Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:46

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:48

Jessie2020 schreef:
Die had ik ook gezien. Dat ritsje en die stof me niet fijn om te rijden

Nee daar twijfel ik ook over. Kan die van jou niet vinden hoor

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:48

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:49

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:50

Samantha_ schreef:
Jessie2020 schreef:
Die had ik ook gezien. Dat ritsje en die stof me niet fijn om te rijden

Nee daar twijfel ik ook over. Kan die van jou niet vinden hoor

Gewoon merk intoetsen en blauw selecteren op
Zalando

Mazarine blue heet de kleur

https://www.google.nl/search?q=kajsa+ma ... ent=safari

Angie1990

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:04

Denk dat de rits wel gaat schuren door de beweging. Ik vind het wel een zweet stofje := voor dagelijks echt wel een fijn shirt maar niet voor het rijden.

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:16

kimwilliam schreef:
helaas maar weer een mailtje naar hypostore, wanneer ze nu echt de loire black in maat dressuur gaan leveren. had het dekje al besteld op 22-1 8)7

meer mensen die nog op het dekje wachten of bekend zijn met deze service van hypostore? %)

Ik kreeg net bericht dat ie half juni komt.. ook in december al besteld geloof ik.. ga m cancelen nu denk ik

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:21

Fangio schreef:
Zuidpool schreef:
[quote="Pallatin"
Hebben jullie nog tips voor een shirt liefst met lange mouwen voor bij de suède ICE blue? Of anders misschien een polo? Ik vind die grijze stiksels van het lemieux shirt in die kleur niet zo mooi...

De kleur smocky blue van kramer !
Komt niet 100% overeen maar op het paard zie je het echt niet

[ [url=m/5yNfaG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit klopt inderdaad, ik heb deze combinatie ook. Als je het op elkaar legt zie je wel iets verschil, maar te paard vind ik het echt niet opvallen.[/quote]

Bedankt voor de tip dames! Ook Ava bedankt voor de foto....zit er onder dat kant wel stof of zie je daar ‘doorheen’? En hoe valt de maat? Ik zie de M niet meer op de site en denk dat L te groot is? Heb een shirt van lemieux in een M en die past perfect... -O-

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:30

Angie1990 schreef:
Denk dat de rits wel gaat schuren door de beweging. Ik vind het wel een zweet stofje := voor dagelijks echt wel een fijn shirt maar niet voor het rijden.

Ja dat zweten las ik al bij de recensies.
Dan zoek ik toch meer een sport shirtje denk ik.

Zuidpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:03

[/quote]

Bedankt voor de tip dames! Ook Ava bedankt voor de foto....zit er onder dat kant wel stof of zie je daar ‘doorheen’? En hoe valt de maat? Ik zie de M niet meer op de site en denk dat L te groot is? Heb een shirt van lemieux in een M en die past perfect... -O-[/quote]

Je kunt er doorheen kijken maar het is echt subtiel. Lekker doorwaaien hahaha
Maar je hebt tig shirts met die kleur op kramer, geloof ook zonder kant?

Maat M zit bij mij prima. Het is geen strak shirt, althans die met kant die ik heb. Ik vind dat juist prettig dat het losser zit. Vallen ook lang waardoor je hem makkelijk in je rijbroek kan stoppen. Maat vergelijkbaar met de polo van lemieux. Ik vind die baselayers van lemieux strakker aansluiten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:45

Afbeelding

Hier ook de Azure binnen gekregen. :) <3

Angie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:56

Oh bij jou staat die ook gaaf!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 08:49

M'n Sage shirt van LeMieux is weeer uitgesteld.. Was te verwachten maar is toch wel zuur hoor.. Anderzijds hij is al betaald dus straks een extra cadeautje, maar ik zou 'm toch wel graag zsm binnen krijgen..

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 11:29

Zuidpool schreef:

Maat M zit bij mij prima. Het is geen strak shirt, althans die met kant die ik heb. Ik vind dat juist prettig dat het losser zit. Vallen ook lang waardoor je hem makkelijk in je rijbroek kan stoppen. Maat vergelijkbaar met de polo van lemieux. Ik vind die baselayers van lemieux strakker aansluiten

Hier sluit ik me ook bij aan, ze hebben er dacht ik inderdaad ook polos en andere shirts van, maar ik heb ook die met het kant :j Hier ook de M en hij zit inderdaad niet superstrak, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn, want ik ben ook niet superstrak :+ En hij tekent eigenlijk niet.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 14:09

Fangio schreef:
Zuidpool schreef:

Hier sluit ik me ook bij aan, ze hebben er dacht ik inderdaad ook polos en andere shirts van, maar ik heb ook die met het kant :j Hier ook de M en hij zit inderdaad niet superstrak, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn, want ik ben ook niet superstrak :+ En hij tekent eigenlijk niet.

