Haha, dat heb ik met de eskadron bicolors onder mijn wow...ik gebruik ze wel, maar in combi met luchtkussen zijn ze gewoon niet ideaal...ik gebruik ze nu vooral voor longeren eigenlijk
Mooi hoor tyrcanol! Die bokker die haar anky dekje had verbouwd naar zadelvormig dekje vond ik wel erg mooi! Dat zou echt een uitkomst zijn voor in de zomer! Bij mij is die ook nog niet kwijtgeraakt maar hoe vaak ik het niet heb gezien... hoofdstel invetten en helemaal uit elkaar gehaald en dan iemand "he, waar zijn mijn passantjes gebleven" Ik leg ze dan altijd in een bakje of iets dergelijks
Even ter verduidelijking: Dit topic is om setjes en nieuw harnachement te showen. Niet om ervaringen te vragen van bepaalde artikelen.
Tevens is het niet de bedoeling om, om ieder wisjewasje te vragen naar "Foto" "Foto"? Wacht rustig af. Anders wordt het voor iedereen een heel gezoek en raakt overzicht in topic kwijt!
mijn dekje met bijpassend halster en halstertouw (mijn broek past er ook bij, maar daar heb ik geen foto van): (alleen jammer van het rooie touw) Gina is er ook erg blij mee