Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wendyke

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 17:45

bij mij komt die zaterdag mijn zadel ook weer opvullen :D

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 23:10

Ik wacht vol spanning hopend dat mijn zadel voor de einde van het zomer klaar zou zijn :o

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 06:08

Crazy_boon schreef:
Ik wacht vol spanning hopend dat mijn zadel voor de einde van het zomer klaar zou zijn :o

Jij wacht ook al lang of niet?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 10:20

Crazy_boon schreef:

Wanneer heb jij besteld?

Mijne ook nog niets van gehoord maar vind ik niet zo erg. Paard heeft blessure dus ik heb geen haast.

Felton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:04

Ik heb 18.05.13 een brandt zadel besteld en gesteren gehoord dat de zadel pas eind August or begin September gelevered wordt. Dus bijna 4 maanden wachten. Ofwel op de achterkant van de contract als levertijd tussen 8 en 10 weken staat. Ik heb de zadel begin Augustus ten laatste verwacht en ben echt teleurgesteled omdat ik nu in mijn vakantie in August maar uitstappjes kan doen (oude saddel is niet meer goed voor de rug, dus geen traf of dressur).

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:02

Felton schreef:
Ik heb 18.05.13 een brandt zadel besteld en gesteren gehoord dat de zadel pas eind August or begin September gelevered wordt. Dus bijna 4 maanden wachten. Ofwel op de achterkant van de contract als levertijd tussen 8 en 10 weken staat. Ik heb de zadel begin Augustus ten laatste verwacht en ben echt teleurgesteled omdat ik nu in mijn vakantie in August maar uitstappjes kan doen (oude saddel is niet meer goed voor de rug, dus geen traf of dressur).

Dan bel je toch voor een leenzadel? Ik heb een leenzadel gekregen dus kan gewoon rijden.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:26

Ja precies hier hetzelfde.. ik heb ook een zadel besteld begin mei.. En ik heb het ook nog niet..
Er is overal vakantie dus ik neem aan dat de fabriek ook vakantie heeft..

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:36

maikeltje schreef:
Crazy_boon schreef:

Wanneer heb jij besteld?

Mijne ook nog niets van gehoord maar vind ik niet zo erg. Paard heeft blessure dus ik heb geen haast.

8 Mei Heb ik besteld gehad.
Ik heb ook niet bepaald haast, Leenzadel is echt TOP, maar toch zo'n nieuw zadel. *\o/* Zeker als je zo lang moet wachten voelt het precies altijd langer :') .

Fabriek zal idd ook vakantie hebben gehad, en Arno natuurlijk ook zelf vakantie.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 16:19

O dan moet ik nog een maand langer wachten dan jij :D

Dan weet ik hoe lang het voor mij nog ongeveer duurt op het moment dat jij hier foto's spamt van jouw nieuwe zadel. :D

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:53

Haha! Dan laat ik zo snel mogelijk iets weten :+ . Laten we hopen dat het binnenkort is :j

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:54

mijn zadel is weer opgevuld en ligt weer top :D

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:34

nou mijn zadel komt 26 augustus eindelijk.. half februari besteld.. kan echt niet wachten want het leenzadel wat ik heb past ook gewoon niet meer, begint nu veel te krap te liggen op de schoft, naar voren te schuiven en ik val erin naar achteren.

nu had ik begrepen van arno zijn vriendin dat zij het zadel komt afgeven, maar is dat gebruikelijk?
ik heb toch liever dat hij het nieuwe zadel wel nog even komt passen en meten en zo..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:38

Lijkt mij dat het zadel na zo'n lange tijd wel nagemeten moet worden. Als je leenzadel nu ook te krap is dan kan het best zijn dat het zadel wat je besteld hebt ook niet meer past.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:44

maikeltje schreef:
Lijkt mij dat het zadel na zo'n lange tijd wel nagemeten moet worden. Als je leenzadel nu ook te krap is dan kan het best zijn dat het zadel wat je besteld hebt ook niet meer past.

ja daar ben ik ook wel bang voor, hij zij toen leg er maar een gelpad onder voorlopig, maar ik moet nog 2 wkn wachten en merk dat mijn paard wel wat gevoelig wordt op de schoft dus ben maar gaan longeren nu..
wat ik ook heb is achter zijn voorbeen het helemaal kaal aan het worden is ik denk door de singel die het zadel naar voren schuift.
ik ga hem morgen bellen of smsen dat ik wel wil dat hij komt om mijn zadel goed aan te meten zodat ik gelijk kan rijden.
mijn zadel moest al helemaal aangepast worden en is echt geen standaard zadeltje..

