Yayyy
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snorlex schreef:filou schreef:De Mulberry is op meerdere sites gewoon op voorraad hoor, alleen bij Agradi niet waar nu de korting is en ik koop de dekjes niet zonder korting
Oh, wist ik niet. Ben alleen van de blauwtinten haha. Maar was ook meer algemeen ivm dat veel mensen maanden wachten op een dekje en dan annuleren. Ik kies er dan soms voor om zonder de korting rechtstreeks te bestelleniets met “ongeduldig”...
xLianneeee schreef:Heeft er iemand ervaring met de Lemieux shoc air XC of de Lemieux Carbon air XC?
Ik zit te twijfelen tussen die 2. Ik had eerst de snug boots besteld, maar die zijn (veel) te klein. Ik had een Hind m voor de voorbenen en een Hind L voor de achterbenen. Ik heb een paard met zwaar beenwerk (en sokken, die zijn nu afgeschoren). Ze waren in de lengte bijna te groot maar ik kreeg de onderste sluiting echt niet dicht. Ook heb ik nog andere peerbeschermers liggen met dezelfde soort sluiting, die gaan ook niet dicht. Dus daarom wil ik nu gaan kijken naar beschermers met klittenband.
Belangrijk vind ik dat ze genoeg beschermen, maar ook dat ze koel zijn. Ik heb nu 'gewone normale goedkope' peesbeschermers van QHP, maar wil iets met een echte mooie pasvorm ipv zo'n hard en stijf iets.
annikavolder schreef:[ [url=m/x1gfvp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn sage Loire set volgende week ga ik ermee crossen.
DenieesB schreef:annikavolder schreef:[ [url=m/x1gfvp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn sage Loire set volgende week ga ik ermee crossen.
Oh Annika, wat ben ik jaloers op je set, wat gaaf![]()
Nu ben ik nog bezig met het doorrijden van mijn paardje en moeten de eerste sprongetjes nog gemaakt worden, maar als we eindelijk klaar zijn voor de cross wilde ik ook deze set aanschaffen voor de cross! Voordeel is dat ik het in delen kan kopen gezien ik het niet meteen nodig heb haha, dan lijkt het allemaal iets minder duur![]()
Wil je een foto plaatsen met je setje? Ben heel benieuwd