Hoe kunnen mensen weten dat er een hele stapel nog lag om 12 uur en kwart voor 12 als ootie pas om 12 uur openging?
Kai_Rosa
Geplaatst: 11-08-13 23:26
Lol net bij divoza besteld zie ik dat er bij ooteman mega uitverkoop is. kijk ik op de site kun je daar niets bestellen. Dus toch maar blij dat ik mn spulletjes bij divoza heb besteld, scheelde 2 euro
Nieuwe witte set voor verzorgfries (dekje en oornetje, zal maar geen bandages bij aandoen voor de foto want dan krijg ik heel bokt weer over me heen dat het dierenmishandeling is terwijl er toch echt meer friezen probleemloos rondlopen met bandages) Nieuwe beugelblokken, neopreensingel met insteekhoes 85 cm van Harry's Horse en nieuwe sporenriempjes. Binnenkort foto! Ook nog een nieuw rood oornetje, daarvan morgen foto
Inderdaad, ik zie zo vaak mensen met bandages rijden op bokt
DaphneG
Geplaatst: 12-08-13 13:45
dyoka schreef:
Waarom zou je heel Bokt over je heen krijgen als je bandages om doet
Had ik bij een topic van mij, men was er van overtuigd dat bij mij de bandages 'absoluut levensgevaarlijk los zaten' Terwijl ze niet los zaten maar alleen slordig teruggewikkeld, maar niemand geloofde me en het hield maar niet op met reacties hoe onverantwoordelijk ik wel niet was en blablabla... En dat het veel te warm onder de bandages zou worden terwijl ik 10 keer had gezegd dat de bandages alleen tijdens de fotoshoot eromheen zaten.
zit haast te kwijlen terwijl ik de ooteman site doorkijk, zucht... jammer genoeg heb ik op vakantie al m'n geld verspild terwijl ik een wedstrijdset wil