Dus de pink pearl is onderweg...dan wil ik de nieuwe collectie afwachten maar dikke kans dat champagne ook snel volgt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Devic schreef:Die dress my Horse app is echt een drama...ik vond champagne ook altijd mooi, maar dacht altijd dat het mijn paard niet zou staan. Net getest in de app: het staat hem voorbeeldig
![]()
Dus de pink pearl is onderweg...dan wil ik de nieuwe collectie afwachten maar dikke kans dat champagne ook snel volgt
zodiacje schreef:minetje schreef:Oh wauw dit staat echt prachtig! 'Gelukkig' heb ik zwart tuig, dan staat het vast nietMaar deel vooral vaker foto's!
Haha mijn vriendin heeft zwart tuig die wil vast wel een keer model staan ermee voor je
Texas02 schreef:Purple Gold vind ik ook heel mooi..Die staat heel stiekem toch noch wel een beetje op het verlanglijstje, samen met de Midnight Blue en de Forest Green (wel er aan liggende wat de nieuwe collectie gaat worden).. Eigenlijk mag ik helemaal niet zo'n verlanglijstje hebben
Ja, en de Champagne vind ik ook heel mooi, maar ik heb de Golden Brass al. Dus dat mag van mezelf eigenlijk niet
Texas02 schreef:Ja, het is wel een hele andere kleur, maar toch mag ik hem van mezelf niet nemen omdat ik de Golden Brass al heb.. Ik vind persoonlijk de Golden Brass net iets mooier, dus dan ben ik ook bang dat de Champagne te vaak in de kast blijft liggen.. Maar het is ook goed om soms iets niet te willen, daar zal mijn bankrekening blij mee zijn.. Jouw foto herinnert me er wel weer aan dat de Moroccan Blue ook nog op het verlanglijstje staat, mocht hij ooit weer terug komen of op Marktplaats staan![]()
Snowwhite04 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de PS rijbroeken vallen? Zou graag de Nathalie willen bestellen voor bij mijn ruffle set.
Ik ben redelijk klein (1.62) en smal gebouwd. Normaal zit ik tussen een 34 en 36 in, grootste probleem is vaak dat een rijbroek te groot valt in mijn knieholtes of om mijn kuiten.