Dacht ik eindelijk een set van hoofstel en borsttuig, die ik mooi vind, gevonden te hebben...niet dus

De site krijg ik er wel voor, maar knikkert me er ook gelijk af...verboden voor onbevoegden of zoiets. T'is wel voordelig so

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phillipa schreef:Wat tof om te horen Haimati! Rij je met laarzen of chaps? Ik ben bang dat mn dressuurlaars blijft hangen achter het zweetblad. Denk dat ik ga kijken of ik vd zomer het zadel eens kan testen... Kan ik ondertussen sparen
Haimati schreef:Phillipa schreef:Wat tof om te horen Haimati! Rij je met laarzen of chaps? Ik ben bang dat mn dressuurlaars blijft hangen achter het zweetblad. Denk dat ik ga kijken of ik vd zomer het zadel eens kan testen... Kan ik ondertussen sparen
Geen van beide, ik heb van die jophurbroeken maar in denk dat laarzen inderdaad net wel/net niet is.
Haimati schreef:Niet met de Cheyenne wel met een knop (Arizona), ik vind zo'n knop wel makkelijk! Op buitenrit tijdens het stappen liggen de teugels erachter (split reins) en m'n handen leunen er dan op. Echt de relaxmodus
mirijam schreef:Pmarena: wanneer je op de site kijkt en dan klikt op zadeltoebehoren zie je boven aan een mooie cheyenne weet je of dit leder is of de drytex?
Qua zit kan ik de cheyenne wel hebben ik ben een westernzadel gewend hierin heb je ook geen steun aan de knieën dus dat komt wel goed,
pmarena schreef:SecretLIN schreef:niemand ervaring met de cheyenne met knop ?
Heb ik er een aantal van laten maken in Caramello kleur jaren geleden omdat ik er zelf heel graag 1 wilde
Is gewoon wat het is...een Cheyenne met knopJe houdt wel of niet van een knop, dat is heel persoonlijk