Anoniem schreef:wat voor zadel heb jij nu dan en welke ga je laten passen?
Ik heb nu de barefoot nevada zonder VPS.
En ga het wat nieuwere model van Rider Pro passen die met het gentec systeem.
Deze zadels hebben een ingebouwde verstelbaren boom, kan je met speciale gereedschap laten verstellen. Ik heb een jonge tuiger merrie dus een verstelbare boom is wel een hoofdzaak voor mij.
Dus dan hangt er wel meteen een duurder prijs kaartje aan, Maja ik vind dat wintec niks dus weinig andere opties.
Hoop hier wat langer mee door te kunnen, als het echt past.
Vind de site ook goed geworden zeg! Heb spontaan wat uit je koopjeshoek besteld, kon het niet laten (dat maat 0-1 dekje) Heb 'm trouwens ontvangen, blij mee, thx!
En kan 'm natuurlijk ook proberen onder mijn maat 1.
Vind het eng! Wel blij dat het zadel klaar is. Trouwens heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk lang met het kapotte zadel gereden, het leer was zelfs uitgerekt. Moet er niet aan denken dat je dat doet, kans dat je beugel er op eens af valt! 
. 

. heb een bf cheyenne besteld. kan niet wachten om ermee te gaan rijden. heb mijn aussi nog niet verkocht, maar die komt elders bij iemand in de winkel te hangen voor de verkoop.zij zit in de westernsport en daar heb ik dus ook kansen.
En dat zie je natuurlijk wel terug op de zweetplek: rechts is prachtig, ruggengraat vrij, geen drukkingen, en links een flink droog stuk onder het zitvlak.