Anky dekjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:02

Die panter navy <3

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:19

Sterre98 schreef:
Die panter navy <3

Is te koop O:) wel inclusief bandages. 8-) Ik heb er ook het vest bij en de springschoenen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:38

Haha ik mag echt niet hoor _O-

Misschien als ik eindelijk huursubsidie krijg _O-

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:56

Die groene snake is een tussencollectie (maar nog steeds wel overal te koop). Die panter is van zomer 2021. Heeft die blauwe ook zilveren glitters in de stof zelf? Dan is die ook van zomer 20 (Island Blue) en zonder glitters gok ik op Blue Lagoon kan vertekenen op de foto (ook zomer 20) en die laatste grijze lijkt gewoon een basic pad, uit de vaste collectie.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:09

Marrit13 schreef:
Die groene snake is een tussencollectie (maar nog steeds wel overal te koop). Die panter is van zomer 2021. Heeft die blauwe ook zilveren glitters in de stof zelf? Dan is die ook van zomer 20 (Island Blue) en zonder glitters gok ik op Blue Lagoon kan vertekenen op de foto (ook zomer 20) en die laatste grijze lijkt gewoon een basic pad, uit de vaste collectie.

Wauw, dank je wel voor deze informatie!

Die ene heeft inderdaad glitters erin zitten.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:10

Sterre98 schreef:
Haha ik mag echt niet hoor _O-

Misschien als ik eindelijk huursubsidie krijg _O-

Afbeelding
<<)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:16

Ja potverdorie. Ik rij ook een vos _O-

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:34

AlwaysH schreef:
Oh heel gaaf!! Zoals ik al dacht; prachtig op vos. :j

Was het dekje zo vies dat je hem hebt gewassen?

Wdit; hoe vallen de t-shirts? Ik twijfel tussen een S of M.

Grappig dat je dat vraagt over dat wassen. Ik ben misschien van de oude stempel en denk dus, netjes wassen voor ik het te koop aanbied. Er zit toch zweet aan en wat haartjes maar als ik advertenties lees, lees ik ook vaak: niet gewassen kan wel. Willen mensen dat dan ook? Dat dat niet gewassen wordt?

Hoe de shirts vallen, redelijk normaal. Ligt er ook een beetje aan of je van strakker of losser houdt. Ik heb normaal M of L en vond de polo M echt te klein (vooral te kort) en de L zat redelijk ruim. Wel een hele fijne wat dikkere stof.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:53

Marrit13 schreef:

Is de dark slate niet uit de collectie van 2019?
Ik heb die in silver, met zelfde patroon. Die is sowieso van winter 2019 collectie..

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 06:19

_Anneruth schreef:
AlwaysH schreef:
Oh heel gaaf!! Zoals ik al dacht; prachtig op vos. :j

Was het dekje zo vies dat je hem hebt gewassen?

Wdit; hoe vallen de t-shirts? Ik twijfel tussen een S of M.

Grappig dat je dat vraagt over dat wassen. Ik ben misschien van de oude stempel en denk dus, netjes wassen voor ik het te koop aanbied. Er zit toch zweet aan en wat haartjes maar als ik advertenties lees, lees ik ook vaak: niet gewassen kan wel. Willen mensen dat dan ook? Dat dat niet gewassen wordt?

Hoe de shirts vallen, redelijk normaal. Ligt er ook een beetje aan of je van strakker of losser houdt. Ik heb normaal M of L en vond de polo M echt te klein (vooral te kort) en de L zat redelijk ruim. Wel een hele fijne wat dikkere stof.

Mijn Anky’s zijn altijd relatief schoon. Ik leg ze ook echt niet op de grond etc. Maar er zijn mensen die liever zelf een dekje schoon maken zodat deze niet slap wordt. Ik vind dat altijd heel zonde. :P

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 06:37

J0anieke schreef:
Marrit13 schreef:

Ik heb die in silver, met zelfde patroon. Die is sowieso van winter 2019 collectie..

