Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:De Emerald met de wintertrui van Steeds die ik besteld had, de kleuren vertekenen wel erg. In het echt past hij er beter bij, bijna dezelfde kleur. Maar ik denk dat deze niet vaak op paard aan komt, lekker warm in de winter om zo aan te hebben (en in de zomer 's avonds in Oostenrijk).
[ [url=m/JafM0K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gXDURp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn poloshirt van Felix Bühler past echt perfect bij de Merlot CrystalIk moet even nakijken hoe de kleur heet als iemand geïnteresseerd is.
[ [url=m/gZNC0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: en ik zie net dat bij Horse Boutique de code StaySafe vandaag tm overmorgen werkt voor 15% korting. Nu mag ik eigenlijk niet op de website kijken
x_Milou schreef:Ik had dit topic ontstipt
Weet iemand of er nog ergens kortingscodes aankomen voor PS full dressuur? Wil eigenlijk 1 of 2 dekjes bijbestellen, maar ik vind die Ruffles niet zo. Zag bij Horseboutique de Blush met korting dus daar twijfel ik nu over, maar vind die wel heel zoetig op een schimmel
ricojoreen schreef:x_Milou schreef:Ik had dit topic ontstipt
Weet iemand of er nog ergens kortingscodes aankomen voor PS full dressuur? Wil eigenlijk 1 of 2 dekjes bijbestellen, maar ik vind die Ruffles niet zo. Zag bij Horseboutique de Blush met korting dus daar twijfel ik nu over, maar vind die wel heel zoetig op een schimmel
Huh, waar zie jij de blush met korting?
Matheno schreef:ricojoreen schreef:Hahaha ik wacht op meer korting, anders kan er straks helemaal niks meer bij de kast in
Ik begrijp het probleem. Mijn kast is eigenlijk ook vol, dus er zou eigenlijk een dekje uit moeten als ik een nieuwe wil. Vind ze alleen allemaal te mooi ..
zodiacje schreef:Die stay safe code deed het bij mij al heel de winteralleen inmiddels vip genoeg bij rg om daar net zoveel korting te krijgen
![]()
Voor degene die vroeg om de coffee op een donker bruin paard heb ik wel een foto op een gewone bruine. Helaas stonden alle donker bruine paarden onder deken en wilde niet andermans paard uitkleden haha
[ [url=m/6XGiCr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M9Fof9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HjYdDH.jpg]Afbeelding[/url] ]
minetje schreef:zodiacje schreef:Die stay safe code deed het bij mij al heel de winteralleen inmiddels vip genoeg bij rg om daar net zoveel korting te krijgen
![]()
Voor degene die vroeg om de coffee op een donker bruin paard heb ik wel een foto op een gewone bruine. Helaas stonden alle donker bruine paarden onder deken en wilde niet andermans paard uitkleden haha
[ [url=m/6XGiCr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M9Fof9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HjYdDH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wauw dit staat echt prachtig! 'Gelukkig' heb ik zwart tuig, dan staat het vast nietMaar deel vooral vaker foto's!