Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

meart

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:13

Heeft iemand weleens een medium boom van een Icon Flight laten verbreden naar medium/wide?

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:47

Mijn Custom is afbesteld. Mocht hier iemand interesse hebben in een Wolfgang solo 18 inch voor een nette prijs, ik doe de mijne weg.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 23:11

sorbetje waar kom je vandaan en wat voor boom zit er in?

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 07:35

Er zit een medium boom in.Ik stuur je een pb.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:12

sorbetje schreef:
Mijn Custom is afbesteld. Mocht hier iemand interesse hebben in een Wolfgang solo 18 inch voor een nette prijs, ik doe de mijne weg.

Je hoeft m dan niet af te nemen toch?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:13

Mijn Icon flight was bij aflvering iets te ruim en is toen smaller gezet.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:24

Xritt schreef:
Hoi,

heeft iemand ervaring met het annuleren van een zadel? Mijn paard kan hoogstwaarschijnlijk niet meer bereden worden en moet misschien zelfs ingeslapen worden. |( Er volgen nog wat onderzoeken in de kliniek, waaronder een scintigrafie. Daarna gaan we kijken of ze nog behandelt kan worden of niet. Maar dit zou wel betekenen dat ze een tijd niet bereden mag worden. Na de behandelingen is het ook maar afwachten. Nu er zo veel onzekerheid is en het slagingspercentage laag. Wil ik mijn zadel annuleren. Ik voel me er best vervelend onder.
Straks zit ik met een duur zadel en geen paard |(

Wij hebben ons Custom zadel een paar weken voor levering afbesteld. We hadden een zadel in bruikleen van hetzelfde model (Wolfgang Matrix) maar dat bleef schuiven ondanks een aantal aanpassingen. Dus we dorsten het toch niet aan met dat zadel. Ik heb ook geen euro hoeven betalen; niet voor het aanpassen en ook niet voor het leenzadel. Om dezelfde reden: Custom wil alleen 100% tevreden klanten. Dat ben dan ook, in ieder geval voor wat betreft de service.

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:25

Babootje schreef:
sorbetje schreef:

Je hoeft m dan niet af te nemen toch?

Nee, maar mijn huidige custom ligt niet goed meer. Had een andere in bestelling.Ben nu geslaagd bij een ander merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:28

Ik heb mijn zadel tijdens de proefperiode terug gedaan. Ik kon er helaas niet mee rijden terwijl het met mijn twee voorgaande Customs top ging.
Het was helemaal geen probleem.

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 08:16

meart schreef:
Heeft iemand weleens een medium boom van een Icon Flight laten verbreden naar medium/wide?

Ik heb twee keer mijn boom laten verbreden. Ik had toen ook een Icon Flight.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:12

Ik heb gisteren proefgereden met een Coda en die is voor mij twee keer verbreed naar extra wijd. Waarschijnlijk ga ik eentje bestellen met een ponypanel en hybride panels. Iemand daar ervaring mee? Fijn zadel overigens, iemand nog een te koop :P ? Al ga ik denk ik voor een nieuwe.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:56

12 maart komen ze mijn zadel weer controleren.
Half december nog gedaan maar was toen niet echt iets aan nodig, maar nu gaan mijn dekjes schuiven en krijg ik last van mijn onderrug dus denk dat het tijd is voor een opvulbeurtje.

Ik heb hybride paneel en ben er eigenlijk wel over te spreken, soort onderlegger maar dan ingebouwd dus geen last van schuiven

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 16:21

2005 schreef:
Ik heb gisteren proefgereden met een Coda en die is voor mij twee keer verbreed naar extra wijd. Waarschijnlijk ga ik eentje bestellen met een ponypanel en hybride panels. Iemand daar ervaring mee? Fijn zadel overigens, iemand nog een te koop :P ? Al ga ik denk ik voor een nieuwe.

Hoi ik heb ook een pony panel onder mijn 17 inch zadel paard is niet extreem kort maar ook niet lang! En idd hybrid panel eronder Of het verschil maakt geen idee merk er weinig van Maar het leek mij wel fijn voor hem!

