Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Felton schreef:Ik heb 18.05.13 een brandt zadel besteld en gesteren gehoord dat de zadel pas eind August or begin September gelevered wordt. Dus bijna 4 maanden wachten. Ofwel op de achterkant van de contract als levertijd tussen 8 en 10 weken staat. Ik heb de zadel begin Augustus ten laatste verwacht en ben echt teleurgesteled omdat ik nu in mijn vakantie in August maar uitstappjes kan doen (oude saddel is niet meer goed voor de rug, dus geen traf of dressur).
maikeltje schreef:Crazy_boon schreef:Ik wacht vol spanning hopend dat mijn zadel voor de einde van het zomer klaar zou zijn
Wanneer heb jij besteld?
Mijne ook nog niets van gehoord maar vind ik niet zo erg. Paard heeft blessure dus ik heb geen haast.
maikeltje schreef:Lijkt mij dat het zadel na zo'n lange tijd wel nagemeten moet worden. Als je leenzadel nu ook te krap is dan kan het best zijn dat het zadel wat je besteld hebt ook niet meer past.
Crazy_boon schreef:Pfoe dat is wel heeeeeeeeeeel erg lang dat je moest wachten op je zadel my_precious! Was daar een specifiek reden voor?
wendyke schreef:ik heb toen ook 5 a 6 maanden gewacht maar was zeker de moeite waard hij neemt echt de tijd om hem goed passend te maken. En ben nu nog heel blij met dat zadel