Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Huertecilla schreef:Bevalt erg goed, dus wil een luxer opgeleukte erbij.
Cambiar schreef:@Francis: Heel vreemde combi, maar misschien iets voor een twijfelaar tussen western en Spaans:
http://cgi.ebay.de/FLEXIBLER-Wanderreit-Sattel-von-LUDOMAR-m-Fendern_W0QQitemZ280400967093QQcmdZViewItemQQptZReits%C3%A4ttel?hash=item41493335b5
Bandida schreef:Ik zie zo'n vooral functioneel (zoals Kugur al zei, spreekt mij ook meer aan) werk-set ook wel zitten
Francis schreef:Maar goed... zoals ik het lees is't in principe boomloos ook (leren 'boom')...
Francis schreef:Ik kan me zo voorstellen dat ik met een zadel met leren boom (of een boom van stro) het zelfde effect gehad zou hebben met vallen als met m'n Freeform. Het geeft vorm en doet wel wat voor't verdelen van gewicht, maar geeft toch vooral mee onder druk in plaats van die druk/dat gewicht volledig te verdelen.
Bandida schreef:, storm, hoosbuien, maar drie paardjes vrolijk op de weide, drijfnat en slijk tot de puntjes van hun oren.
Huertecilla schreef:Héérlijk. Lekker van hun keuzevrijheden tot natuurlijk paardengedrag genieten.
Heeft als voordeel dat je nog even extra van de voorpret kan genieten![]()
Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Wordt gewoon doorgewerkt, maar ik ben er niet.
Huertecilla schreef:Capricho wasStond als ik aan de binnenzijde wat deed met zijn kop op mijn schouder, letterlijk.
Heeft ook tot drie keer toe de zak waar ik alle rommel in verzameler leeggekiept. Heel aandachtig en nauwgezet neuzelend de onderzijde aftansten en dan leegschudden. Vervolgensnaar me....
Vermoeiend maar tig keer zo veel waard als gezelschap.
Cambiar schreef: