Ik twijfel heel erg welke kleuren ik ga bestellen heb er nu 4 in mijn winkelwagen maar wil er 2 van maken zodat ik de nieuwe collectie ook nog kan bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Devic schreef:Om onbekende reden is mijn bestelling bij Horse boutique geannuleerd. Kreeg er een mail van, maar de reden staat er niet bij. Dekje is volgens de website ook nog steeds op voorraad. Zou het dan misschien toch door de staysafe code komen?
Lotte_Wessel schreef:Devic schreef:Om onbekende reden is mijn bestelling bij Horse boutique geannuleerd. Kreeg er een mail van, maar de reden staat er niet bij. Dekje is volgens de website ook nog steeds op voorraad. Zou het dan misschien toch door de staysafe code komen?
Ik heb dit eerder gehad bij horse boutique maar dit kwam door de betaal methode. Bepaalde betaalmethode mislukte aan hun kant blijkbaar steeds? Misschien is dat het?
Lotte_Wessel schreef:Leuke aankopen iris! Ben erg benieuwd hoe doe blauwe is in het echt op een paard. Zit zelf nog erg te twijfelen over de Faded Fuchsia gezien ik bruin tuig heb dus weet niet of dit een mooie combinatie is.
Niet geheel on topic maar ik heb dit weekend eindelijk de Rosewood eskadron Fleecedeken met bont kraag zgan kunnen kopen! Helemaal blij want die is amper te krijgen.![]()
Ben erg benieuwd met welke nieuwe kleuren ES komt deze maand! Hopelijk dus wel een gele al en ook echt een mooi geelwe shall see!