De Freemax is een kopie van de Freeform, die andere zadeltjes zijn weer een kopie van de Freemax.... (en komen uit de zelfde fabriek, maar zonder merk is het nu eenmaal voordeliger)
Gisteren de L-pommel in de nieuwe BF gefrut. Ging, met behulp van een stalgenootje, best soepel nog Vervolgens heeft iedereen even aan m'n zadel geroken 'want hij ruikt nog zo lekker'
Echt wel! Wil geen likkers aan m'n BF Hoewel hij daarna wel op de grond werd gegooid door een jonge Tinker. Nou ja, ziet hij er direct niet meer zo nieuw uit, en breken doettie toch niet
Dekje is overigens op de post Meisje van de TNT zwaaide al vriendelijk naar me toen ik daar binnen stuiterde. Heb er gisteren maar een kwartier in de rij gestaan met een ander pakketje omdat een of andere muts de juiste papieren niet bij zich had
Volgens verkoop alleen BuitenZinnig ze hoor, dus daar kun je het het beste aan vragen
Je zal hem vast wel kunnen testen denk ik
Zeggeh....hebben de Barefoot-mensen trouwens gezien dat er op de nieuwe website een gastenboek en een recensie-systeem zit ? Schroom vooral niet om een berichtje achter te laten , hihi. Lijkt me tof
Heb me geregistreerd, kreeg er netjes een mail op terug en heb ook een berichtje op je site geplaatst. Zag trouwens dat je oude site al niet meer werkt.
pmarena
Geplaatst: 29-03-12 16:28
Oeh even kijken !
Ehm...*klik* Gastenboek.... *klik* Hee bedankt, wat een lief berichtje
Ik heb de oude site off-line gegooid inderdaad, het kwam me enorm de neus uit dat mensen her en der op internet nog allerlei oude links vonden die verwezen naar oude, al jaren niet meer in gebruik zijnde spook-pagina's met allerlei achterhaalde info....en dat ik dan tientallen keren dezelfde vraag kreeg waarop ik al honderden keren antwoord heb gegeven en de meest actuele info al een jaar geleden voor heb uitgewerkt op de nieuwe website.
Vandaar ook dat ik de nieuwe website toch maar vast in gebruik ben gaan nemen...ook al staat het nogal lüllig dat hij niet 100% goed werkt nog. Maar ik was het echt meer dan beu met die oude het laatste jaar amper nog bijgewerkte prut-site
Je hebt groot gelijk, die oude site was echt achterhaald en ik zag dat je het netjes op je site vermeld had dat ie nog niet voor 100% werkt, ik vind het top hoor.
Ik heb met mijn boomlooswestern zadel het volgende. Op de plek onder de fork blijft het droog aan beide kanten, als het zadel op zijn plek blijft netjes een 4 centimeter achter schouderblad. Dit tijdens verzameld rijden in de bak. En met uitgestrekte gangen schuift het zadel naar achteren. Toch wel een centimeter of 8 (handbreedte) achter het schouderblad. Als het zadel zover naar achter ligt lopen mijn paardjes wel beter. Er zit een maat M fork in.
Is het verstandiger om een grotere fork te nemen? En zo ja, zijn er nog oud model L fork van BF te krijgen, alleen deze zouden nog passen.
cynthiar
Geplaatst: 29-03-12 21:11
@Pmarena: werkt je nieuwe site met safari? Had me gister aangemeld voor je nieuwsbrief maar kreeg geen bevestigingsmail. Verder is het een hele mooie site.
Safari is een beetje dubieus, wilde ik vandaag wat verder gaan testen als ik ergens even een uurtje tijd heb
We hebben wel een "winnaar" voor de gebruikte Barrydale nu, dus die zal wel van de website af zijn nu...
nientje78
Geplaatst: 30-03-12 10:20
Toch wel jammer hoor, Maar we hebben toch besloten om eerst het testzadel af te wachten en daarna rustig te gaan bekijken welk zadel we doen Bovendien hebben we eerst ook nog andere prioriteiten die belangrijker zijn
ik ga toch een zadelmaker laten komen met boomzadels... hoe fijn ik de trekker ook vindt... volgens mij is boomloos voor mijn pony toch niet helemaal jofel.
de ostheo vond hem ook wel heel vast in de rug,en precies op de zadelplekken...
Ik moet denk ik bij me paardje ook weer over op een boomzadel. Ze krijgt steeds een lichte zwelling op haar rug, precies onder de beugelophanging. Tijdens stap ritjes met kleine stukjes draf geen problemen, maar zodra we meer draven of paard lief een aantal malen schrikt heeft ze meteen die zwelling. Heb al van alles geprobeerd maar helaas. Morgen wordt er gekeken naar een beter optie wat zadels betreft.