Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Zo vind ik de lemon een beetje een vreemde kleur. En de namen eigenlijk ook, want vanilla lijkt frisser en meer lemonachtig en de lemon is meer vanille.
Mylene_vw schreef:Ik ga heel erg twijfelen om de light blue ruffle of de Parisian blue te bestellen...wat zou er leuker staan denken jullie?
![]()
![]()
[ [url=m/EyfJnx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1b6JZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bufPFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l1ykeE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j7sv1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTvkxE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zondag onze eerste 2 winstpunten gereden in het L2! Mega trots, ging eigenlijk helemaal niet zo goed hihi. Maar ik vind dat we een mooie nieuwe set verdiend hebben!
anoukwendy schreef:Mylene_vw schreef:Ik ga heel erg twijfelen om de light blue ruffle of de Parisian blue te bestellen...wat zou er leuker staan denken jullie?
![]()
![]()
[ [url=m/EyfJnx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1b6JZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bufPFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l1ykeE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j7sv1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTvkxE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zondag onze eerste 2 winstpunten gereden in het L2! Mega trots, ging eigenlijk helemaal niet zo goed hihi. Maar ik vind dat we een mooie nieuwe set verdiend hebben!
Parasian blue![]()
Maaike die staat echt mooi
Wat heeft ie al een zomervachtwil ik ook wel
Matheno, staat goed
Die mossik hou van die kleur
Ik wil ook rijden, zadelmaker is geweest dus alles past goed, jammer dat de grond overal bevroren is en er geen sneeuw ligt
ivy_power89 schreef:Matheno schreef:Hij was op voorraad bij Hypostore afgelopen weekend..
Daar heb ik 2 weken geleden een nieuwe veel te dure kep italia gekocht. Ik denk dat we een scheiding krijgen als ik nu ook nog een dekje erbij koop