Samantha_ schreef:
Heb deze ook maar zal die niet zo snel met rijden aantrekken, maar dat is mijn mening

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha_ schreef:Jessie2020 schreef:Die had ik ook gezien. Dat ritsje en die stof me niet fijn om te rijden
kimwilliam schreef:helaas maar weer een mailtje naar hypostore, wanneer ze nu echt de loire black in maat dressuur gaan leveren. had het dekje al besteld op 22-1![]()
meer mensen die nog op het dekje wachten of bekend zijn met deze service van hypostore?
Fangio schreef:Zuidpool schreef:[quote="Pallatin"
Hebben jullie nog tips voor een shirt liefst met lange mouwen voor bij de suède ICE blue? Of anders misschien een polo? Ik vind die grijze stiksels van het lemieux shirt in die kleur niet zo mooi...
De kleur smocky blue van kramer !
Komt niet 100% overeen maar op het paard zie je het echt niet
[ [url=m/5yNfaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zuidpool schreef:Je kunt er doorheen kijken maar het is echt subtiel. Lekker doorwaaien hahaha
Maar je hebt tig shirts met die kleur op kramer, geloof ook zonder kant?
Maat M zit bij mij prima. Het is geen strak shirt, althans die met kant die ik heb. Ik vind dat juist prettig dat het losser zit. Vallen ook lang waardoor je hem makkelijk in je rijbroek kan stoppen. Maat vergelijkbaar met de polo van lemieux. Ik vind die baselayers van lemieux strakker aansluiten
Fangio schreef:Zuidpool schreef:Je kunt er doorheen kijken maar het is echt subtiel. Lekker doorwaaien hahaha
Maar je hebt tig shirts met die kleur op kramer, geloof ook zonder kant?
Maat M zit bij mij prima. Het is geen strak shirt, althans die met kant die ik heb. Ik vind dat juist prettig dat het losser zit. Vallen ook lang waardoor je hem makkelijk in je rijbroek kan stoppen. Maat vergelijkbaar met de polo van lemieux. Ik vind die baselayers van lemieux strakker aansluiten
Hier sluit ik me ook bij aan, ze hebben er dacht ik inderdaad ook polos en andere shirts van, maar ik heb ook die met het kantHier ook de M en hij zit inderdaad niet superstrak, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn, want ik ben ook niet superstrak
En hij tekent eigenlijk niet.
Pallatin schreef:Hahaha bedankt allebei voor de uitleg! Ik heb idd gekeken naar andere shirts in die kleur op de site van kramer maar met lange mouw hebben ze die kleur niet in M....ben bang dat L dan echt te groot is (als de M al groter uitvalt dan de baselayer van lemieux) denk dat de kleur dolfijn blauw van kramer wel echt anders is he?
Edit: hij is er ook niet meer in in L...niks in smokey blue....alleen eentje met korte mouw....twijfel nog of ik die bestel...
ZoeyDercks schreef:Long time no see!
Ik krijg komende week de sage, azure en musk suède binnen.
Mijn merrie ben ik héél langzaam op aan het bouwen met alleen buiten ritten van max 45min. (Met 2min draf en soms 1min galop) en tot nu toe helemaal goed...
Voorzichtig positief!
Maddy_Paola schreef:Pallatin schreef:Hahaha bedankt allebei voor de uitleg! Ik heb idd gekeken naar andere shirts in die kleur op de site van kramer maar met lange mouw hebben ze die kleur niet in M....ben bang dat L dan echt te groot is (als de M al groter uitvalt dan de baselayer van lemieux) denk dat de kleur dolfijn blauw van kramer wel echt anders is he?
Edit: hij is er ook niet meer in in L...niks in smokey blue....alleen eentje met korte mouw....twijfel nog of ik die bestel...
ZoeyDercks schreef:Long time no see!
Ik krijg komende week de sage, azure en musk suède binnen.
Mijn merrie ben ik héél langzaam op aan het bouwen met alleen buiten ritten van max 45min. (Met 2min draf en soms 1min galop) en tot nu toe helemaal goed...
Voorzichtig positief!