Seizoenscollecties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 16:02

Volgens mij had iemand anders dat laatst ook met een Anky dekje, zij heeft toen een nieuwe gekregen. Is namelijk niet normaal dat dat gebeurd, zeker zo snel niet. Anky dekjes die ik gehad heb, hadden dat ook nooit, zelfs na een paar jaar niet.[/quote]

Oké, misschien dat ik dan maar contact op ga nemen met de winkel waar ik hem heb gekocht. Baal er wel erg van dat ik dit net weer moet hebben. Ik vind één van de nieuwe kleuren ook echt wel leuk, maar durf het toch niet aan om er weer een aan te schaffen. Op het moment al te veel nadelen ervaren helaas :(

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 16:47

Lottekuhh_x schreef:
Volgens mij had iemand anders dat laatst ook met een Anky dekje, zij heeft toen een nieuwe gekregen. Is namelijk niet normaal dat dat gebeurd, zeker zo snel niet. Anky dekjes die ik gehad heb, hadden dat ook nooit, zelfs na een paar jaar niet.

Oké, misschien dat ik dan maar contact op ga nemen met de winkel waar ik hem heb gekocht. Baal er wel erg van dat ik dit net weer moet hebben. Ik vind één van de nieuwe kleuren ook echt wel leuk, maar durf het toch niet aan om er weer een aan te schaffen. Op het moment al te veel nadelen ervaren helaas :([/quote]

Hier helaas hetzelfde probleem gehad met 2 dekjes van de nieuwe collectie. Heb van beide een nieuwe gekregen, maar bij deze is het net zo.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:51

Sanne96 schreef:
Lottekuhh_x schreef:
Volgens mij had iemand anders dat laatst ook met een Anky dekje, zij heeft toen een nieuwe gekregen. Is namelijk niet normaal dat dat gebeurd, zeker zo snel niet. Anky dekjes die ik gehad heb, hadden dat ook nooit, zelfs na een paar jaar niet.

Oké, misschien dat ik dan maar contact op ga nemen met de winkel waar ik hem heb gekocht. Baal er wel erg van dat ik dit net weer moet hebben. Ik vind één van de nieuwe kleuren ook echt wel leuk, maar durf het toch niet aan om er weer een aan te schaffen. Op het moment al te veel nadelen ervaren helaas :(

Hier helaas hetzelfde probleem gehad met 2 dekjes van de nieuwe collectie. Heb van beide een nieuwe gekregen, maar bij deze is het net zo.[/quote]

Echt vreemd dat het zo'n verschil kan maken dat het bij het ene dekje/collectie wel zo is en bij de andere niet. Mij lijkt dat die dekjes toch altijd van hetzelfde materiaal gemaakt worden en dan moet dat toch goed gaan zou je zeggen. Wel fijn dat je er nieuwe voor gekregen hebt, maar als het dan weer net zo is heeft het ook weinig zin. Ik denk ook niet dat ze mijn dekje nog hebben en als het dan weer hetzelfde verhaal is heeft het ook weinig zin. Ik vind de kleur wel gaaf en heb er ook een polo van dus echt kwijt wil ik hem ook weer niet...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:21

Ik zou het gewoon proberen, en anders rechtstreeks Anky (het bedrijf) benaderen, ze kunnen die kleur vast nog wel ergens aankomen

Nathalie__

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 22:28

Ik vind ook dat mijn gulf stream dekje nu dun is. Ook nog maar 1x gewassen. Ik heb er verder geen ‘last’ van. Maar als je ze hebt omdat je een dik dekje fijn vind, dan is het nu wel erg jammer dat ze zo snel dun zijn. Ze kunnen beter hun oude materiaal weer gebruiken!

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 22:52

Nathalie__ schreef:
Ik vind ook dat mijn gulf stream dekje nu dun is. Ook nog maar 1x gewassen. Ik heb er verder geen ‘last’ van. Maar als je ze hebt omdat je een dik dekje fijn vind, dan is het nu wel erg jammer dat ze zo snel dun zijn. Ze kunnen beter hun oude materiaal weer gebruiken!

Jaa precies. In mijn geval heb ik niet per se een dik dekje nodig en vind ik wat dunner ook wel prima, alleen vind ik deze nu wel echt iets te dun worden. Het nadeel vind ik vooral dat ze veel meer gaan kreukelen doordat er amper vulling meer in lijkt te zitten en het nu net lijkt of het dekje al jaren oud is. Wel jammer maarja.