Klopt maar zijn 2 grijze toch :D De DS en die laatste lijkt gewoon een basic pad. Of bedoel je dat niet?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 06:39

_Anneruth schreef:
AlwaysH schreef:

Mijn Anky’s zijn altijd relatief schoon. Ik leg ze ook echt niet op de grond etc. Maar er zijn mensen die liever zelf een dekje schoon maken zodat deze niet slap wordt. Ik vind dat altijd heel zonde. :P

Ah, zo!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 06:56

Marrit13 schreef:
J0anieke schreef:

Klopt maar zijn 2 grijze toch :D De DS en die laatste lijkt gewoon een basic pad. Of bedoel je dat niet?

De DS en de laatste zijn dezelfde pad (5 foto's van 4 pads, snap je? :P ) Zijn inderdaad grijs van kleur. :') Ik dacht dat er alleen pads zonder patroon in de basis collectie zaten.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:24

Oooh :D ik dacht 2 grijze! Ja dark slate is met motiefje :j Die is ook erg mooi vind ik btw :+ Heb de mockneck daar wel van. Maar mag GEEN dekjes meer.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:25

Ooh en dus toch basis collectie? Ik twijfelde al om die ook te halen, maar mag ook niks meer aanschaffen.. :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 09:40

Nee DS is geen basiscollectie :) Is winter 2019 uit mn hoofd :D

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:06

Dankzij dit topic al een aantal dekjes verkocht!

Heb nog liggen de groene snake, de Dark slate, inclusief bandages en peesjes (voor en achter) en de grijze.

Ik heb overigens ook nog een aantal vestjes die ik los ga verkopen:
- de Slate Blue, maat l
- Leopard navy, maat l
- anky Technostretch vest Ink grey, maat L, valt als xl

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:55

Ik heb normaal vest maat M, maar vraag me af of het verschil groot is? Die polo’s pas ik wel in L.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:07

Ik koop geen ongewassen dekjes en was mijn dekjes ook als ik ze verkoop.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:11

Ik vind het juist niet erg als ze ongewassen zijn als ik ze koop.. Dan weet ik zeker dat ze met het 'goede' wasmiddel gewassen worden (parfum-vrij) wat ik altijd gebruik voor mijn dekjes.
Gisteren 2 Anky's gescoord via Facebook. een blauwe en een rode. Geen idee wat de kleurnamen zijn. :-)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:23

Ik neem die van Roosje68 over O:)
Toch nog een luipaard dekje er bij <3 <3 <3
Ben benieuwd welke je hebt, Dabo!

En inderdaad, wassen doe ik dus liever zelf dan. Weet dat veel van die collectie items als PS of Sweden júist ongewassen worden aangeboden. :=

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:27

Oh, die van mij is wel gewassen, Always! Bij mij worden ze na een week rijden, meteen gewassen en gaan ze terug de kast in. Zo wissel ik af. En ik vind ook als ik iets verkoop dat het netjes moet zijn.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:33

AlwaysH schreef:
Ik neem die van Roosje68 over O:)
Toch nog een luipaard dekje er bij <3 <3 <3
Ben benieuwd welke je hebt, Dabo!

En inderdaad, wassen doe ik dus liever zelf dan. Weet dat veel van die collectie items als PS of Sweden júist ongewassen worden aangeboden. :=

Zal er foto van maken als ik ze binnen heb :-D

PS of Sweden vind ik echt gewoon idioot duur...

Dekjes die ik te koop aanbied zijn ook altijd schoon en gewassen (y)

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:50

Ps vind ik ook duur, maar vind Anky zo snel lelijk worden dat ik toch steeds meer overstap op PS en ES

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:54

Ik vind juist die zachte biesjes van de ps/es dekjes zo snel vies/verfrommeld. :P

Roosje, ja dat weet ik, dat hadden we besproken. Ik had ook gevraagd of ze nog een beetje stevig waren, haha.
Ik haal de haren er af na 1x rijden en als ik hem 2/3x gebruikt heb, kijk ik of een wasbeurt nodig is. Alleen de hele lichte kleuren krijgen soms een singel of zadel plek.