Ik heb idd ook een coda

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 19:33

2005 schreef:

Mijn paard loopt veeeeel fijner onder een hybride panel ! Maar dit schijnt er te verschillen per paard

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 20:52

meart schreef:

Mijn Wolfgang Solo is vorige week voor de tweede keer breder gemaakt, deze keer zelfs 1 cm.

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:53

Mocht er nog iemand een custom zadel zwart 17 inch te koop hebben, stuur me dan aub een berichtje. Bedankt

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 10:52

estherL schreef:
Mocht er nog iemand een custom zadel zwart 17 inch te koop hebben, stuur me dan aub een berichtje. Bedankt

Staat er een of misschien wel meer op de fb pagina zadels te koop. Helaas heb ik niet zo’n kleine bonbonière.

Moet daar wel lid van zijn maar is zwart met wit biesje.

https://www.facebook.com/groups/zadels/ ... 1666183484

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:26

estherL schreef:

Op Marktplaats staan een paar solo's, een advantage R en een Coda in 17 inch te koop.

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:49

Mijn Icon Flight komt na 10maand terug! De laatste keer (mei vorig jaar) krakte het zadel nadat zadelmaker het wat had aangepast. De aanpassing was miniem maar het gekraak was zorgwekkend. Ze wou geen risico nemen en heeft het zadel terug gestuurd naar de fabriek. Ik heb ondertussen een 2dehands Icon Flight gehad. De service heeft lang geduurd maar liever dit dan dat de zadekmaker het zadel hier had gelaten en met de eventuele catastrophale gevolgen. Hopelijk kunnen we terug wennen aan mijn eigen zadel.

Een vraagje, waarbij jullie misschien wel kunnen helpen. Ik zou graag ook een springzadel kopen. Is er een springzadel wat overeenkomt met de Icon Flight?

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 21:14

crazygirl1 schreef:
Mijn Icon Flight komt na 10maand terug! De laatste keer (mei vorig jaar) krakte het zadel nadat zadelmaker het wat had aangepast. De aanpassing was miniem maar het gekraak was zorgwekkend. Ze wou geen risico nemen en heeft het zadel terug gestuurd naar de fabriek. Ik heb ondertussen een 2dehands Icon Flight gehad. De service heeft lang geduurd maar liever dit dan dat de zadekmaker het zadel hier had gelaten en met de eventuele catastrophale gevolgen. Hopelijk kunnen we terug wennen aan mijn eigen zadel.

Een vraagje, waarbij jullie misschien wel kunnen helpen. Ik zou graag ook een springzadel kopen. Is er een springzadel wat overeenkomt met de Icon Flight?

Ik zit exact met deze vraag ! Dus ik ben benieuwd !

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 10:06

dresjoepie schreef:
2005 schreef:

Hoi ik heb ook een pony panel onder mijn 17 inch zadel paard is niet extreem kort maar ook niet lang! En idd hybrid panel eronder Of het verschil maakt geen idee merk er weinig van Maar het leek mij wel fijn voor hem!

Ik heb idd ook een coda

Heb jij een foto van je zadel waarop je dat pony panel kan zien? Paard loopt nu ook met gewoon kussen, alleen is officieel echt te lang.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 14:16

Ik heb helaas geen foto maar het zijn idd gwn kortere kussens Misschien kun je vragen of ze met passen een pony panel mee kunnen nemen om te proberen!

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:07

Iemand nog mooie zadel creaties :D Of nieuwe zadels die je wilt showen?

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:22

-O- toch niet zeker of het een Custom gaat worden. Na twee weken toch wat schuurplekjes onder het zadel, gevoelige rug en zadel gaat klapperen ondanks niet te breed. Durf geen nieuwe te bestellen als dit na twee weken al gebeurd. Dit paard is ook echt lastig voor zadels. Menig zadelmaker heeft het opgegeven. En het ergste, de eerste paar keer loopt hij wel vrolijk met alles weg dus lastig beoordelen in paar weken.
Iemand die misschien nog een oude Custom weg doet waar ik eens langer mee kan rijden?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:42

Ik heb in deze verhaarperiode eigenlijk wel vaker dat ze bijvoorbeeld onder het uiterste puntje van het dekje ineens schuurplekken krijgt. Terwijl ik dezelfde dekjes, zadel, singel etc gebruik het hele jaar door.
Dat zou het dus kunnen zijn.