Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arielle_ schreef:Ben wel benieuwd hoe dat close contact zadel bij sommige bevalt.
Heb nu een anatomica, de bevalt eigenlijk prima, maar wil (al enige tijd) graag over naar een bruin zadel dus ben ook even op andere zadels aan het oriënteren.
Heb ook korte pootjes die nogal kunnen wiebelen.
Kun je trouwens je zadel ook inruilen en geeft hij daar nog wat aardigs voor terug?
maikeltje schreef:Arielle_ schreef:Ben wel benieuwd hoe dat close contact zadel bij sommige bevalt.
Heb nu een anatomica, de bevalt eigenlijk prima, maar wil (al enige tijd) graag over naar een bruin zadel dus ben ook even op andere zadels aan het oriënteren.
Heb ook korte pootjes die nogal kunnen wiebelen.
Kun je trouwens je zadel ook inruilen en geeft hij daar nog wat aardigs voor terug?
Ik ruil mijn hulsebos springzadel in op mijn nieuwe dressuurzadel. Springzadel is helaas te krap maar krijg er een leuk bedrag voor terug!
En ik heb nog een prestige springzadel wat ook te krap is geworden en dat ruil ik ook in voor een tweedehands ander zadel van hem. Hij geeft er genoeg voor wat alleen maar makkelijk is want ik hoef er niet mee te leuren.
Alleen luchtzadels is hij niet zo'n fan van zoals wow zadels bijvoorbeeld.
Nicole schreef:ivy_power89 schreef:oo je betaald dus bij afleveren
Dat maakt het wel weer een ander verhaal!
Als hij dan toch richting jou gaat kan ie ook gelijk naar mij toe komen