Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Ik vond die met wol niet zo heel erg mooi, maar die zat me toch lekker! Ik zat er echt in! En nu ik weer aan het afvallen ben, voel ik mijn zitbeenknobbels helemaal goed, dus een extra kussentje daar is nooit verkeerd..
Maargoed, hier nog steeds de twijfel. Ik wou in eerste instantie voor nubuck gaan, maar als dat echt zo snel slijt(plekken krijgt), vind ik dat ook wel zonde. Dat is vetleer ook wel mooi en funtioneel (ik wil niet een te gladde zit nl) En dan met een witte wollen zitting. Dat zat echt heerlijk, alsof ik op een kussentje zat, heel dun dan.
Maar eerlijk gezegt: die zadelbontjes vind ik dus helemaal niks, die mensen voor de sier gebruiken. Misschien een beetje overbodig om hem dan helemaal vast aan je zadel te maken?
ilaan schreef:Ik kom maar weer even binnenvallen!
Mijn paard schijnt een hele tijd een niet goed passend boomzadel te hebben gehad, dit heb ik alleen van horen zeggen natuurlijk.
Sinds dat ik een barefoot cheyenne heb is haar rug vele malen beter en veel minder gevoelig!
Wel een probleem is dat ik de kniewrong toch wel erg mis vanwege mijn knie en enkel blessure. Deze speelt dan toch meer op als op een zadel met kniewrong. Ik zou bijna weer terugwillen naar een boomzadel om deze reden. Mede omdat ik hier ook een giga stoelzit in heb. (Beugelophanging redelijk ver naar voren geplaatst)
Dus wie heeft er een optie voor een zadel waar er wel kniewrong is en waar de beugelophanging wat verder terug ligt als bij dit zadel?
Gaat om mijn arab met redelijke schoft en een wat korte rug (niet giga kort oid).
pmarena schreef:Ik heb hier trouwens een witte zadelvormige en een roze western Kifra pad liggen, hoop er vandaag of morgen aan toe te komen om die op de foto te zetten onder alle modellen Barefoot
En oja, er is nu ook een bruine versie van de Physio Ride-on-Pad aan het assortiment toegevoegd
Temeraire schreef:Ik wil trouwens nog nieuwe teugels maar weet niet welke. Ik heb het Barefoot Nut hoofdstel dus die teugels zouden kunnen, maar Amber teugels zouden ook leuk zijn, of nog wat anders...
Wubwub schreef:Of andere leuke touwteugels? Horsebeads en horsecharms hebben ook hele leuke, naar eigen smaak kun je ze laten maken voor niet veel centen.