Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:Geen idee meer wie het vroeg, maar ik rijd ook met HD inlages en vps
Shirley schreef:Denk er precies zo over als jokari
Het zadel moet in eerste instantie naar jouw zin (en maat) zijn, niet dat je genoodzaakt bent met hulpmiddelen lekker in je eigen zadel te zitten voor een ander
De verschillen zitten voornamelijk in het model, denk ik ?
De Arizona is een roundskirt met een normale cantle, de Missoula niet en die heeft ook een lagere cantle.
Kwestie van wat er het beste op je paardje en onder je kont ligt ?
Voor- en nadelen zou ik ook niet weten, ken ze helaas niet persoonlijk
mirijam schreef:Ik ben er inmiddels bijna uit! Het wordt een Barefoot Cheyenne ben alleen nog niet uit over de maat ik vind maat 2 op mn paard erg groot maar qua zit wel lekker. Maat 1 staat mooier maar heb ik zelf iets minder ruimte is.
Ik ga het gewoon proberen was eerst bang voor het schuiven, als ik iets vervelend vindt is dat het wel.
Ik heb ooit een Barefoot Caramello gehad en die schoof echt niet. Alleen mij Cherokee van vorig jaar was een ramp. Misschien ook wel omdat deze gewoon te nieuw was. Ik heb achteraf heel veel spijt dat ik dat zadel niet langer een kans heb gegeven want ik vindt hem heel stoer (zwart bruin)
Jennyxx schreef:Geryon schreef:Geen idee meer wie het vroeg, maar ik rijd ook met HD inlages en vps
IkIn wat voor dekje heb jij de hd-inlages? Ik in die van agradi. Maar bij mij gaan de inlages een beetje in een V bijna tegen elkaar in de ruimte voor de ruggengraadvrijheid, waardoor die laatste minder wordt. Heb jij dat niet?
Pinnenstein welk boomloos zadel heb jij voor je IJslander?
Icrack schreef:Nou... Ik was op jou site aan het loeren en kwam daar het hoofdstel, teugels en borsttuig tegen in dark oil. Ik vond deze zooooo mooi. Maar goed, het zal wel één geheel moeten vormen in mijn ogen met een zadel. Nu heb ik ook het westernzadel (Arizona Nut geloof ik) gezien, maar das veel te lang voor de rug van mijn merrie.
Dus ik bezorg mezelf grijze haren met "hoe ik het als set" bij elkaar kan laten komen met de kleur van een bruin zadel.
Waarom kan ik jou site niet bekijken met een tablet trouwens? Ligt dat aan de mijne of.....