Hahaha bedankt allebei voor de uitleg! Ik heb idd gekeken naar andere shirts in die kleur op de site van kramer maar met lange mouw hebben ze die kleur niet in M....ben bang dat L dan echt te groot is (als de M al groter uitvalt dan de baselayer van lemieux) denk dat de kleur dolfijn blauw van kramer wel echt anders is he?
Edit: hij is er ook niet meer in in L...niks in smokey blue.... -O- alleen eentje met korte mouw....twijfel nog of ik die bestel...

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-21 15:51

Long time no see!
Ik krijg komende week de sage, azure en musk suède binnen.

Mijn merrie ben ik héél langzaam op aan het bouwen met alleen buiten ritten van max 45min. (Met 2min draf en soms 1min galop) en tot nu toe helemaal goed... :D
Voorzichtig positief!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:13

Wat een fijn nieuws Zoey!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:30

Pallatin schreef:
Hahaha bedankt allebei voor de uitleg! Ik heb idd gekeken naar andere shirts in die kleur op de site van kramer maar met lange mouw hebben ze die kleur niet in M....ben bang dat L dan echt te groot is (als de M al groter uitvalt dan de baselayer van lemieux) denk dat de kleur dolfijn blauw van kramer wel echt anders is he?
Edit: hij is er ook niet meer in in L...niks in smokey blue.... -O- alleen eentje met korte mouw....twijfel nog of ik die bestel...

Bij kramer komt er wel vaker tussendoor nog binnen van de collectie, ik heb een artikel 2 maanden op mn verlanglijstje gehad aangezien ie er alleen in andere maten was, en toen was ie er gewoon weer toen ik eens keek, zo komen er dus vaak nog maten binnen, zou dus even geduld hebben en elke week of elke paar dagen een keer kijken of ie er toch niet is in die maat

ZoeyDercks schreef:
Long time no see!

Mijn merrie ben ik héél langzaam op aan het bouwen met alleen buiten ritten van max 45min. (Met 2min draf en soms 1min galop) en tot nu toe helemaal goed... :D
Voorzichtig positief!

Ohh zo fijn, duim voor je dat ze goed blijft gaan

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 17:22

Maddy_Paola schreef:
Pallatin schreef:

Bij kramer komt er wel vaker tussendoor nog binnen van de collectie, ik heb een artikel 2 maanden op mn verlanglijstje gehad aangezien ie er alleen in andere maten was, en toen was ie er gewoon weer toen ik eens keek, zo komen er dus vaak nog maten binnen, zou dus even geduld hebben en elke week of elke paar dagen een keer kijken of ie er toch niet is in die maat

Heb nu een polo met dat kant en korte mouw in M besteld en het shirt met kant en de lange mouw was er nu wel weer in L dus ook maar besteld :') dan kan ik even kijken welke maat goed zit. Als de L idd erg groot is kan ik misschien innemen of ik geef m aan een stalgenootje...Ik hoop dat er nog een shirt met lange mouw in die kleur in een M beschikbaar komt, dus bedankt voor je tip, ik zal gewoon af en toe eens kijken.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 17:46

ZoeyDercks schreef:
Long time no see!

Voorzichtig positief!

Ooh wat fijn! Je kan wel al snel weer opbouwen! Was het in die zin maar zo mininaal beschadigd of blijft de pees beschadigd en kijk je nu wat ze aan kan?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 17:47

Fijn Zoey, hopelijk steeds meer verbetering!

Ik heb zojuist de blush pink binnen gekregen. Wat een heerlijk zoet kleurtje!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 18:16

Ik denk dat ik mijn Mink CC maar verkoop en inruil voor een Azure CC. Ik heb hem al in loire dressuur en ben zo verliefd op die kleur. <3

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:03

Ik hoop volgende week de Sage loire CC met bijpassende baselayer binnen te krijgen, wordt mn nieuwe cross setje (voor de afwisseling met de teal)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:13

Dankzij een stalgenootje ook ons eerste Lemieux dekje in de kleur Azure aangeschaft, wel de mini collectie want in full kan ze zwemmen _O- .
Maar wij zijn fan :+: .
Afbeelding

Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:20

Hoe schattig is dit <3