PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:43

Afbeelding
Crystel grey!

Anna04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 08:56

Wauw! Staat heel mooi op jouw grijze :oo

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:08

Heel mooi!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 09:35

Prachtig zeg <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:23

Gaaf! Dat zilveren kleur mooi bij zn kleur

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:35

Ik vind het dekje zelf echt niet mooi maar je grijze kan hem hebben :D

xMoniique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:48

Hoi!

Ik ben een stiekeme meelezer :')

Ik zit al weken te twijfelen om het Brick Orange dekje te scoren, en nu zag ik in dit topic een kortingscode voorbij komen... :+

Ik wil graag peesbeschermers zonder bont. Hebben jullie nog suggesties welke qua kleur overeen komen? Ik zag de Sunset Orange van BR, maar geen idee of die daadwerkelijk dezelfde kleur zijn.

Iemand tips?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:28

Ik heb kappen van QHP erbij, maar deze heb ik al jaren dus geen idee of die nog te koop zijn.
Ben nog op stal dus kan zo wel even een foto voor je maken!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:56

Ik ben toch even hard aan het balen van de prut service van Equestrian Stockholm.
Maandag ochtend vroeg heb ik geprobeerd te bestellen en kreeg ik een foutmelding. Daar heb ik gelijk over gemaild. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een reactie, met een excuus voor de late reactie, dat er een error was en ik het nog eens kan proberen. Dat geprobeerd, lukt weer niet. Weer gemaild, gister ochtend.
Nu net een reactie, dat IT er naar kijkt en dat ze mijn bestelling niet handmatig kunnen verwerken.

Ik bedoel, moet het nu echt zo lang duren om een bestelling bij ze te plaatsen? Dit is mijn eerste ervaring met ze en ik ben erg teleurgesteld. Ik kan wel ergens anders bestellen, maar dan betaal ik 35 euro voor verzenden, op hun website is het gratis.

Dacht dat dit toch een soort van "elite" merk moest zijn maar dan leveren ze zulke service :n

edit; heb ook gebeld, er wordt niet opgenomen ook al zouden ze tot 5 uur bereikbaar moeten zijn
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 07-05-20 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

xMoniique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:02

bliksemflits schreef:
Ik heb kappen van QHP erbij, maar deze heb ik al jaren dus geen idee of die nog te koop zijn.
Ben nog op stal dus kan zo wel even een foto voor je maken!

Heel graag! :D

Iriscope: wat raar zeg.. je zou toch verwachten dat ze klanten zsm proberen te helpen, zeker als ze weten dat je wat wilt bestellen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:06

Dat lijkt mij ook. Dan regel je toch een handmatige bestelling als een klant zo graag bestellen wil?
Het is dat ik die Amazonite zo mooi vind, maar eigenlijk wil ik mn geld niet uitgeven aan bedrijven met oliebol klantenservice. Als ik ergens een hekel aan heb....

Ik heb via een omweg toch online weten te bestellen. De site geeft 2 betaalmogelijkheden, als ik de andere kies ipv de Paypal optie, dan komt de bestelling toch door. Maar of ik ze vaker ga gebruiken?
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 07-05-20 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:10

Waarom bestel je niet bij hypostore? Met de code esvip betaal je € 68 voor dat dekje, 20% korting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:14

Zoalls je kan zien woont Iriscope in Afrika := daar betaal je natuurlijk enorme verzendkosten voor.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:15

Sammiex2000 schreef:
Waarom bestel je niet bij hypostore? Met de code esvip betaal je € 68 voor dat dekje, 20% korting

Ik heb op de ES site ook EUR 68 per dekje betaalt en dan inderdaad geen verzendkosten, dat maakt het verschil voor mij.

Thanks voor het meedenken dames!

Ze vroegen na de bestelling om feedback. Ik heb gezegd dat ze qua prijs in de hogere klasse vallen, dat ik dat dan ook van hun klantenservice verwacht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:18

Oh wist niet dat je bij es zelf ook korting krijgt, anders dacht ik kan de korting de verzendkosten opheffen :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:20

Yes, ik kreeg een code gemaild, email10
Net even getest, die werkt nog steeds en verzenden over 100 EUR is ook gratis. Wellicht heeft iemand er wat aan.

Heb heel duidelijk gevraagd of ze er GEEN factuur bij willen doen, hoop dat ze het lezen.
Onze douane heeft een achterstand met pakketten, als er een factuur bij zit dan gaat het pakket gewoon op de stapel en zie je het pas 3 maanden later.
Als er geen factuur bij zit, gaat het gelijk naar het postkantoor en moet ik zelf de factuur meenemen.

In Afrika leven is soms net een spelletje :P Je moet alle regels goed kennen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:29

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:37

Ik heb juist super goede ervaring met ES, ik had de pistachio bandages gekocht en er was een fout in de site waardoor ze 100kr duurder waren. Wel besteld en betaald maar ik kocht ze met 20% korting, maar wel evengoed de hele 100kr terug gekregen.

Ook een keer gehad dat een pakje kwijt is geraakt bij de post en via de track en trace ook verdwenen, ze hebben nieuwe opgestuurd.

Heb ze ook wel eens gebeld toen ik bij hun voor de deur stond, namen binnen een paar seconden op

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:39

Kimley schreef:
Vandaag ook even foto's maken met mijn pink pearl set <3

Al denk ik dat die beschermers er niet uitzien bij mijn paard dus denk dat die de verkoop in gaan :=

Ik ben benieuwd!

Welke kleuren heb je allemaal van ES voor je tinkie?

Dan weet ik in ieder geval welke ik wel of niet kan bestellen :D

Ik heb de golden olive, steel blue, purple gold, royal classic gold.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:50

Qua mail heb ik ook vreselijke ervaringen met ES.
Mijn telefoon liep vast met bestellen en toen had hij ineens 2 keer m'n hele bestelling besteld en betaald. ES gelijk gemaild en kreeg 5 dagen later een reactie dat ze er niks meer aan konden doen wat het was al verzonden. Ja, nu wel maat :')

Heb niks tegen het begrijp en problemen hebben ze altijd netjes opgelost, maar de bereikbaarheid laat wat te wensen over ja ;)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:12

Kijk er best van op eigenlijk, ik krijg altijd binnen 24 uur wel antwoord.
Maandag gemaild en ook gelijk dezelfde dag nog reactie. Via fb zijn ze wel altijd laat met reageren, instagram reageren ze ook snel op

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:19

Misschien zijn mijn maitljes er dan tussendoor geglipt? Hoe dan ook, de bestelling is er uit, wellicht doen ze wat met mijn feedback!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:23

Ik heb het dubbel bestelde pakketje teruggestuurd en toen hebben ze netjes de verzendkosten vergoed! Dus ook echt niks op ES zelf aan te merken want die hebben het alsnog netjes opgelost, maar als ze gewoon hun mail gelezen hadden was het geheel onnodig geweest :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:33

Ik heb juist hele goede ervaring met de klantenservice. Elke keer vlug antwoord. Heb een rijbroek waarbij de rits steeds open bleef gaan, aangezien ik die broek al 1,5 jaar had kreeg ik geen nieuwe, maar wel €25 korting op een volgende bestelling.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:52

Ik heb juist hele fijne ervaringen met hun klantenservice ook.
Bellen en mailcontact.

Keertje mistte een deel van mijn bestelling, snel antwoord en het deel wat niet aanwezig was snel nageleverd.
En een keer een verkeerde maat besteld, ook direct snel afgehandeld met ze.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad!