Toch maar een andere singel??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Re: Toch maar een andere singel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:25

Ik denk dat het qua lengte best oke is hoor. De gespen zitten goed boven de ellebogen voor zover ik kan zien.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:30

Ik denk dat één maatje groter niet zou misstaan. Afhankelijk hoeveel groter die is. Dan komt het smallere deel van de singel nog iets hoger uit en ik denk dat je daar wel eens van zou kunnen profiteren. Vind het geheel namelijk best dicht op de voorbenen liggen.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:38

Ik zou zeker een maatje groter pakken.

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:57

Celebi schreef:
Ik denk dat één maatje groter niet zou misstaan. Afhankelijk hoeveel groter die is. Dan komt het smallere deel van de singel nog iets hoger uit en ik denk dat je daar wel eens van zou kunnen profiteren. Vind het geheel namelijk best dicht op de voorbenen liggen.

Singel is per 5 cm te bestellen, dus 60 of 65 cm heb ik beide als optie. Ik zal ook nog even een foto van de zijkant van hem zonder tuig toevoegen, mochten er nog andere suggesties zijn sta ik daar zeker voor open :o

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:04

Ik zou ook maatje groter gaan. 1 maat is 2,5 cm aan elke kant, 2 maten is dan 5 cm. Je hebt zelfs ruimte voor die 65 zo te zien, maar denk dat de 60 ook al mooier ligt als deze. Denk dat ik daarvoor zou gaan, dan zit je echt mooi boven de spierrand waar je niet op wilt zitten.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:17

Zou een maatje groter bestellen maar vind ook dat je hem wel vrij strak hebt aangesingeld. Je ziet de rimpels zitten. Paard moet wel kunnen ademen