paard is wat zwak geworden in de achterhand en stijf . waardoor ze de achterhand in het begin slecht gebruikte.
Na een paar rondjes was dat anders.
met een andere singel geen geschuif meer.
Maar op de fotos te zien moet ik voor even ook shims erin fabriceren net zoals bij mijn western zadel
voor het rijden
zijkant
na 
voorkant voor
na
)
juist lastiger gaat worden als hij bespierder raakt, vooral doordat zijn schoft zo lang doorloopt onder het zadel. Nu hebben we namelijk al het probleem dat zijn schouders een stuk breder zijn geworden. Dat houdt in dat de voorboom breder moet en daardoor zakt de zitting aan de voorkant wat omlaag. Daardoor botst de voorrand van de zitting echter op de uitloper van [***]'s schoft omdat [***]'s schoft zo idioot lang doorloopt naar achteren. Smal met hoge schoft en breed met lage schoft kan de Trekker perfect aan net zoals alle normale schoftvormen, maar een smalle, hoge en vooral erg lang doorlopende schoft blijft voor boomloos gewoon erg lastig, want ergens tussen de twee kussens/panelen moet toch de zitting van de ruiter beginnen en daar steekt [***]'s schoft nog steeds omhoog.
? Wil dit graag uitsluiten bij mijn eigen singel en paard... 

een seconde geleden vond ik 'm zelf ook en opende bokt om 'm te uploaden maar je was me voor haha