PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Devic

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 18:52

Die dress my Horse app is echt een drama... :D ik vond champagne ook altijd mooi, maar dacht altijd dat het mijn paard niet zou staan. Net getest in de app: het staat hem voorbeeldig _O-

Dus de pink pearl is onderweg...dan wil ik de nieuwe collectie afwachten maar dikke kans dat champagne ook snel volgt

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 18:59

Devic schreef:
Die dress my Horse app is echt een drama... :D ik vond champagne ook altijd mooi, maar dacht altijd dat het mijn paard niet zou staan. Net getest in de app: het staat hem voorbeeldig _O-

Dus de pink pearl is onderweg...dan wil ik de nieuwe collectie afwachten maar dikke kans dat champagne ook snel volgt

Voor mij is de ps of sweden beige onder weg. Is nagenoeg dezelfde kleur als de champagne maar dan mooier vind ik door de lichte rand en gebruik van die sierkoord

Afbeelding

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 19:05

Wat mooi de faded, ruffle zilver en emerald! Emerald blijft toch echt mijn favoriet! :o

Ik ben benieuwd hoeveel van jullie de light blue ruffle hebben kunnen te bemachtigen? *D *D Maandag wordt die van mij als het goed is opgestuurd. *\o/*

En dan komt mijn bestelling van RG binnen met het mila scarlet jasjes, neptuna shirt en riem en bandages pro. Heel benieuwd <3

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 19:50

Nou onder sterrenpony, ik had geen idee dat die kleur exact hetzelfde was. Nu gebruik ik wel meer ES dan PS maar het is zeker het overwegen waard

wyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:22

Ik heb vandaag na lang twijfelen het silver cloud dekje gekocht met peesbeschermers van kingsland erbij. Toch heel blij dat ik het uiteindelijk heb gekocht.

Afbeelding
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:40

Ohhh, die wil ik ook nog zo graag ! Prachtig !

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:56

Goede avond
Ik meld me ook graag hier! Op dit moment 4 setjes:

PS of Sweden:
- Wine dekje + bandages + oornetje
- Renaissance dekje + bandages
- Seagrass dekje + bandages

Equestrian Stockholm
- Lavendel dekje + bandages + oornetje

Foto's eigenlijk nog niet echt gemaakt. Binnenkort maar even doen. En o wat staan er nog veel op het lijstje!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:13

Ja, de Emerald is ook echt super mooi! De bandages staan er goed bij, Ivy_power!

Bij mij was vandaag de Merlot Crystal weer aan de beurt <3

Afbeelding

Viv_animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:16

Super tof gedaan, heel erg bedankt! <3

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 23:47

Hier was het Purple gold vandaag.

Afbeelding

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:03

zodiacje schreef:
minetje schreef:
Oh wauw dit staat echt prachtig! 'Gelukkig' heb ik zwart tuig, dan staat het vast niet :+ Maar deel vooral vaker foto's! :')

Haha mijn vriendin heeft zwart tuig die wil vast wel een keer model staan ermee voor je :)

Dit mag ik eigenlijk niet zeggen _O- Maar als ze dat zou willen doen heeel graag! :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:08

Purple Gold vind ik ook heel mooi.. <3 Die staat heel stiekem toch noch wel een beetje op het verlanglijstje, samen met de Midnight Blue en de Forest Green (wel er aan liggende wat de nieuwe collectie gaat worden).. Eigenlijk mag ik helemaal niet zo'n verlanglijstje hebben :D Ja, en de Champagne vind ik ook heel mooi, maar ik heb de Golden Brass al. Dus dat mag van mezelf eigenlijk niet :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:25

Haha zal het vd week eens vragen minetje

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:58

Texas02 schreef:
Purple Gold vind ik ook heel mooi.. <3 Die staat heel stiekem toch noch wel een beetje op het verlanglijstje, samen met de Midnight Blue en de Forest Green (wel er aan liggende wat de nieuwe collectie gaat worden).. Eigenlijk mag ik helemaal niet zo'n verlanglijstje hebben :D Ja, en de Champagne vind ik ook heel mooi, maar ik heb de Golden Brass al. Dus dat mag van mezelf eigenlijk niet :+

