Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patt schreef:Zo te zien is het echt donkerbruin.
@Sorayafel: Een ex draver laten wennen aan bitloos is een hele opgaaf vooral om het vertrouwen te blijven houden als je buiten rijdt, je moet hem/haar ten alle tijde wel onder controle kunnen houden. Wel een mooi streven.
Succes met kiezen.
switt schreef:Een draver is een ras, ex dravers bestaan dus nietMijn draver die gekoerst had laten wennen aan bitloos was totaal géén opgave, kon er zo mee weg rijden. Ook buiten heb ik nog nooit zo'n braaf en makkelijk paard gehad. Ik reed haar altijd bitloos, zelfs voor de kar. Djravers zijn niet zo wild/gevaarlijk als de meeste mensen hier schijnen te denken....
Maar on topic: ik heb een bruine multibridle en wil heel graag een donkerbruine frontriem met gouden steentjes. Het probleem is dat de meeste frontriemen zo afzakken, er is geen punt waarop hij blijft hangen zegmaar. Watvoor frontriemen hebben jullie op hun jullie micklems??
switt schreef:Als sidepull heb je geen extra riempjes nodig toch? Dan maak je de teugels gewoon vast aan die ringen aan de zijkant.. Of je hem ook kaakgekruisd kunt gebruiken durf ik niet te zeggen. De multi heeft een breed kopstuk met elastiek erop (om er kaakgekruisd van te maken), ik weet niet of de andere dat ook heeft..
(Ik werd gek van bestellen bij agradi, heb hem uiteindelijk bij de paardendrogist gekocht. Véél betere service, alles op voorraad, snel geleverd
ArmaWhis schreef:Ik had hem vorige week met korting bij Agradi besteld, stond medio aug maar kreeg hem nu al. vind alleen de bitriempjes erg kort en lastig vast te maken. foto komt vandaag want ik twijfel of die goed zit. en of het bit dan niet te strak zit. dus ben benieuwd naar jullie meningen.
Klasien schreef:Ik zou het geheel een gat omhoog doen. Of alleen het bit een gat hoger. Je bit riempjes zitten niet helemaal goed zo te zien?
kiddokids schreef:ArmaWhis schreef:Ik had hem vorige week met korting bij Agradi besteld, stond medio aug maar kreeg hem nu al. vind alleen de bitriempjes erg kort en lastig vast te maken. foto komt vandaag want ik twijfel of die goed zit. en of het bit dan niet te strak zit. dus ben benieuwd naar jullie meningen.
Zo zeg.. Dat is snel maar ik had hem dus al in meid besteld
Jij hebt ook de Comp./bridle met teugels en clipjes en twee setjes riemen..
ArmaWhis schreef:Volgens mij heeft de prijs ook wat te maken met kwaliteit leer. ik hoor namelijk zo hier en daar de de competition fijner leer is zachter en soepeler.. maar verder heb ik geen idee waarom