PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 00:19

Wat sneu, rhapsody.. Was zeker een knap paardje! En wat fijn dat jouw vriendin er nog mee heeft kunnen rijden als leerpaard. Je hebt wel weer een heel knap paardje!

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 15:32

louise30 schreef:
Wen1986 schreef:
Heeft iemand tips welk shirt/ polo bij de PSOS Ruffle Steel Blue past? Ik had gehoopt de CT Petrol maar die wijkt helaas toch iets teveel af :(

[ [url=m/aYQT14.jpg]Afbeelding[/url] ]

Montar heeft in de zomercollectie een kleur die heel goed matcht

Dank je! Ik ga even zoeken :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 16:29

darkadia schreef:
Ja ik heb hem. Heb voor nu alleen deze foto voor je.
[ [url=m/qCTUiH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarschijnlijk eind komende week meer foto’s. Heb hem gebruikt bij een fotoshoot met m’n schimpie afgelopen weekend.

Bij deze:

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 17:13

darkadia schreef:
darkadia schreef:
Ja ik heb hem. Heb voor nu alleen deze foto voor je.
[ [url=m/qCTUiH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarschijnlijk eind komende week meer foto’s. Heb hem gebruikt bij een fotoshoot met m’n schimpie afgelopen weekend.

Bij deze:

[ [url=m/LDrUJk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat staat jullie echt prachtig! _/-\o_

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 18:17

Cchanny schreef:
darkadia schreef:
Bij deze:
[ [url=m/LDrUJk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat staat jullie echt prachtig! _/-\o_

Dank je wel! Eigenlijk vind ik het meer een najaarskleur, maar het was die dag ook meer hersft dan zomer haha. Coltrui was geen overbodige luxe…. :brr:

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:12

Ik snap dat je dat vind, maar juist met die groene achtergrond, springen jullie er beide enorm uit!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 22:55

Dat heb ik met de Deep Tuscany ook, dat vind ik ook een najaarskleur, die komt straks weer meer tevoorschijn :j

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 11:08

Zijn er meer hier die een showshirt van ES hebben met kant?
Van 't weekend was t eindelijk zover dat ik ook eens dacht een zomertenue aan te doen, shirtje is dus 1x gedragen en nog niet gewassen, ik stap van t paard en mijn voorlezer zegt: Hey je hebt allemaal gaatjes in je shirt (in het kant dus) op de aanhechting naar de 'gewone stof'. T zijn echt gescheurde stukjes kant, heel zonde

Meer die dit herkennen? Ik baal als een stekker...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 11:23

Texas02 schreef:
Dat heb ik met de Deep Tuscany ook, dat vind ik ook een najaarskleur, die komt straks weer meer tevoorschijn :j

Die kleur lijkt me echt heel gaaf!

Zijn er hier meer blauwverslaafden die wat vergelijkingsfotos willen delen? Met name de lichtere blauw tinten als light blue, clear blue, steel blue, sea, blueberry, blue horizon?

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:24

roxiie schreef:
Van 't weekend was t eindelijk zover dat ik ook eens dacht een zomertenue aan te doen, shirtje is dus 1x gedragen en nog niet gewassen, ik stap van t paard en mijn voorlezer zegt: Hey je hebt allemaal gaatjes in je shirt (in het kant dus) op de aanhechting naar de 'gewone stof'. T zijn echt gescheurde stukjes kant, heel zonde

Oh wat zonde zeg! Ik heb de bordeaux versie daarvan en meerdere keren gedragen maar geen last van...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:28

roxiie schreef:

Dat is zeker zonde, kan je niet even contact opnemen met ES? Ze zijn super behulpzaam.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:40

Heb nu eerst een berichtje naar Epplejeck gestuurd, want daar heb ik het shirtje gekocht.
Mocht ik daar geen reactie krijgen, dan ga ik ES zelf benaderen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:56

ik heb het blauwe shirt met kant al jaren maar dat probleem heb ik nooit gehad. Ik zie er wel altijd als een slang uit na een wedstrijd, met mn kant printje dat gebruind op mn huid staat :+

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:54

Dat horselet waar ze het in de voorgaande topic over hebben, wat is dat precies en hoe werkt het? En bestaat het nog?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 19:45

Werkt als een gewone webshop, het is een webshop met grote kortingen.

