Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik ben zelf niet zo'n fan van de Lexington vanwege de verhoging in de kussentjes achteraan, eigenlijk is dat bedoelt voor sportpaarden met veel front om dat een beetje op te heffen. Op een Fjordje zie je dan dat het wat bergafwaarts gaat liggen , zie je hier ook heel duidelijk. Waardoor je als ruiter al snel met een wat holle rug gaat zitten en ook sneller wat gespannen / vermoeid raakt in je rug op langere ritten.
nientje78 schreef:Voor de mensen die een barrydale hebben;
Wij moesten qua zit aan de london denken,maar we willen graag weten of de kniewrongen wat steun geven tijdens het rijden.
Wil trouwens naar de maten kijken op de site,maar nu is de oude site weer zichtbaar
DivaBurga schreef:Zou je onder een niet VPS barefoot zadel in de pad ook 2x de dikke inlages kunnen doen? Of is dat teveel.
Ik heb nu de dunne en dikke erin, maag heb toch het idee dat dit te dun is bij de beugelophanging.
Of is het dan handiger om alleen een stuk inlage onder de beugelophanging te plaatsen.
Paard heeft kleine zwelling bij beugelophanging, nergens last van weeg ook niet of het door get zadel komt hoor. Ze is jong en onhandig.
DivaBurga schreef:Zou je onder een niet VPS barefoot zadel in de pad ook 2x de dikke inlages kunnen doen? Of is dat teveel.
Ik heb nu de dunne en dikke erin, maag heb toch het idee dat dit te dun is bij de beugelophanging.
Of is het dan handiger om alleen een stuk inlage onder de beugelophanging te plaatsen.
Paard heeft kleine zwelling bij beugelophanging, nergens last van weeg ook niet of het door get zadel komt hoor. Ze is jong en onhandig.