@loulou, ik heb Anky al een mailtje gestuurd en zij zeiden me dat ik eerst contact op moest nemen met de winkel waar ik het gekocht heb, zodat zij weer contact op kunnen nemen met hun.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:50

Ik heb een raisin die ook heel dun is na 1 keer wassen, dacht even dat ik het me verbeeldde, maar ligt toch niet aan mij dan. Ik ga EJ erover mailen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:23

Argh ik had toen zo'n mooie deken gezien maar kan m niet terugvinden...
Iemand die weet welke ik bedoel?
Is een donkerblauwe zweet(?) deken met een dik stuk bont vooraan de hals. Is best een prijzige deken, heb m toen ook laten liggen maar wou eigenlijk kijken of ie nu in de opruiming is :o

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:27

Je bedoelt denk ik Kentucky

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:09

Kentucky Showdeken denk ik inderdaad ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:05

Jaaa die bedoel ik! Dankjewel beiden! :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:35

*komt uit de mee leeshoek*
Ik schrik van de hoeveelheid klachten over de Ankypads. Ze deden het aan mij voorkomen dat het voor het eerst speelde. En dat ik de uitzondering was.. Ik heb toen de Anky waterdrop mee gekregen en mocht de andere terug brengen. Maar ook deze verliest de vulling. Pad is alweer erg dun geworden. Ga epplejeck maar weer een mail sturen..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:53

Hmm deze verhalen vind ik niet zo tof. Ik heb eerder dit jaar een Anky pad gekocht, maar heb er nog niet mee gereden omdat paard kreupel is. Wanneer ik hem weer ga gebruiken is onzeker.

Zou EJ hem terugnemen? Wil het risico niet lopen en het kaartje hangt er nog aan...

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:58

Hier echt geen problemen met de Anky. Was ze regelmatig uit en blijven echt mooi.

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:01

Hier hetzelfde, ik heb van de zomercollectie de waterdrop, de coral en de raspberry en nog een aantal van oudere collectie’s en ze blijven hier goed. Vooral de coral is al een aantal keer in de wasmachine geweest, ik doe een kort programma met klein beetje vloeibaar wasmiddel en geen wasverzachter

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:12

Hier ook een anky liefhebber!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:44

Hier ook geen problemen met anky hoor.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:56

De oude Anky's heb ik ook geen problemen mee gehad. Die raakten niet af. Ik heb ook een blauwe van een paar jaar geleden die blijft ook goed.

Marjoow ik denk niet dat ze hem terug nemen. Ik weet niet hoe ze er nu in staan bij epplejeck maar toen hadden ze er nog nooit van gehoord.. Ik moest nu foto's sturen dat heb ik net gedaan maar daar kun je niets op zien natuurlijk.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:38

Ik heb afgelopen lente 2 dekjes gekocht van Anky. De raisin en de donkerblauwe. Ze zijn beide 2 keer gewassen en de donkerblauwe is wel goed maar de raisin is heel dun geworden helaas. Later nog een lichtgrijze gekocht en deze is ook gewoon goed.hadhet niet zo in de gaten maar gister een goed gevoeld aan de dekjes en toen viel het me wel op, puur door jullie waarschuwingen. Dank daarvoor.
Dus ik kan gewoon met die raisin teug gaan naar een EJ winkel ook al heb ik deze online gekocht bij EJ.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:59

Ik heb de anky nightblue en eigenlijk geen problemen met rijden of na het wassen. Wassen jullie dan niet te heet?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:42

Mijn paard zweet enorm dus ik spuit ze altijd af met lauw water na het rijden en dan laten drogen. En dan af en toe in de was. Hebben dus best wat te lijden maar nog niks mis mee hoor

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:27

Ik heb contact opgenomen met Ooteman en werd gevraagd foto's te sturen van het dekje. Zij nemen nu contact op met de leverancier. Maarja op een foto is het ook echt te zien... :\

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 20:00

Blackstar neem aan dat je gewoon heen kunt gaan? Online of in de winkel maakt volgens mij niet uit?

Saaams de laatste Anky is niet eens gewassen die blauwe daarvoor was 1 keer gewassen. Ik was mijn dekjes altijd op 30 graden zonder wasverzachter dus daar ligt het zeker niet aan.

Lottekuh dat moest ik ook, zal de standaard procedure wel zijn. Ik hoop dat Anky terug gaat naar de oude situatie qua vulling of wat het probleem ook mag zijn. Anders is het voor mij de laatste keer geweest en moet ik op zoek naar een vervangend dekje.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:00

Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:40

jesss_amigo schreef:
Zijn er ergens al betere foto’s van de eskadron winter collectie?

Maandag mag alles online! Dus dan zullen er ook wel betere foto’s zijn.