Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsensibel schreef:Ja echt niet leuk.. Ik kon m gewoon nog bestellen dus snap niet dat ik dan nu een mailtje krijg met dat hij niet leverbaar is
Flubberboot schreef:DemiSisa schreef:Hier voor het eerst PS of Sweden besteld, het Hunter Green dekje! Zeer benieuwd naar dit merk. Ben zelf fan van Eskadron en Kentucky, heb daar ook de meeste dekjes van, maar wie weet komt daar dus PS of Sweden als favoriet bij
Jij ook hier?![]()
Het is een verslavend merk kan ik je zeggenAlleen binnenkort waarschijnlijk niks meer waard omdat ze zichzelf minder speciaal maken en de prijzen juist omhoog doen...
DemiSisa schreef:Flubberboot schreef:Jij ook hier?![]()
Het is een verslavend merk kan ik je zeggenAlleen binnenkort waarschijnlijk niks meer waard omdat ze zichzelf minder speciaal maken en de prijzen juist omhoog doen...
Ja uiteraard. Als ik dan eindelijk overstag ben, moet ik me hier melden ook![]()
Ben heel benieuwd of het Hunter Green dekje nog op voorraad gaat zijn..
Flubberboot schreef:xsensibel schreef:He bah ik krijg een mailtje dat de corduroy blush is uitverkocht. Nu mag ik iets nieuws uitzoeken voor diezelfde prijs.. maar oliebol wat dan
Oei... Nu ben ik bang dat ik ook zon mailtje ga krijgen... Al heb ik binnen 40 minuten besteld en verwacht dan ook dat ze eerst mijn bestelling controleren/"reserveren"? Wij hebben express gewacht ivm dat het waarschijnlijk snel uitverkocht zou kunnen zijn... Heb ook de corduroy blush en nog geen verzend bevestiging
_Lorette_ schreef:Ik vond seaspray een beetje tussen Moss en Sage in zitten. Ook net iets feller groen dan de PS kleuren. Maar bij beenbescherming valt dat niet zo op. PS en ES hebben de beenbeschermers ook vaak in net een iets ander tintje, ook al dragen ze dezelfde kleurnaam.
[ Afbeelding ]
heyhallohey schreef:Ben echt enorm fan van de maggie rijbroek. Heb er nu 2x mee gereden, maar dit is echt de meest fijne broek ooit die ik heb. Mocht iemand nog een zwarte denim in maat 42 voor een leuke prijs hebben liggen hou ik me zeker aanbevolen
[ [url=m/uJ26bq.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:heyhallohey schreef:Ben echt enorm fan van de maggie rijbroek. Heb er nu 2x mee gereden, maar dit is echt de meest fijne broek ooit die ik heb. Mocht iemand nog een zwarte denim in maat 42 voor een leuke prijs hebben liggen hou ik me zeker aanbevolen
[ [url=m/uJ26bq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet of het bij de blauwe Maggie zo is, maar de zwarte valt wel echt 2 maten kleiner, mocht je die nog willen bestellen(nu in de actie bij RG)