Viel er bij jullie nog af te dingen op de prijs? Of is het echt een vaste prijs?
Is niet bij me opgekomen om te vragen..
Meya_
Geplaatst: 05-07-18 15:56
enjoy86 schreef:
Viel er bij jullie nog af te dingen op de prijs? Of is het echt een vaste prijs?
Bijzonder.. Afdingen kan je op een rommelmarkt oid.. Niet in winkels, heb er niet eens aangedacht om te onderhandelen over de prijs van een nieuw zadel wat voor je wordt gemaakt
Als je meerdere zadels koopt, dan krijg je wel korting. Dat kan je soms in andere winkels ook bekomen omdat je een grotere hoeveelheid koopt. Als je maar 1 zadel koopt, dan is de prijs gewoon vast.
Qua levertijd hebben ze gezegd dat het toch tot 6 maanden kan duren. Ik kreeg wel telefoon dat ik sneller mijn zadel kon hebben, maar dan in een ander leder. Maar heb toch besloten om bij mijn bestellibg te blijven
_Gerdien_
Geplaatst: 13-07-18 09:45
Ik heb gebeld met de werkplaats in Heerde. Ze krijgen op dit moment heel veel zadels uit Engeland geleverd en daardoor een wachttijd in Heerde. Mijn zadel wordt elk moment in Heerde verwacht (na 9 weken). Over eenn paar weken is ie wss klaar, maar dan heeft m’n zadelmaker training en vakantie helaas
_Gerdien_
Geplaatst: 13-07-18 09:46
Nathiie schreef:
Qua levertijd hebben ze gezegd dat het toch tot 6 maanden kan duren. Ik kreeg wel telefoon dat ik sneller mijn zadel kon hebben, maar dan in een ander leder. Maar heb toch besloten om bij mijn bestellibg te blijven
Wat heb je gekozen?
Nathiie
Geplaatst: 13-07-18 10:12
_Gerdien_ schreef:
Nathiie schreef:
Qua levertijd hebben ze gezegd dat het toch tot 6 maanden kan duren. Ik kreeg wel telefoon dat ik sneller mijn zadel kon hebben, maar dan in een ander leder. Maar hb toch besloten om bij mijn bestellibg te blijven
6 maanden?? Mij werd 16 weken beloofd, dus 4 maanden..
_Gerdien_
Geplaatst: 13-07-18 11:51
Nathiie schreef:
Qua levertijd hebben ze gezegd dat het toch tot 6 maanden kan duren. Ik kreeg wel telefoon dat ik sneller mijn zadel kon hebben, maar dan in een ander leder. Maar hb toch besloten om bij mijn bestellibg te blijven
bij ons geen wachttijd. Zadelfitter heeft hele reeks op voorraad, de matrix lag perfect, als ik besluit deze te houden, na mijn proefperiode, kan ik hem meteen houden. Ben ik wel blij mee, mijn jonkie was zo veranderd dat mijn oude zadel echt niet meer heel goed lag
_Gerdien_
Geplaatst: 13-07-18 12:32
enjoy86 schreef:
bij ons geen wachttijd. Zadelfitter heeft hele reeks op voorraad, de matrix lag perfect, als ik besluit deze te houden, na mijn proefperiode, kan ik hem meteen houden. Ben ik wel blij mee, mijn jonkie was zo veranderd dat mijn oude zadel echt niet meer heel goed lag
Dat is fijn zeg!!
Nathiie
Geplaatst: 13-07-18 12:47
x_Elise schreef:
6 maanden?? Mij werd 16 weken beloofd, dus 4 maanden..
Zadelpasser zei dat ze liever een iets langere levertijd zegt dan dat ze 4 maanden zegt en dat het uiteindelijk toch langer is... dus zal blij zijn als mijn zadel vroeger komt
Ja ze waarschuwde mij ook, maar dat scheelt wel 8 weken. Vind ik persoonlijk wel erg veel. Heb gelukkig een leenzadel waarmee ik uit de voeten kan maar eigenlijk is hij voor mij te krap.
Mijne komt over 10 dagen! Heeft dan 16 weken geduurd.
Anoniem
Geplaatst: 17-07-18 15:43
Al enige tijd rij ik op een Custom zadel, maar vroeg mij zo af waar jullie het zadel mee onderhouden. Gebruiken jullie ook zadelzeep bv? Of alleen een vochtige doek en een onderhoudsmiddel voor leder? Ik gebruikte zo nu en dan wat Effax, maar ben daar niet geheel tevreden over. Daarom ben ik dan ook benieuwd wat jullie gebruiken
ik zal mijn fitter ook eens vragen hoe schoon te maken, het is ander leer dan ik gewend ben van mijn andere zadels. Heb het zadel nu een week op proef, het zit echt heerlijk! Ik ben verkocht Volgende week komt ze terug, dan kan ik laten weten of ik het zadel wil of nog andere zadels wil testen. Kregen jullie trouwens de toebehoren erbij (stijbeugelriemen etc) Of echt helemaal kaal?
Ik ben wel benieuwd of jullie zit ook fors verbeterd is met de komst van je custom..? Ik heb namelijk goede hoop op een stiller been, omdat mijn huidige zadel mij niet ondersteunt.
Heb mijn zadel nu 3 weken en ik ben er helemaal verliefd op! Zit echt als een huis en kan er toch ook een sprongetje etc mee maken.
Zadelmaker raadde ook effax aan voor onderhoud.
Qua zit: zit ik nog stiller maar niet “vast”. Maar steunt mij precies op de juiste plek om mijn benen stiller en meer met close contact te rijden.
Ellen005
Geplaatst: 18-07-18 14:49
Wat zijn jullie ervaringen met de Wolfgang Omni? En wat zijn de ervaringen met de Coda? Wat is het verschil tussen die twee? Welke is fijner en waarom?