Nog eventjes wachten dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maikeltje schreef:Felton schreef:Ik heb 18.05.13 een brandt zadel besteld en gesteren gehoord dat de zadel pas eind August or begin September gelevered wordt. Dus bijna 4 maanden wachten. Ofwel op de achterkant van de contract als levertijd tussen 8 en 10 weken staat. Ik heb de zadel begin Augustus ten laatste verwacht en ben echt teleurgesteled omdat ik nu in mijn vakantie in August maar uitstappjes kan doen (oude saddel is niet meer goed voor de rug, dus geen traf of dressur).
Dan bel je toch voor een leenzadel? Ik heb een leenzadel gekregen dus kan gewoon rijden.
maikeltje schreef:Ik vind het leenzadel ook een extra service. Het maakt mij niet uit dat ik lang moet wachten, leenzadel ligt super en zit hartstikke fijn. Maar als je leenzadel inderdaad te klein is dan zou ik ook even bellen om dat om te ruilen. Kun je in ieder geval weer vooruit felton.
Felton schreef:maikeltje schreef:Ik vind het leenzadel ook een extra service. Het maakt mij niet uit dat ik lang moet wachten, leenzadel ligt super en zit hartstikke fijn. Maar als je leenzadel inderdaad te klein is dan zou ik ook even bellen om dat om te ruilen. Kun je in ieder geval weer vooruit felton.
Dank je voor je vriendelijke advies. Ik zal Arno bellen en om een groter leenzadel vragen. Ik vrees maar dat hij niet erg blij zal zijn omdat ik in Belgie woon en het dus een eind rijden is tot bij mij. (Heb hem juist gebeld maar het stond zij aantwoordtapparat aan).