Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
louise30 schreef:Wen1986 schreef:Heeft iemand tips welk shirt/ polo bij de PSOS Ruffle Steel Blue past? Ik had gehoopt de CT Petrol maar die wijkt helaas toch iets teveel af
[ [url=m/aYQT14.jpg]Afbeelding[/url] ]
Montar heeft in de zomercollectie een kleur die heel goed matcht
darkadia schreef:darkadia schreef:Ja ik heb hem. Heb voor nu alleen deze foto voor je.
[ [url=m/qCTUiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk eind komende week meer foto’s. Heb hem gebruikt bij een fotoshoot met m’n schimpie afgelopen weekend.
Bij deze:
[ [url=m/LDrUJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Dat heb ik met de Deep Tuscany ook, dat vind ik ook een najaarskleur, die komt straks weer meer tevoorschijn
roxiie schreef:Zijn er meer hier die een showshirt van ES hebben met kant?
Van 't weekend was t eindelijk zover dat ik ook eens dacht een zomertenue aan te doen, shirtje is dus 1x gedragen en nog niet gewassen, ik stap van t paard en mijn voorlezer zegt: Hey je hebt allemaal gaatjes in je shirt (in het kant dus) op de aanhechting naar de 'gewone stof'. T zijn echt gescheurde stukjes kant, heel zonde
Meer die dit herkennen? Ik baal als een stekker...
roxiie schreef:Zijn er meer hier die een showshirt van ES hebben met kant?
Van 't weekend was t eindelijk zover dat ik ook eens dacht een zomertenue aan te doen, shirtje is dus 1x gedragen en nog niet gewassen, ik stap van t paard en mijn voorlezer zegt: Hey je hebt allemaal gaatjes in je shirt (in het kant dus) op de aanhechting naar de 'gewone stof'. T zijn echt gescheurde stukjes kant, heel zonde
Meer die dit herkennen? Ik baal als een stekker...
DinkeyGirl schreef:Okej dus wel de moeite waard om op te wachten. En wat voor soort prijzen moet ik dan aan denken? Want in de vorige topics zag ik dat er werd gesproken over dat sommige mensen die dekjes goedkoop opkopen en daarna voor veel meer op MP zetten. Het gaat dan over horselet kleuren. Hoe weet je welke horselet kleuren zijn? Zijn dat meestal de net uitgebrachte kleuren van bv dat voorjaar?
Django_Mette schreef:DinkeyGirl schreef:Okej dus wel de moeite waard om op te wachten. En wat voor soort prijzen moet ik dan aan denken? Want in de vorige topics zag ik dat er werd gesproken over dat sommige mensen die dekjes goedkoop opkopen en daarna voor veel meer op MP zetten. Het gaat dan over horselet kleuren. Hoe weet je welke horselet kleuren zijn? Zijn dat meestal de net uitgebrachte kleuren van bv dat voorjaar?
Dit was mijn meest memorabele shopping spree ooit.
[ [url=m/vDUTgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet wel wanneer het een horselet kleur is. Het wordt niet van tevoren aangekondigd maar je ziet dat ene dekje wel in +20 advertenties op marktplaatsHet hoeft niet uit het voorjaar te komen. Het is gewoon een kleur die het niet goes heeft gedaan en die gaan ze leeg verkopen zodat ze weer ruimte hebben voor nieuwe items.
Tango1979 schreef:Ja zeker https://www.thehorselet.com Je krijgt wrs dan ook een kortingcodes. Je kan ze ook op Insta volgen
Wauw Django!!!!!
Edit:de site is nu niet bereikbaar?