Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovelance schreef:Mijn ghost is er!![]()
Hij staat super. De kifra pad lijkt ook goed te liggen, maar moet er nog even langer mee rijden. Alleen deze kleur wordt m niet![]()
[ [url=m/xnYdAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BG9Fya.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X4bTzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn Spaanse zadelbontje past ook![]()
[ [url=m/beYFmR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Atent schreef:Zijn er in dit topic mensen met een freeform classic?
Citaat:Die staat mooi Kitty!
Zelf ben ik er ondertussen ook uit wat ik ws wil: Een zwarte nubuck ghost Roma, met witte wollen zitting. Alleen het pad twijfel ik over: die van ghost lijkt mij echt niet fijn, met die ribbels. Ook lijkt het materiaal heel erg te gaan zweten, en de afdrukken die ik zie wordt ik ook niet blij van..
De Kifrapad is een optie, maar dan zou ik wel graag mijn kleur willen (groen) Heb niet zo lang geleden een sjabrak gehaald en nooit gebruikt, maar daar heb ik ook niks aan als ik voor boomloos ga.. Zelf knutselen zou een optie zijn, maar ben nou ook weer niet zo heel erg handig..
Marocje schreef:Die staat mooi Kitty!
Zelf ben ik er ondertussen ook uit wat ik ws wil: Een zwarte nubuck ghost Roma, met witte wollen zitting. Alleen het pad twijfel ik over: die van ghost lijkt mij echt niet fijn, met die ribbels. Ook lijkt het materiaal heel erg te gaan zweten, en de afdrukken die ik zie wordt ik ook niet blij van..
De Kifrapad is een optie, maar dan zou ik wel graag mijn kleur willen (groen) Heb niet zo lang geleden een sjabrak gehaald en nooit gebruikt, maar daar heb ik ook niks aan als ik voor boomloos ga.. Zelf knutselen zou een optie zijn, maar ben nou ook weer niet zo heel erg handig..