zijn afgelopen weekend bij ons in het vakantiehuis geweest en door hun enthousiaste verhalen wil ik ook eens kijken voor een AB zadel op mijn merrie. Tot mijn grote verrassing zit Arno Brandt hier zo ongeveer om de hoek, dus dat is een prettige bijkomstigheid
Ik heb er ook een ben er super tevreden over. Heb bij mij de wrongen iets smaller dus iets minder dwingend.
Suzanne37
Geplaatst: 12-11-10 00:41
We hebben een binnenbak in Dessel vanavond af kunnen huren dus Arno kon toch komen met mijn zadel. Ooooh, wat voelde dat meteen weer heerlijk. Ik ben echt helemaal weg van dat zadel. Paste ook gelijk helemaal goed. Enigste minpuntje is dat mijn paard niet helemaal goed liep. Heeft rechtsachter toch moeite om door te treden dus dat laten we eerst maar eens onderzoeken. Zadel moet dus gelijk even op rust helaas.
Balen Suzanne! Wel lekker dat je een binnenbak hebt kunnen huren
Hij komt morgen bij mij.. Onze bak is een zwemvijver.. Letterlijk! Maar goed, ga er toch maar een beetje in rijden morgen.. Moet maar even voor die paar rondjes