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:48

Pfoe dat is wel heeeeeeeeeeel erg lang dat je moest wachten op je zadel my_precious! Was daar een specifiek reden voor?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:53

Crazy_boon schreef:
Pfoe dat is wel heeeeeeeeeeel erg lang dat je moest wachten op je zadel my_precious! Was daar een specifiek reden voor?

volgens zijn vriendin we hadden afgesproken begin juli dat hij klaar zou zijn, wel wat speciale veranderingen aan laten maken..
maar ineens kreeg ik een sms van zijn vriendin dat de afspraak eind juli was.
ik dacht huhhhhh!! dat hebben we nooit afgesproken, want arno vertelde de levertijd is 3 maanden maar ik kreeg wel te horen dat hij hem wat later besteld had.
ik ben daar verder niet op in gegaan omdat ik het leenzadel heb en ook omdat ze die speciaal zijn komen brengen terwijl het toch een uur rijden is vanaf hun vandaan.
ik zou zelf nog op vakantie gaan maar dat werd eind juli en ben nu pas net terug. ze wilde morgen komen maar heb gezegd dat het niet kon omdat ik morgen de honden uit de kennel moet halen en alles moet wassen en schoonmaken en zo..
toen kreeg ik een sms dat het 26 augustus wordt omdat ze het ontzettend druk hebben.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:58

Zo dat is toch wel een tijdje dat je moet wachten, spijtig ook dat het een beetje moeizaam liep.

Hopelijk wordt hij op en top inorde gemaakt als je hem krijgt, het minst dat je kan verwachten denk ik.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 09:20

ik heb toen ook 5 a 6 maanden gewacht maar was zeker de moeite waard hij neemt echt de tijd om hem goed passend te maken. En ben nu nog heel blij met dat zadel :D

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:01

Ik heb begin juli besteld, dus ga maar uit van nog wat tijd wachten ;) Gelukkig heb ik ook een top leenzadel!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:12

wendyke schreef:
ik heb toen ook 5 a 6 maanden gewacht maar was zeker de moeite waard hij neemt echt de tijd om hem goed passend te maken. En ben nu nog heel blij met dat zadel :D

ja dat is wel zo hij heeft toen bij mij ook de tijd genomen, ik denk ook wel dat het 't wachten waard is hoor want het leenzadel zit ook erg lekker.
iemand op stal vroeg me al of ze het leenzadel niet konden kopen haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:24

Zaterdag komt hij bij mij voor een 2e hands zadel!

Na dat hij het pruts werk van een andere zadelmaker heeft opgelost, Wil ik niemand anders meer :)

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:54

Ik heb gisteren gemaild en kreeg er op terug dat over 3 weken uitlevering was met de leverancier en dat daar mijn zadel waarschijnlijk bij gaat zitten.. Dus ik moet nog even geduld hebben :D

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:30

Ah dan zal hopelijk mijn er ook bij zitten :D! Gelduld, what dat nu voor'n woord :+

Kelly_Viona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:40

Ik ben wat aan het rondkijken naar verschillende zadels en kwam hierbij uit. Het spreekt me wel aan.
Heeft er iemand ervaring met deze zadels op een brede haflinger?

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:50

ik heb mijn zadel op een brede tinker liggen (cob) en hij vroeg me de laatste x toen hij deze jonge merrie bekeek of ik ze nog breder had _O-
Toen ik dat met ja bevestigde was hij toch enigszins verrast, en zadel ligt als een huis. Ben ook zeer tevreden :j
Dus lijkt me een brede haf geen probleem.