PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 22:37

Afbeelding

Vandaag de ice blue weer eens opgelegd.
Jup.... zwart paard, daar staat alles op haha

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 10:14

Texas02 schreef:
Sunrise schreef:
Heeft iemand hier enig idee of het anemone shirtje matcht met het buitenste randje van het orchid bloom dekje ? :o

Het randje van de Orchid Bloom lijkt mij een hele andere kleur te zijn eigenlijk, een stuk lichter.

Bedankt!
Op zich wel blij met dit antwoord, mijn verzameling begint een beetje uit de hand te lopen :')

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 11:02

Gister shoot gehad met de Bordeaux en de Amalfi coast. Nu al blij met de preview <3
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 20:48

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 22:27

Dank voor de tip :o
Heb 'm gekocht!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 22:29

lies schreef:
Dank voor de tip :o
Heb 'm gekocht!

Super! Wel foto's posten als je hem hebt he ;)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 22:39

Haha, zal ik doen :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 22:46

Ik zit naar de PSoS Light blue te kijken. Ik vind t een hele gave kleur, en volgens mij weer compleet anders dan de steel blue, de ice blue en de sea. Heeft iemand toevallig vergelijkingsfotos? Of foto's op je paard?

Is er toevallig iemand die zijn light blue (geen ruffle) izgs zou willen ruilen voor een nieuwe Sea met de kaartjes er nog aan? O:)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:27

Gisteren gelest met de ps of Sweden emerald

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:34

Stal_Fiore schreef:
Gisteren gelest met de ps of Sweden emerald

[ [url=m/BnYQiC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zENue0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yFh7PV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die blijft prachtig!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 22:27

Weet iemand in hoeveel tinten de ombre dekjes zijn uitgebracht? Ik vond ze eerst niet zo, maar ik heb de ombre navy van mn stalgenootje gekregen omdat die te groot was voor haar D-pony. Heb mn merrie er vandaag mee gelongeerd en ben er helemaal verliefd op <3
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 22:51

DinkeyGirl schreef:
Weet iemand in hoeveel tinten de ombre dekjes zijn uitgebracht? Ik vond ze eerst niet zo, maar ik heb de ombre navy van mn stalgenootje gekregen omdat die te groot was voor haar D-pony. Heb mn merrie er vandaag mee gelongeerd en ben er helemaal verliefd op <3
[ [url=m/2PLjXd.jpg]Afbeelding[/url] ]

De Ombre Plum is er nog naast de Ombre Navy van de foto :j

Wij hebben gesprongen met de Purple Gold <3

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 22:59

Sorry dubbel!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 16-07-24 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:00

Is dit ook de Plum?
Afbeelding

Lijkt wel babyblauw met lila? Hier vind ik de Plum weer heel anders tonen:
Afbeelding

Oooohh die purple gold is toch ook echt super sjiek <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:29

DinkeyGirl schreef:
Is dit ook de Plum?
[ [url=m/d7A4El.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Qaxhjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zijn beide dezelfde maar de kleur is moeilijk op foto te krijgen :j
Ik heb hem te koop :D

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:31

Farjen schreef:
DinkeyGirl schreef:
Is dit ook de Plum?
[ [url=m/d7A4El.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Qaxhjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zijn beide dezelfde maar de kleur is moeilijk op foto te krijgen :j
Ik heb hem te koop :D

[ [url=m/nbz12w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmmm lastig. Zoals op jouw 2e foto vind ik hem geweldig! Zoals op die 2e foto die ik postte vind ik hem echt veel te paars en echt niet mooi :o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:46

Hij is in ieder licht weer anders. Persoonlijk vond ik hem alleen mooi met goed licht erop. Dus fel zonlicht, of goede bakverlichting. In de schaduw of in de binnenbak zonder licht vond ik er niks aan. Daarom heb ik hem ook verkocht. Hij is niet zoals de tweede foto hoor, meer zoals de eerste.

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:49

Ik heb ze inmiddels verkocht maar heb nog wel foto’s van beide
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:50

Texas02 schreef:
Hij is in ieder licht weer anders. Persoonlijk vond ik hem alleen mooi met goed licht erop. Dus fel zonlicht, of goede bakverlichting. In de schaduw of in de binnenbak zonder licht vond ik er niks aan. Daarom heb ik hem ook verkocht. Hij is niet zoals de tweede foto hoor, meer zoals de eerste.

Eens! Dan denk ik dat ik toch liever voor de light blue ga.

Ik zag dat er in de openingspost een kleureniverzicht is. Maar weet iemand of je ook een overzicht kan vinden van PS of Sweden of ES per jaar en welke kleuren ze hebben uitgebracht?

