Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chikohaa schreef:Margret, heel eerlijk, dat zadel ligt te hoog, hij ligt er op in plaats van in, het dieptepunt is te ver naar achteren en de spieren naast de schoft worden door dit zadel teveel belast.
Niet mijn keuze.............
Whisperke schreef:chikohaa schreef:Margret, heel eerlijk, dat zadel ligt te hoog, hij ligt er op in plaats van in, het dieptepunt is te ver naar achteren en de spieren naast de schoft worden door dit zadel teveel belast.
Ik heb altijd geleerd dat je van voor naar achter een rechte lijn moet kunnen trekken, volgens mij is dat bij dit zadel ook zo?? Of zie ik het nu verkeerd??
no offence, maar ik hecht toch meer waarde aan de mening van de zadelmaker die er voor geleerd heeft, het zadel in stand en tijdens het rijden bekijkt en beoordeelt, het paard aan alle kanten bekeken en gemeten heeft, dan aan het oordeel van een leek vanaf een paar fotootjes. Ieder natuurlijk z'n eigen mening. Ik kan alleen maar zeggen dat Eefke er goed onder loopt, pas nog behandeld is door masseuse (niet vanwege klachten, maar gewoon voor onderhoud) en die ook niets tegenkwam wat op een slecht passend zadel zou kunnen wijzen.Citaat:Margret, heel eerlijk, dat zadel ligt te hoog, hij ligt er op in plaats van in, het dieptepunt is te ver naar achteren en de spieren naast de schoft worden door dit zadel teveel belast.