Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Ik heb de horselet even gemaild over de verzendkosten en bij de horselet horen wel verzendkosten te zitten. Dus als je die niet hebt hoeven betalen, mazzelaar!
[ [url=m/hRejk7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arethe schreef:Ik heb 2 bestellingen gedaan en geen shipping voor beide hoeven betalen.
De mamba coffee en Floret sand zijn onderweg hierheen met peesjes erbij. En daarna nog een bestelling gedaan voor mezelf, 2 nieuwe rijbroeken en bijpassende shirts voor bij de dekjes.
EarthFocus schreef:Ik heb geen verzendkosten betaald...
Klein mazzeltje dan!
Is trouwens met de sale bij Ruitergoed ook nog eens je VIP korting erbovenop mogelijk?
Ik ben geen VIP, maar ik ben daar wel benieuwd naar, want dan zijn er dekjes die echt wel heel leuk worden qua prijs!
EarthFocus schreef:Bestelling gedaan bij HorseLet!
Eigenlijk direct om 13:01 al mijn winkelmandje gevuld.
Ik wilde vooral een aantal Faith vesten scoren, dus die heb ik erin gegooid. Ik dacht in mijn maat...
Neehoor, zie ik dat het S en M is.
Ik ga het echt niet annuleren, want straks gaat het allemaal weer fout. Dus ik laat het maar komen en zie wel wat ik ermee doe
anoukwendy schreef:EarthFocus schreef:Bestelling gedaan bij HorseLet!
Eigenlijk direct om 13:01 al mijn winkelmandje gevuld.
Ik wilde vooral een aantal Faith vesten scoren, dus die heb ik erin gegooid. Ik dacht in mijn maat...
Neehoor, zie ik dat het S en M is.
Ik ga het echt niet annuleren, want straks gaat het allemaal weer fout. Dus ik laat het maar komen en zie wel wat ik ermee doe
Annuleren kan ook niet, dan moet je terugsturen