Van wat ik al lezende heb begrepen is de kwaliteit van de dekjes na een bepaald moment achteruit gegaan, zeker van PSoS. Was dat met kerst 2021? Ik ben wel benieuwd welke kleuren ze daarna nog uitgebracht hebben. Ik kan zo gauw online champagne, mirage blue, ocean en chocolade vinden. En een 2e versie van de wine (die veel roder is), en een 2e versie van de Jade die veel feller groen/turquoise is? En nog paarstinten maar weet die namen even niet. Hoeveel dekjes brengen ze per jaar uit? Of bv 2 per kwartaal ofzo?
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 16-07-24 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:51

anoukwendy schreef:
Ik heb ze inmiddels verkocht maar heb nog wel foto’s van beide
[ [url=m/I6dhFG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ch7OOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dZC8XA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/keLTbw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wplMWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rhAwQU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor de gave vergelijkingsfotos!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 00:04

Ja, kwaliteit van PS weet ik niet. Op zich vind ik ze wel goed, maar vorige week maandag had ik les met de Allure Blue van PS en daar had mijn paard goed gezweet, en de binnenkant was bijna droog en van buiten was hij kletsnat. Daar was ik nou niet bepaald over te spreken eigenlijk. Qua goed blijven vind ik ze prima, maar ik heb ook zo'n stapel dekjes dat ze er allemaal niet heel vaak op liggen, dus blijven ze automatisch ook langer mooi. Maar als hij gaat zweten heb ik er toch liever ES op, vandaag dus gesprongen met de Purple Gold en daar heeft hij ongeveer net zo mee gezweet als met de PS Allure Blue in de les, en de ES Purple Gold was niet van buiten te vies om aan te pakken.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 00:30

DinkeyGirl schreef:
Texas02 schreef:

Eens! Dan denk ik dat ik toch liever voor de light blue ga.

Ik zag dat er in de openingspost een kleureniverzicht is. Maar weet iemand of je ook een overzicht kan vinden van PS of Sweden of ES per jaar en welke kleuren ze hebben uitgebracht?

Van wat ik al lezende heb begrepen is de kwaliteit van de dekjes na een bepaald moment achteruit gegaan, zeker van PSoS. Was dat met kerst 2021? Ik ben wel benieuwd welke kleuren ze daarna nog uitgebracht hebben. Ik kan zo gauw online champagne, mirage blue, ocean en chocolade vinden. En een 2e versie van de wine (die veel roder is), en een 2e versie van de Jade die veel feller groen/turquoise is? En nog paarstinten maar weet die namen even niet. Hoeveel dekjes brengen ze per jaar uit? Of bv 2 per kwartaal ofzo?

ES brengt geloof ik rond de 10 dekjes per jaar uit. Soms zijn het oude kleuren die terug komen soms zijn het nieuwe kleuren.
Heb wel een overzicht voor je, maar is gewoon van alle ES en niet per jaar uitgebracht

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 00:51

Citaat:
ES brengt geloof ik rond de 10 dekjes per jaar uit. Soms zijn het oude kleuren die terug komen soms zijn het nieuwe kleuren.
Heb wel een overzicht voor je, maar is gewoon van alle ES en niet per jaar uitgebracht

[url=m/nUFbgU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[url=m/6Iunty.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]

Dankjewel,hier ben ik al super blij mee! Van PS of Sweden is t niet echt meer te volgen, vind t ook echt raar dat ze namen hergebruiken maar dat de kleur dan heel anders is. Of dezelfde kleuren uitbrengen maar dan onder een andere naam. Ik had de mirage blue gescoord via Horze, met een kortingsactie voor 60 euro. Die leek op de stockfoto echt heel anders dan de christmas teal maar ik heb ze naast elkaar op de foto gezet en muv de bies zijn ze ook weer nagenoeg hetzelfde.
Afbeelding
Ze lijken hier wel lichter/feller dan ze binnen zijn maar de foto's zijn buiten met mn mobiel genomen en die maakt alles feller op de een of andere manier...

Een paar dagen terug zag ik op een Australische website dus die nieuwe Wine (hij is wel super mooi maar die Ruby wine vind ik dan mooier en deze heeft geen donkerdere bies) en ook een pad met de kleur ocean. Ik had hem opgeslagen, en heb wel eerst PSoS gemaild met de vraag in hoeverre deze verschilt van de mirage blue. Kreeg gelukkig wel het eerlijke antwoord dat die "quite similar' waren dus heb nu nog gevraagd welke lichter is qua kleur. Want die mirage blue vond ik net 2 druppels water lijken op de Neptuna en Infinity.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 02:03

Dat is de Mirage? Wow.. Die lijkt heel anders dan de foto's die ik er wel van gezien heb.. En Ocean lijkt op de foto's weer iets anders dan Mirage..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 08:27

Texas02 schreef:

[ [url=m/yx0ghi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw <3