Seizoenscollecties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:46

xLiez schreef:
jesss_amigo schreef:
Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?

Maandag mag alles online! Dus dan zullen er ook wel betere foto’s zijn.

31 augustus toch?

Lottekuhh_x

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:40

Als ik mijn Anky dekje terug stuur krijg ik het aankoopbedrag terug, dus denk dat ik dat maar doe. Vind het wel jammer dat ze dat dekje waarschijnlijk niet meer hebben, want vond de kleur wel tof en had er ook een polo bij. Alleen als ik hem houd weet ik al hoe het gaat, dan heb ik na een aantal keer wassen waarschijnlijk zo’n verkreukeld dekje die ik toch niet meer gebruik. Maar het belangrijkste: er is een oplossing :)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:11

Zou het maar doen. Ik heb die van mij ingeleverd bij EJ vandaag, de leverancier gaat ernaar kijken. En kreeg wederom te horen dat ze de klacht voor het eerst hoorde. Iets wat mij lichtelijk irriteert, daar ik een kleine 2 maand geleden ook gestaan heb met een Anky pad. Je gaat mij niet vertellen dat ik de enige ben. Geloof ik niets van, alleen topic hier al te lezen. De nieuwe collectie bevat dezelfde vulling, dus hoe mooi ook, ik koop niet van de nieuwe collectie. Ik had een aantal ES stripe dekjes te koop, denk dat ik maar weer terug ga naar de ES stripe dekjes..

Ev_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:18

blackstar schreef:
Ik heb afgelopen lente 2 dekjes gekocht van Anky. De raisin en de donkerblauwe. Ze zijn beide 2 keer gewassen en de donkerblauwe is wel goed maar de raisin is heel dun geworden helaas. Later nog een lichtgrijze gekocht en deze is ook gewoon goed.hadhet niet zo in de gaten maar gister een goed gevoeld aan de dekjes en toen viel het me wel op, puur door jullie waarschuwingen. Dank daarvoor.
Dus ik kan gewoon met die raisin teug gaan naar een EJ winkel ook al heb ik deze online gekocht bij EJ.

Oei ik heb ook de raisin, zal m snel eens wassen! Hoop dat ze niet allemaal zo zijn...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:18

jesss_amigo schreef:
Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?

Maandag mag alles online! Dus dan zullen er ook wel betere foto’s zijn.[/quote]

31 augustus toch?[/quote]

Iniedergeval, ben benieuwd wanneer het besteld kan worden in de winkels. Heb tot september nog een divozabon liggen.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:36

MISTRAL94 schreef:
Zou het maar doen. Ik heb die van mij ingeleverd bij EJ vandaag, de leverancier gaat ernaar kijken. En kreeg wederom te horen dat ze de klacht voor het eerst hoorde. Iets wat mij lichtelijk irriteert, daar ik een kleine 2 maand geleden ook gestaan heb met een Anky pad. Je gaat mij niet vertellen dat ik de enige ben. Geloof ik niets van, alleen topic hier al te lezen. De nieuwe collectie bevat dezelfde vulling, dus hoe mooi ook, ik koop niet van de nieuwe collectie. Ik had een aantal ES stripe dekjes te koop, denk dat ik maar weer terug ga naar de ES stripe dekjes..

Dat zeiden ze bij mij ook. Nu had ik het wel bij Ooteman besteld, dus oke het kan natuurlijk zo zijn dat hun geen klachten hebben gehad. Ik snap heel goed wat je bedoelt, vervelend dat ze elke keer doen alsof ze van niks weten. Ik ga hem ook zeker weten terug sturen, koop er dan liever een ander goed dekje voor in de plaats. Eskadron mag dan nog wel een slagje duurder zijn maar heb daar nog nooit problemen mee gehad. Daarbij vind ik hv polo en br ook heel fijn. Ik vind de nieuwe kleuren van Anky ook wel mooi, maar durf het niet meer aan om er weer een te kopen voor alleen de kleur. Heb geen zin in dalijk weer hetzelfde verhaal.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:15

Ik heb een email gestuurd naar EJ. Ben benieuwd wat ze hiervan gaan zeggen en hoe ze dit op gaan lossen.
Een ding is zeker, ik koop geen Anky dekjes meer. Jammer want vind ze erg handig omdat ze geen lussen enzo hebben. Ga dan maar Eskadron Cotton proberen of Le Mieux.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:18

Hmm heb ook nog een ongewassen Raisin liggen. Enkele keren gebruikt, maar vind de kleur toch niet geweldig, dus staat te koop. Maar raak hem niet kwijt.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:17

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 09:07

EJ vroeg me om foto’s te sturen, vraag me alleen af hoe je zoiets op een foto kan zien. Daarnaast waste ik hem teveel volgens hun, dus ben erg benieuwd naar de afloop.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:03

Kiwi_ schreef:
EJ vroeg me om foto’s te sturen, vraag me alleen af hoe je zoiets op een foto kan zien. Daarnaast waste ik hem teveel volgens hun, dus ben erg benieuwd naar de afloop.

