Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iriscope schreef:Wow Gossa! Wat een droompaarden heb jij! Echt geweldig mooi in hun setjes
Heeft iemand al enig idee welk shirt/peesjes er bij de Pistachio White passen, die niet van ES zijn?
De pezen met bont en shirts met lange mouwen van ES zijn prachtig, maar helaas veel te warm hier.
Ik dacht aan de glacier green van Kramer?
gossa4ever schreef:Hier ook wel eens rechtstreeks bij ES besteld en ook een super snelle levering! Nooit gedoe gehad eigenlijk,
Kimley, wauwwat een mooi kleurtje!! En die manen van jouw paard
prachtig
![]()
Aniek, ook een prachtig kleurtje zeg!! Ben benieuwd naar een “aan” foto![]()
Hier vandaag beide paarden opgetut en in de set gezet![]()
Mijn ruin mocht in de maroccan blue van ES en mijn merrie in de rose breeze, eerst twijfelde ik erg over die kleur, maar zodra ik hem int echte daglicht zag was ik toch wel om![]()
Nu nog opzoek naar bijpassende shirts, maar voor de rose breeze vind ik dat echt heel erg lastig, dus mocht iemand nog iets weten![]()
[ [url=m/1Ok8qx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lhjGA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfxct3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1G2olt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c0m55z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jT5rxj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qgQWw8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wNzgSV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Dat past erg mooi bij elkaar. Maar helaas geen H&M hier en geen idee of dat shirtje nog verkrijgbaar is.
Hier op de foto ziet het dekje er veel meer olijf/grijs uit dan op de foto's op de site. Vertekent de site zo of is de kleur op je foto anders?
Thanks voor het plaatsen en meedenken
manolito10 schreef:[code][/code]Iriscope schreef:Dat past erg mooi bij elkaar. Maar helaas geen H&M hier en geen idee of dat shirtje nog verkrijgbaar is.
Hier op de foto ziet het dekje er veel meer olijf/grijs uit dan op de foto's op de site. Vertekent de site zo of is de kleur op je foto anders?
Thanks voor het plaatsen en meedenken
Het is echt en super mooie kleur, absoluut niet grijs, foto laat het iets meer dof lijken. Het is een beetje glanzende licht olijf kleur? Beetje lastig te omschrijven.
Hele chique, frisse kleur.
Foto is binnen genomen, misschien dat het met de zon erop weer anders is.
Hier met hand voor referentie.
[ [url=m/2JWYMn.jpg]Afbeelding[/url] ]