Zwart, 2 rijen zilver, 5 cm. extra
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renee16 schreef:Phylos schreef:oke maak kennis met de grootste kluns die er bestaat![]()
Ik wilde net mijn frontriem gaan passen, toen ik tot de conclusie kwam dat ik mijn oude frontriem er helemaal niet af krijg![]()
Ik heb een HB Turijn hoofdstel, een rondgenaaide, en ik krijg die frontriem er dus gewoon niet af!..
Als iemand weet hoe het wel kan, zeg het danmaar tot nu toe is het mij niet gelukt en gaat het me ook niet lukken geloof ik
Het hoofdstel dat bovenstaande fries om heeft is een HB Turijn. Zelf heb ik er ook een. Ik heb het naadje van de frontriem los moeten knippen om de bakstukken door de frontriem te halen. Dan kun je er een andere aanzetten.
De originele frontriem is bij mij nog wel te gebruiken. Maar doe hier dan een stiekje omheen.
ukie schreef:dodyg schreef:heb nog niks gehoord over mijn frontriem die ik besteld en betaald heb ? is inmiddels 1 week geleden
Hehe rustigIk zit ook niet de heeeele dag achter de PC, heb wel wat meer te doen
Maar gisteren is je frontriem op de post gegaan, dus dan heb je hem vandaag of anders morgen.
JorisDy schreef:hmm ik zit er ook echt over na te denken
Welke kleuren en maten raadde jullie aan voor mijn vos merrie (grote cob/kleine full) en voor mijn bruine ruin (cob maat)
fotos profiel
JorisDy schreef:hmm ik zit er ook echt over na te denken
Welke kleuren en maten raadde jullie aan voor mijn vos merrie (grote cob/kleine full) en voor mijn bruine ruin (cob maat)
fotos profiel