Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milka schreef:Vandaag de Deep Tuscany eens geprobeerd![]()
[ [url=m/ZRuvcz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben zelf nou nog opzoek naar een Dark Bordeaux van ES
Sunrise schreef:Milka schreef:Vandaag de Deep Tuscany eens geprobeerd![]()
[ [url=m/ZRuvcz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben zelf nou nog opzoek naar een Dark Bordeaux van ES
Bij hypostore en ES zelf hebben ze hem nog in maat COB of heb je full?
https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... gIeMfD_BwE
Edit: je zal vast full moeten hebben, gezien cob nog overal beschikbaar is en full niet![]()
De bedoeling was goed
_Bootsie schreef:Vandaag Purple White Edge![]()
[ [url=m/Va20DG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien ik ineens m’n kat moet laten opereren hoop ik wat dekjes te kunnen verkopen om de kosten te dekken. Is er interesse vanuit hier? Alles maat full dressuur, enkele keren gebruikt. Prijzen zijn ook bespreekbaar
PS: Vanilla (€35), Corduroy Blush (€60), Wave Purple Grape (€45), Suède Brown (€45), Monogram Sand (€45), Stardust Gun Metal (€45)
ES: Mahogany Glimmer (€60), Black Glimmer (€50), Desert Rose (€35), Amaranth (€45, evt met springschoenen full en peeskappen cob. Mogen ook los)
_Bootsie schreef:Vandaag Purple White Edge![]()
[ [url=m/Va20DG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien ik ineens m’n kat moet laten opereren hoop ik wat dekjes te kunnen verkopen om de kosten te dekken. Is er interesse vanuit hier? Alles maat full dressuur, enkele keren gebruikt. Prijzen zijn ook bespreekbaar
PS: Vanilla (€35), Corduroy Blush (€60), Wave Purple Grape (€45), Suède Brown (€45), Monogram Sand (€45), Stardust Gun Metal (€45)
ES: Mahogany Glimmer (€60), Black Glimmer (€50), Desert Rose (€35), Amaranth (€45, evt met springschoenen full en peeskappen cob. Mogen ook los)
DinkeyGirl schreef:Wat erg van je katWaar moet ze aan geopereerd worden? Hopelijk komt t allemaal weer goed!
_Bootsie schreef:DinkeyGirl schreef:Wat erg van je katWaar moet ze aan geopereerd worden? Hopelijk komt t allemaal weer goed!
Heeft al een paar jaar steeds vage klachten met eten die 2/3x per jaar terugkwamen. Verloor iedere keer dat het gebeurde zeker 700-800g in gewicht. Steeds niks te zien tot vorige week. Blijkt tandresorptie te hebben en nog onbekend of er meer kiezen al aangetast zijn. Wat nu aangetast is word getrokken..