xLiez schreef:jesss_amigo schreef:Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?
Maandag mag alles online! Dus dan zullen er ook wel betere foto’s zijn.
31 augustus toch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blackstar schreef:Ik heb afgelopen lente 2 dekjes gekocht van Anky. De raisin en de donkerblauwe. Ze zijn beide 2 keer gewassen en de donkerblauwe is wel goed maar de raisin is heel dun geworden helaas. Later nog een lichtgrijze gekocht en deze is ook gewoon goed.hadhet niet zo in de gaten maar gister een goed gevoeld aan de dekjes en toen viel het me wel op, puur door jullie waarschuwingen. Dank daarvoor.
Dus ik kan gewoon met die raisin teug gaan naar een EJ winkel ook al heb ik deze online gekocht bij EJ.
jesss_amigo schreef:Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?
MISTRAL94 schreef:Zou het maar doen. Ik heb die van mij ingeleverd bij EJ vandaag, de leverancier gaat ernaar kijken. En kreeg wederom te horen dat ze de klacht voor het eerst hoorde. Iets wat mij lichtelijk irriteert, daar ik een kleine 2 maand geleden ook gestaan heb met een Anky pad. Je gaat mij niet vertellen dat ik de enige ben. Geloof ik niets van, alleen topic hier al te lezen. De nieuwe collectie bevat dezelfde vulling, dus hoe mooi ook, ik koop niet van de nieuwe collectie. Ik had een aantal ES stripe dekjes te koop, denk dat ik maar weer terug ga naar de ES stripe dekjes..
Maanlicht schreef:Kiwi_ schreef:EJ vroeg me om foto’s te sturen, vraag me alleen af hoe je zoiets op een foto kan zien. Daarnaast waste ik hem
teveel volgens hun, dus ben erg benieuwd naar de afloop.
Oke? Dat lijkt me nogal een rare conclusie. Heb je verteld hoevaak je hem hebt gewassen? En hoe vaak is dat?
Maanlicht schreef:Kiwi_ schreef:EJ vroeg me om foto’s te sturen, vraag me alleen af hoe je zoiets op een foto kan zien. Daarnaast waste ik hem teveel volgens hun, dus ben erg benieuwd naar de afloop.
Oke? Dat lijkt me nogal een rare conclusie. Heb je verteld hoevaak je hem hebt gewassen? En hoe vaak is dat?
xJolijn schreef:Deel vd eskadron wintercollectie staat op Ooteman![]()
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... 9/eskadron
Kiwi_ schreef:Ja, ik heb ook m’n wenkbrauwen even opgetrokken bij die reactieHad er bij gezet dat hij maar 10 tot 15 keer gebruikt was en 2 keer gewassen.
@blackstar: dat is het bij mij ook inderdaad, moet ook nog op zoek naar de factuur.
xJolijn schreef:Deel vd eskadron wintercollectie staat op Ooteman![]()
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... 9/eskadron