Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrit13 schreef:Die groene snake is een tussencollectie (maar nog steeds wel overal te koop). Die panter is van zomer 2021. Heeft die blauwe ook zilveren glitters in de stof zelf? Dan is die ook van zomer 20 (Island Blue) en zonder glitters gok ik op Blue Lagoon kan vertekenen op de foto (ook zomer 20) en die laatste grijze lijkt gewoon een basic pad, uit de vaste collectie.
AlwaysH schreef:Oh heel gaaf!! Zoals ik al dacht; prachtig op vos.![]()
Was het dekje zo vies dat je hem hebt gewassen?
Wdit; hoe vallen de t-shirts? Ik twijfel tussen een S of M.
Marrit13 schreef:Die groene snake is een tussencollectie (maar nog steeds wel overal te koop). Die panter is van zomer 2021. Heeft die blauwe ook zilveren glitters in de stof zelf? Dan is die ook van zomer 20 (Island Blue) en zonder glitters gok ik op Blue Lagoon kan vertekenen op de foto (ook zomer 20) en die laatste grijze lijkt gewoon een basic pad, uit de vaste collectie.
_Anneruth schreef:AlwaysH schreef:Oh heel gaaf!! Zoals ik al dacht; prachtig op vos.![]()
Was het dekje zo vies dat je hem hebt gewassen?
Wdit; hoe vallen de t-shirts? Ik twijfel tussen een S of M.
Grappig dat je dat vraagt over dat wassen. Ik ben misschien van de oude stempel en denk dus, netjes wassen voor ik het te koop aanbied. Er zit toch zweet aan en wat haartjes maar als ik advertenties lees, lees ik ook vaak: niet gewassen kan wel. Willen mensen dat dan ook? Dat dat niet gewassen wordt?
Hoe de shirts vallen, redelijk normaal. Ligt er ook een beetje aan of je van strakker of losser houdt. Ik heb normaal M of L en vond de polo M echt te klein (vooral te kort) en de L zat redelijk ruim. Wel een hele fijne wat dikkere stof.
J0anieke schreef:Marrit13 schreef:Die groene snake is een tussencollectie (maar nog steeds wel overal te koop). Die panter is van zomer 2021. Heeft die blauwe ook zilveren glitters in de stof zelf? Dan is die ook van zomer 20 (Island Blue) en zonder glitters gok ik op Blue Lagoon kan vertekenen op de foto (ook zomer 20) en die laatste grijze lijkt gewoon een basic pad, uit de vaste collectie.
Is de dark slate niet uit de collectie van 2019?
Ik heb die in silver, met zelfde patroon. Die is sowieso van winter 2019 collectie..
_Anneruth schreef:AlwaysH schreef:Grappig dat je dat vraagt over dat wassen. Ik ben misschien van de oude stempel en denk dus, netjes wassen voor ik het te koop aanbied. Er zit toch zweet aan en wat haartjes maar als ik advertenties lees, lees ik ook vaak: niet gewassen kan wel. Willen mensen dat dan ook? Dat dat niet gewassen wordt?
Hoe de shirts vallen, redelijk normaal. Ligt er ook een beetje aan of je van strakker of losser houdt. Ik heb normaal M of L en vond de polo M echt te klein (vooral te kort) en de L zat redelijk ruim. Wel een hele fijne wat dikkere stof.
Mijn Anky’s zijn altijd relatief schoon. Ik leg ze ook echt niet op de grond etc. Maar er zijn mensen die liever zelf een dekje schoon maken zodat deze niet slap wordt. Ik vind dat altijd heel zonde.
Marrit13 schreef:J0anieke schreef:Is de dark slate niet uit de collectie van 2019?
Ik heb die in silver, met zelfde patroon. Die is sowieso van winter 2019 collectie..
Klopt maar zijn 2 grijze tochDe DS en die laatste lijkt gewoon een basic pad. Of bedoel je dat niet?
AlwaysH schreef:Ik neem die van Roosje68 over![]()
Toch nog een luipaard dekje er bij![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke je hebt, Dabo!
En inderdaad, wassen doe ik dus liever zelf dan. Weet dat veel van die collectie items als PS of Sweden júist ongewassen worden aangeboden.