Oke? Dat lijkt me nogal een rare conclusie. Heb je verteld hoevaak je hem hebt gewassen? En hoe vaak is dat?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:42

‍ik dacht dat het een gebruiksartikel was en niet iets wat ongebruikt in een vitrine moet liggen..

EQFix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:11

Ik heb 5 of 6 anky's.. 2 zijn dun geworden (collecties van 2 jaar geleden ongeveer) en inderdaad al na 2 wasbeurten ofzo. De andere zien er nog goed uit.. Jammer want het zijn inderdaad leuke dingen verder!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:22

Maanlicht schreef:
Kiwi_ schreef:
EJ vroeg me om foto’s te sturen, vraag me alleen af hoe je zoiets op een foto kan zien. Daarnaast waste ik hem
teveel volgens hun
, dus ben erg benieuwd naar de afloop.

Oke? Dat lijkt me nogal een rare conclusie. Heb je verteld hoevaak je hem hebt gewassen? En hoe vaak is dat?

Ik heb reactie gehad en moest ook foto's toesturen. Heb ook maar verteld dat het moeilijk is om dit op de foto te laten zien, maar dat het wel voelbaar is.
Ik wacht het maar weer af.

Zo ziet de blauwe en de Raisin eruit, op het oog netjes maar is heel dun.
Afbeelding

Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:37

Maanlicht schreef:
Kiwi_ schreef:

Ja, ik heb ook m’n wenkbrauwen even opgetrokken bij die reactie :+ Had er bij gezet dat hij maar 10 tot 15 keer gebruikt was en 2 keer gewassen.

@blackstar: dat is het bij mij ook inderdaad, moet ook nog op zoek naar de factuur.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:41

Factuur moest ik ook zoeken, maar gelukkig online besteld en dan staat ie in de gegevens. Anders had ik deze niet meer gehad.
Ik kon trouwens dit niet in de winkel regelen omdat het een online aankoop is.

*edit*
Word doorgestuurd naar de afdeling garanties en ze komen erop terug.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:53

Dit had ik ook, lastig op een foto te zien. Dekje is inmiddels teruggestuurd en dan krijg ik als het goed is het aankoopbedrag terug. Deze foto's had ik gestuurd:

Ik voelde me wel een beetje een zeikerd, puur omdat het slecht te zien in op een foto. Nu ik hem heb opgestuurd zullen ze het wel in het echt zien en me misschien begrijpen.

Heb ze deze foto's gestuurd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 25-08-18 17:56, in het totaal 2 keer bewerkt

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:54

Evt foto's meesturen van een wel dikke als voorbeeld ernaast?

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 09:58

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:25

Heeft iemand de dove van anky al in het echt gezien? Op de foto's varieert de kleur namelijk van lichtgrijs tot legergroen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:17

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:44

Kiwi_ schreef:
Ja, ik heb ook m’n wenkbrauwen even opgetrokken bij die reactie :+ Had er bij gezet dat hij maar 10 tot 15 keer gebruikt was en 2 keer gewassen.

@blackstar: dat is het bij mij ook inderdaad, moet ook nog op zoek naar de factuur.

Al had je hem iedere dag gewassen, dan mag het nog niet kunnen. Ik heb net foto's terug gezocht, deze foto is van 2006 en dat dekje gebruik ik nog steeds. Hij is verkleurd, maar verder nog helemaal goed.
https://myalbum.com/photo/085iW9ogs38E/540.jpg

die is wel vaker dan 2 keer gewassen hoor :')

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:54

Weet iemand waar je nog een Anky copper kunt krijgen? Vriendin van me zoekt 'm :P

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:25

xJolijn schreef:
Deel vd eskadron wintercollectie staat op Ooteman :)
https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... 9/eskadron

Zal dit alles zijn wat ooteman gaat aanbieden? Ik hoopte daar de kobalt big square te kopen (als die er is ten minste) want ik heb nog bijna 40 euro aan waardebonnen van hun :p

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:14

Volgens mij komt er nog meer hoor. Maar eigenlijk mag de collectie nog niet eens geplaatst worden, hoort eind van de week online te komen.