Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JenniferU schreef:goedemorgen, lees al even mee maar wou nooit een custom zadel omdat ik ze zo gedwongen vond zitten.
we hadden 2 jaar terug otto ( mechanisch paard) op stal en die had een custom op liggen en ik vroeg of me eigen zadel erop mocht omdat ik niet in custom kon zitten dacht ik toen.
Sinds vorig jaar ging me paard soms flink bokken in de galop en ben ik bang geworden.
dat bokken is snel verholpen door een fysio/osteopaat maar de angst bij mij voor het bokken zat er nog steeds diep in en met lessen ging het al veel beter.
1.5 week geleden kon ik op het zadel vd staleigenaar zitten en me les ermee rijden en jeetje wat een verschil.
nou bleek dus dat zij haar zadel wou verkopen en me paard liep er zo fijn mee dat ik toch ook om ben, zodra linda terug is van verlof laat ik haar naar het zadel kijken en eventueel aanpassen maar me paard is er erg blij mee.
we zijn van een super fijne barnsby Majestic
[ [url=m/gVd2DW.jpg]Afbeelding[/url] ]
overgestapt naar een Custom Advantage R.
[ [url=m/MHdNMc.png]Afbeelding[/url] ]
en volg hier ook graag mee
Nielojram schreef:JenniferU schreef:goedemorgen, lees al even mee maar wou nooit een custom zadel omdat ik ze zo gedwongen vond zitten.
we hadden 2 jaar terug otto ( mechanisch paard) op stal en die had een custom op liggen en ik vroeg of me eigen zadel erop mocht omdat ik niet in custom kon zitten dacht ik toen.
Sinds vorig jaar ging me paard soms flink bokken in de galop en ben ik bang geworden.
dat bokken is snel verholpen door een fysio/osteopaat maar de angst bij mij voor het bokken zat er nog steeds diep in en met lessen ging het al veel beter.
1.5 week geleden kon ik op het zadel vd staleigenaar zitten en me les ermee rijden en jeetje wat een verschil.
nou bleek dus dat zij haar zadel wou verkopen en me paard liep er zo fijn mee dat ik toch ook om ben, zodra linda terug is van verlof laat ik haar naar het zadel kijken en eventueel aanpassen maar me paard is er erg blij mee.
we zijn van een super fijne barnsby Majestic
[ [url=m/gVd2DW.jpg]Afbeelding[/url] ]
overgestapt naar een Custom Advantage R.
[ [url=m/MHdNMc.png]Afbeelding[/url] ]
en volg hier ook graag mee![]()
Hoeveel inch is dat zadel?
Als je ziet hoe ver de kussens uitsteken t.o.v. de zitting, zeker een centimeter of 4, zit je dan, qua kussenmaat, aan een 19 (misschien wel 20 inch) inch? Redt jouw paardje dat?
Els_175 schreef:Wauw komen weer mooie zadels voorbij!
Ben zelf aan het kijken hoe ik dat straks met uitrijdeken het makkelijkste kan doen?
Rij graag buiten en zo voor warming up en cooling down. Maar heb nu dus een monoblad ipv zweetblad. Hoe bevestigen jullie je deken en toch lekker kunnen rijden?