Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xritt schreef:Hoi,
heeft iemand ervaring met het annuleren van een zadel? Mijn paard kan hoogstwaarschijnlijk niet meer bereden worden en moet misschien zelfs ingeslapen worden.Er volgen nog wat onderzoeken in de kliniek, waaronder een scintigrafie. Daarna gaan we kijken of ze nog behandelt kan worden of niet. Maar dit zou wel betekenen dat ze een tijd niet bereden mag worden. Na de behandelingen is het ook maar afwachten. Nu er zo veel onzekerheid is en het slagingspercentage laag. Wil ik mijn zadel annuleren. Ik voel me er best vervelend onder.
Straks zit ik met een duur zadel en geen paard
Babootje schreef:sorbetje schreef:Mijn Custom is afbesteld. Mocht hier iemand interesse hebben in een Wolfgang solo 18 inch voor een nette prijs, ik doe de mijne weg.
Je hoeft m dan niet af te nemen toch?
2005 schreef:Ik heb gisteren proefgereden met een Coda en die is voor mij twee keer verbreed naar extra wijd. Waarschijnlijk ga ik eentje bestellen met een ponypanel en hybride panels. Iemand daar ervaring mee? Fijn zadel overigens, iemand nog een te koop? Al ga ik denk ik voor een nieuwe.
2005 schreef:Ik heb gisteren proefgereden met een Coda en die is voor mij twee keer verbreed naar extra wijd. Waarschijnlijk ga ik eentje bestellen met een ponypanel en hybride panels. Iemand daar ervaring mee? Fijn zadel overigens, iemand nog een te koop? Al ga ik denk ik voor een nieuwe.
estherL schreef:Mocht er nog iemand een custom zadel zwart 17 inch te koop hebben, stuur me dan aub een berichtje. Bedankt
crazygirl1 schreef:Mijn Icon Flight komt na 10maand terug! De laatste keer (mei vorig jaar) krakte het zadel nadat zadelmaker het wat had aangepast. De aanpassing was miniem maar het gekraak was zorgwekkend. Ze wou geen risico nemen en heeft het zadel terug gestuurd naar de fabriek. Ik heb ondertussen een 2dehands Icon Flight gehad. De service heeft lang geduurd maar liever dit dan dat de zadekmaker het zadel hier had gelaten en met de eventuele catastrophale gevolgen. Hopelijk kunnen we terug wennen aan mijn eigen zadel.
Een vraagje, waarbij jullie misschien wel kunnen helpen. Ik zou graag ook een springzadel kopen. Is er een springzadel wat overeenkomt met de Icon Flight?
dresjoepie schreef:2005 schreef:Ik heb gisteren proefgereden met een Coda en die is voor mij twee keer verbreed naar extra wijd. Waarschijnlijk ga ik eentje bestellen met een ponypanel en hybride panels. Iemand daar ervaring mee? Fijn zadel overigens, iemand nog een te koop? Al ga ik denk ik voor een nieuwe.
Hoi ik heb ook een pony panel onder mijn 17 inch zadel paard is niet extreem kort maar ook niet lang! En idd hybrid panel eronder Of het verschil maakt geen idee merk er weinig van Maar het leek mij wel fijn voor hem!
Ik heb idd ook een coda