Vandaag de ice blue weer eens opgelegd.
Jup.... zwart paard, daar staat alles op haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Sunrise schreef:Heeft iemand hier enig idee of het anemone shirtje matcht met het buitenste randje van het orchid bloom dekje ?
Het randje van de Orchid Bloom lijkt mij een hele andere kleur te zijn eigenlijk, een stuk lichter.
DinkeyGirl schreef:Weet iemand in hoeveel tinten de ombre dekjes zijn uitgebracht? Ik vond ze eerst niet zo, maar ik heb de ombre navy van mn stalgenootje gekregen omdat die te groot was voor haar D-pony. Heb mn merrie er vandaag mee gelongeerd en ben er helemaal verliefd op
[ [url=m/2PLjXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinkeyGirl schreef:Is dit ook de Plum?
[ [url=m/d7A4El.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt wel babyblauw met lila? Hier vind ik de Plum weer heel anders tonen:
[ [url=m/Qaxhjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooohh die purple gold is toch ook echt super sjiek
Farjen schreef:DinkeyGirl schreef:Is dit ook de Plum?
[ [url=m/d7A4El.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt wel babyblauw met lila? Hier vind ik de Plum weer heel anders tonen:
[ [url=m/Qaxhjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooohh die purple gold is toch ook echt super sjiek
Het zijn beide dezelfde maar de kleur is moeilijk op foto te krijgen
Ik heb hem te koop![]()
[ [url=m/nbz12w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hij is in ieder licht weer anders. Persoonlijk vond ik hem alleen mooi met goed licht erop. Dus fel zonlicht, of goede bakverlichting. In de schaduw of in de binnenbak zonder licht vond ik er niks aan. Daarom heb ik hem ook verkocht. Hij is niet zoals de tweede foto hoor, meer zoals de eerste.
anoukwendy schreef:Ik heb ze inmiddels verkocht maar heb nog wel foto’s van beide
[ [url=m/I6dhFG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ch7OOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dZC8XA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/keLTbw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wplMWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rhAwQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinkeyGirl schreef:Texas02 schreef:Hij is in ieder licht weer anders. Persoonlijk vond ik hem alleen mooi met goed licht erop. Dus fel zonlicht, of goede bakverlichting. In de schaduw of in de binnenbak zonder licht vond ik er niks aan. Daarom heb ik hem ook verkocht. Hij is niet zoals de tweede foto hoor, meer zoals de eerste.
Eens! Dan denk ik dat ik toch liever voor de light blue ga.
Ik zag dat er in de openingspost een kleureniverzicht is. Maar weet iemand of je ook een overzicht kan vinden van PS of Sweden of ES per jaar en welke kleuren ze hebben uitgebracht?
Van wat ik al lezende heb begrepen is de kwaliteit van de dekjes na een bepaald moment achteruit gegaan, zeker van PSoS. Was dat met kerst 2021? Ik ben wel benieuwd welke kleuren ze daarna nog uitgebracht hebben. Ik kan zo gauw online champagne, mirage blue, ocean en chocolade vinden. En een 2e versie van de wine (die veel roder is), en een 2e versie van de Jade die veel feller groen/turquoise is? En nog paarstinten maar weet die namen even niet. Hoeveel dekjes brengen ze per jaar uit? Of bv 2 per kwartaal ofzo?
[/quote]Citaat:ES brengt geloof ik rond de 10 dekjes per jaar uit. Soms zijn het oude kleuren die terug komen soms zijn het nieuwe kleuren.
Heb wel een overzicht voor je, maar is gewoon van alle ES en niet per jaar uitgebracht
[url=m/nUFbgU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[url=m/6Iunty.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hij is in ieder licht weer anders. Persoonlijk vond ik hem alleen mooi met goed licht erop. Dus fel zonlicht, of goede bakverlichting. In de schaduw of in de binnenbak zonder licht vond ik er niks aan. Daarom heb ik hem ook verkocht. Hij is niet zoals de tweede foto hoor, meer zoals de eerste.
[ [url=m/yx0ghi.jpg]Afbeelding[/url] ]