Toch maar een andere singel??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Saar88 schreef:
Ik heb een hele tijd geleden ook al gepost over mijn buikige paard waarbij het zadel steeds naar voren schoof. Ik heb op aanraden hier de Edix Crescent geprobeerd. Een hele tijd heel tevreden over geweest, alleen begon hij er op een gegeven moment minder fijn onder te lopen. Duurde een hele tijd voor ik door kreeg dat het de singel was. Ik vermoed dat hij leer niet prettig vindt; onder neopreen loopt hij wel heel fijn, ook al trekt mijn huidige singel het zadel weer naar voren.

Wie weet er een goed alternatief, geen leer, crescent/banaan, in bruin en in 90 cm? Volgens mij zoek ik echt naar iets heel lastigs. Ik wil er liever geen enorm bedrag tegenaan smijten voor ik weet dat hij op dit model wel fijn kan lopen. Mocht dat zo zijn dan wil ik best een Mattes oid aanschaffen..

Mattes loopt die van mij top mee

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:31

Ik zou als alternatief voor leer dan ook zeggen doe die van Mattes. Houd je wel de goede vorm en kan in het bruin

Mocht iemand belang hebben bij de waldhausen Elastic in 65 kleur zwart stuur me even een pb… hij is helaas net te groot nu die merrie van mij iets meer model begint te krijgen :')

MarjanB

Re: Toch maar een andere singel??

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:40

Probeer anders de butterfly singel eens. Hier echt een tonnetje ronde fjord en ik ben om.