Champagne is echt een hele anders kleur dan de golden brass! Champagne vind ik wat sjieker :o
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 01:15

Ja, het is wel een hele andere kleur, maar toch mag ik hem van mezelf niet nemen omdat ik de Golden Brass al heb.. Ik vind persoonlijk de Golden Brass net iets mooier, dus dan ben ik ook bang dat de Champagne te vaak in de kast blijft liggen.. Maar het is ook goed om soms iets niet te willen, daar zal mijn bankrekening blij mee zijn.. Jouw foto herinnert me er wel weer aan dat de Moroccan Blue ook nog op het verlanglijstje staat, mocht hij ooit weer terug komen of op Marktplaats staan :D :+

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 01:59

Mezelf verwend met een next generation vest in de kleur navy. Nu alleen de vraag... past de midnight blue daar mooi bij?
Heb beide nooit in het echt gezien.
(Dit kan natuurlijk ook gewoon de eerste domme vraag in dit topic zijn := )

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 02:43

Texas02 schreef:
Ja, het is wel een hele andere kleur, maar toch mag ik hem van mezelf niet nemen omdat ik de Golden Brass al heb.. Ik vind persoonlijk de Golden Brass net iets mooier, dus dan ben ik ook bang dat de Champagne te vaak in de kast blijft liggen.. Maar het is ook goed om soms iets niet te willen, daar zal mijn bankrekening blij mee zijn.. Jouw foto herinnert me er wel weer aan dat de Moroccan Blue ook nog op het verlanglijstje staat, mocht hij ooit weer terug komen of op Marktplaats staan :D :+

Haha dat is zeker goed! De morrocan blue vind ik echt supermooi. Samen met de emerald en champagne m’n favoriete dekje :o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 02:53

Mijn favoriet is de Merlot Crystal, dat zal denk ik ook niet veranderen, die is echt zo mooi <3 Maar ook de Emerald is echt heel mooi..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 07:47

Oeh mooie foto’s weet <3

De champagne is ook exakt dezelfde kleur als de ice coffee van ps

Snowwhite04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 08:47

Kan iemand mij vertellen hoe de PS rijbroeken vallen? Zou graag de Nathalie willen bestellen voor bij mijn ruffle set.

Ik ben redelijk klein (1.62) en smal gebouwd. Normaal zit ik tussen een 34 en 36 in, grootste probleem is vaak dat een rijbroek te groot valt in mijn knieholtes of om mijn kuiten. -O-

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 08:53

Snowwhite04 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe de PS rijbroeken vallen? Zou graag de Nathalie willen bestellen voor bij mijn ruffle set.

Ik ben redelijk klein (1.62) en smal gebouwd. Normaal zit ik tussen een 34 en 36 in, grootste probleem is vaak dat een rijbroek te groot valt in mijn knieholtes of om mijn kuiten. -O-

Ik heb de Brooklyn gewoon in m'n eigen maat. Bij twijfel wordt door ps zelf meestal maatje kleiner aangeraden.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 09:20

Hier mijn collectie foto <3
Alle dekjes die ik heb.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 09:26

Kimley schreef:
Hier mijn collectie foto <3
Alle dekjes die ik heb.

[ [url=m/EWnmmv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!! <3 Welke is dat naast de Steel Blue? Dat is niet de Pistachio, of wel?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 09:56

Mooi Kimley! Heb je de purple naast de wine liggen?

Texas volgens mij is dat de golden olive ;)

Sambucco heeft ook weer nieuwe baselayers, denk dat dezen ook wel weer mooi kunnen gaan matchen!
Afbeelding
Afbeelding

En kwam de sand nog op een knap vossie tegen.

Afbeelding

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 10:11

Mooie collecties allemaal <3

Oohh Afkee niet vosjes postennnn!! Hahahaha