Komt sporadisch online, meestal in het najaar

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 19:59

Okej dus wel de moeite waard om op te wachten. En wat voor soort prijzen moet ik dan aan denken? Want in de vorige topics zag ik dat er werd gesproken over dat sommige mensen die dekjes goedkoop opkopen en daarna voor veel meer op MP zetten. Het gaat dan over horselet kleuren. Hoe weet je welke horselet kleuren zijn? Zijn dat meestal de net uitgebrachte kleuren van bv dat voorjaar?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:00

Horselet gaat echt wel om 50 tot 70% korting en aan het einde vaak ook nog 3e gratis. Ik heb daar rijbroeken gekocht a 35. Dekjes voor een euro of 12. Shirtjes voor 15 e etc etc

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:12

DinkeyGirl schreef:
Okej dus wel de moeite waard om op te wachten. En wat voor soort prijzen moet ik dan aan denken? Want in de vorige topics zag ik dat er werd gesproken over dat sommige mensen die dekjes goedkoop opkopen en daarna voor veel meer op MP zetten. Het gaat dan over horselet kleuren. Hoe weet je welke horselet kleuren zijn? Zijn dat meestal de net uitgebrachte kleuren van bv dat voorjaar?

Dit was mijn meest memorabele shopping spree ooit.
Afbeelding

Je ziet wel wanneer het een horselet kleur is. Het wordt niet van tevoren aangekondigd maar je ziet dat ene dekje wel in +20 advertenties op marktplaats :Y) Het hoeft niet uit het voorjaar te komen. Het is gewoon een kleur die het niet goes heeft gedaan en die gaan ze leeg verkopen zodat ze weer ruimte hebben voor nieuwe items.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:18

Django_Mette schreef:
DinkeyGirl schreef:

Dit was mijn meest memorabele shopping spree ooit.
[ [url=m/vDUTgy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet wel wanneer het een horselet kleur is. Het wordt niet van tevoren aangekondigd maar je ziet dat ene dekje wel in +20 advertenties op marktplaats :Y) Het hoeft niet uit het voorjaar te komen. Het is gewoon een kleur die het niet goes heeft gedaan en die gaan ze leeg verkopen zodat ze weer ruimte hebben voor nieuwe items.

Whahaha zo dat is lekker en voor zo weinig geld! Holy oliebol hihi :))

Ik vraag het omdat bv de blue horizon nu nog op sommige plekken wel te koop is en ook wel eens op MP komt. Of van die roze-tinten die zie je ook echt heel vaak voorbij komen. Is het van zowel ES als PSoS?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:20

Aantrekkelijk Horselet.. kan je ergens op aanmelden zodat je weet wanneer die weer open gaat?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:25

Ja zeker https://www.thehorselet.com Je krijgt wrs dan ook een kortingcodes. Je kan ze ook op Insta volgen

Wauw Django!!!!!

Edit:de site is nu niet bereikbaar?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:26

Ik ben ook weer in dit topic beland, niet enkel om mooie aankopen te zien, maar ook om horselet niet te missen. Heb toen ook dekjes aan 12€ gescoord, leuke shirtjes voor weinig. Echt de moeite vond ik !

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 21:01

Tango1979 schreef:
Ja zeker https://www.thehorselet.com Je krijgt wrs dan ook een kortingcodes. Je kan ze ook op Insta volgen

Wauw Django!!!!!

Edit:de site is nu niet bereikbaar?

Nee bij mij ook niet.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 21:40

Vandaag eindelijk een keer weer de Polar Night Glimmer erop <3 Die blijft toch gaaf hoor.. Is hij nou nog heel anders dan de Blue Meadow Glimmer of valt dat mee? Ik twijfel of ik die erbij wil.

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 22:27

Ik heb mijn ES Golden Brass te koop staan. Vind hem toch net niet. Stuur me een pb bij interesse :)