Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_BlingBling_ schreef:Dit zijn de Carbon Air Xc.
Zitten eigelijk heel netjes vind ik. Fijn materiaal.
Mijn oude vielen ook niet verder om de koot dus dat vind ik prima.
Ik heb 2 punten.
1. Het klitteband is heel dun. Lastiger plakken
2. Ze moeten nog wat vormen. Nu sluiten de sluitende randen precies op elkaar aan. Dat zal een kleine overlap worden denk ik.
Nickeltje schreef:_BlingBling_ schreef:Dit zijn de Carbon Air Xc.
Zitten eigelijk heel netjes vind ik. Fijn materiaal.
Mijn oude vielen ook niet verder om de koot dus dat vind ik prima.
Ik heb 2 punten.
1. Het klitteband is heel dun. Lastiger plakken
2. Ze moeten nog wat vormen. Nu sluiten de sluitende randen precies op elkaar aan. Dat zal een kleine overlap worden denk ik.
Punt 1 kan wel vervelend zijn. Zeker met om doen en alles mooi strak vast krijgen. Maar ik met af doen na een cross, zeker als je paard wat ongedurig is en staat te draaien ofzo... lastige inschatting.
Punt 2 zou bij gebruik goed moeten komen. .
YentlShots schreef:Vraagje aan alle gebruikers van LeMieux dekjes, Loire of Suede. Hoe vaak gaat ie bij jullie in de was? Mijn pony zweet snel onder t zadel (dikke zwarte fluffy vacht) dus dekjes zijn na 2/3x gebruiken wel echt vies. Is het verstandig om ze gewoon vaker dan te wassen of is dat voor het dekje niet goed?
YentlShots schreef:Vraagje aan alle gebruikers van LeMieux dekjes, Loire of Suede. Hoe vaak gaat ie bij jullie in de was? Mijn pony zweet snel onder t zadel (dikke zwarte fluffy vacht) dus dekjes zijn na 2/3x gebruiken wel echt vies. Is het verstandig om ze gewoon vaker dan te wassen of is dat voor het dekje niet goed?
Annenas schreef:mavantos schreef:Iemand ervaring met de (diamante) oornetjes met dikke oren van Lemieux?
Bij voorkeur foto's te paard
Ik heb de “gewone” acoustic fly hood van lemieux, wat wil je weten?
Gebruik hem alleen in de winter (vanwege kijkerig/schrikkiger) dus geen foto’s te paard..