Wat vet die gele! Als je niks gezegd had had ik gewoon gedacht dat dat een nieuwe was. Ben heel benieuwd dan naar hun gele!
Maanlicht schreef:[ [url=m/n0Racp.png]Afbeelding[/url] ]OMG Jip!!!! Als ze deze gaan maken zou fantastisch zijn!!! ik wil hem nu!!!!
Stille meelezer hier! Momenteel pas 1 dekje van ES in bezit; champagne. Ik was/ben altijd van de Anky pads maar natuurlijk ook verliefd op ES en PSOS.Heeft iemand het Sage dekje op een palomino?
Ik heb via zalando 2 dingen besteld voor bij mijn brick orange! Een oranje truitje en een shirt,het shirt is wat zacht uitgevallen van kleur, leek op foto feller, maar vind het alsnog niet mis staan.Beige trui en bruine topje had ik al
Oeh die gele is mooi! Goed gefotoshopt. Gelukkig staat geel echt niet op mn haffie, scheelt weer een uitgave... haha
Dankje! Hij is buiten knap ook nog eens ontzettend lief Ik vind hem zelf heel mooi het dekje, maar had hem stiekem mooier verwacht.
Ze had hem er vandaag nog eens op liggen. Ik heb geprobeerd een screenshot te nemen maar ja het is niet zo duidelijk.
Ja ik had hem gezien maar denk niet dat dit ES is, er zijn inmiddels meerdere merken die die logo's namaken dus zou ook goed "nep" kunnen zijn...
Sammiex2000 schreef:Allebei! Champagne staat trouwens op marktplaatsDan kan je ze allebei kopen CharxHebe
Helaas wil ik geen bont kappen en maat m is ook te klein Ben toch voor de champagne gegaan ondanks dat de purple ook heel hoog staat. Maar ben volgende maand jarig wie weet Weet er iemand nog leuke peeskappen en een shirt bij de champagne?