Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celebi schreef:Ik denk dat één maatje groter niet zou misstaan. Afhankelijk hoeveel groter die is. Dan komt het smallere deel van de singel nog iets hoger uit en ik denk dat je daar wel eens van zou kunnen profiteren. Vind het geheel namelijk best dicht op de voorbenen liggen.
boemel schreef:Ik heb een behoorlijk bol paard en dus een Edix crescent gekocht. Helaas merk ik dus juist dat bij die van mij een rechte singel of heel licht anatomisch het beste werkt.
Die Edix duwt zich juist in haar eh vetlaag![]()
Ze heeft weinig ruimte voor de singel en een gevoelige huid.
Ik zoek dus juist iets wat super zacht is en redelijk recht van vorm en niet te dik/ breed.
Ik vind dat ook best een uitdaging![]()
[ Afbeelding ]
boemel schreef:Ik heb een behoorlijk bol paard en dus een Edix crescent gekocht. Helaas merk ik dus juist dat bij die van mij een rechte singel of heel licht anatomisch het beste werkt.
Ik zoek dus juist iets wat super zacht is en redelijk recht van vorm en niet te dik/ breed.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fayyah19 schreef:Kan iemand mij vertellen of mijn singel een crescent model is? Ik heb zoveel foto’s in dit topic bekeken maar ik kom er toch niet uit![]()
Het is deze singel van Passier. In eerste instantie was ik er tevreden over maar ik merk nu (ook ivm bollere buik door het weideseizoen) dat de singel en daarmee het zadel naar voren schuift.
[ Afbeelding ]
https://www.drunensruiterhuis.nl/singel ... _color=613
prugelpiet schreef:Fayyah19 schreef:Kan iemand mij vertellen of mijn singel een crescent model is? Ik heb zoveel foto’s in dit topic bekeken maar ik kom er toch niet uit![]()
Het is deze singel van Passier. In eerste instantie was ik er tevreden over maar ik merk nu (ook ivm bollere buik door het weideseizoen) dat de singel en daarmee het zadel naar voren schuift.
[ Afbeelding ]
https://www.drunensruiterhuis.nl/singel ... _color=613
Bij een crescent zit de bolling juist de andere kant op. Ik zou deze, ondanks de scheve gespen, geen crescent noemen.
[ Afbeelding ]
boemel schreef:Ik vind de anatomische van Horka fijn